![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Kickdown
CO do wskazań na szafie to nie synchronizuje sie to idealnie z rzeczywista pracą skrzyni więc sie tym nie sugerujcie. U siebie mam tak że jak jade w swoich górach na tipie i dam sygnał do zmiany biegu to często jest tak że albo na szafie pokaże zmiane a w skrzyni nastepuje tuż po tym albo na odwrót czuje zmiane a szafa dopiero po pokaże. Jest to zalezne od warunków. WIęc jak wam zredukuje to wcale nie musi w tym samym momencie tak samo tego pokazać.
wiesz co ja mam kodowanie 00001 czyli skrzynia się uczy i działa w trybie Economy mode możliwe że jak ktoś ma kodowanie na Sport mode to mu nie będzie redukowała. Ciężko powiedzieć najlepiej by było wziąść 2 auta z tym samym silnikiem i skrzynią z tego samego roku tylko o różnej pracy i sprawdzić kodowanie itd bo czuje że to będzie wlaśnie kwestia kodowania
martin_rs4, Jeśli chodzi o S-kę, powiem krótko. Baja. Pali ogromne ilości paliwa przy mocniejszych jazdach, ale na spokojnie gdy nie ma ruchu w mieście do 18 można zejść. Obok stoi tez D3 w longu 4.2 MPI ale to nie to samo. V8 jest dużo głośniejszy niż V10. Kultura na postoju V10 nie do opisania, po prostu nie czujesz, że auto odpala i chodzi. Dźwiek też jest piękny ale to zależy kto jak woli, V8 bardziej basowo chodzi, V10 sportowo. S jest duuużo sztywniejsza, nawet D2 jest wygodniejsza od niej, nie mówiąc już o D3 z pneumatyką gdzie przepaść jest ogromna między D2 a D3. Szybkość skrzyni i reakcja na gaz, to też dwie inne bajki. Gdybyś był kiedyś w okolicach Bytowa to odezwij się 
