Też jest to prawdopodobne, po rozgrzaniu olej robi się rzadszy. Ale nie ma co gdybać. Trzeba dokładnie zlokalizować gdzie i skąd dochodzi ten dźwięk. Jesli masz możliwość to wrzuć filmik.Wisien pisze:Tu klepało tez przed wymianą oleju,mozliwe ze cos te nastawniki nie dopinają tego rozrzadu i klepie jak ciepły.
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Klekocze silnik po rozgrzaniu
Jeszcze jedno co może być to tzw popychacz może jest zasyfiony nie dostaje oleju i może klekotać
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
Robil ale zmiana samych uszczelniaczy wiele Ci nie da jak masz zużyte prowadnice zawodowe. A w samochodach w tym wieku ile glowic bym nie zdjął to zawsze prowadnice wydechowe były zużyte na tyle że nadawały się do wymiany.
Wiadomo jak głowic nie chcesz zrzucać, to lepszy nowy uszczelniacz na wyrypanej prowadnicy niż zużyty na wyrypanej Generalnie uszczelniacze idzie wymienić bez zrzucania głowicy ale sprzęt to rozpinania i zapinania zaworów trzeba mieć.
Acha no i oczywiscie nie tylko pokrywy zaworów będziesz miał do zrzucenia ale i cały przód bo do tej operacji cały rozrząd trzeba rozpinać. Po rozpięciu rozrządu jesli nie jest swieży (jakies kilka tysięcy kilometrów) to pasek rozrządu też trzeba dać nowy.
Wiadomo jak głowic nie chcesz zrzucać, to lepszy nowy uszczelniacz na wyrypanej prowadnicy niż zużyty na wyrypanej Generalnie uszczelniacze idzie wymienić bez zrzucania głowicy ale sprzęt to rozpinania i zapinania zaworów trzeba mieć.
Acha no i oczywiscie nie tylko pokrywy zaworów będziesz miał do zrzucenia ale i cały przód bo do tej operacji cały rozrząd trzeba rozpinać. Po rozpięciu rozrządu jesli nie jest swieży (jakies kilka tysięcy kilometrów) to pasek rozrządu też trzeba dać nowy.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Własnie jestem po wymianie kastorów i jest o niebo lepiej ,mam problem z rozrzadem bo silnik chodzi nie równo i tak go trzesie ,w grupie 93 wychodzi ze na wałku sącym bank 1 wychodzi -8,0 a an banku 2 -1 ,0 czyli o zabek przestawiony .Wałki ustawione na znaki blokady załozone i albo lepiej chodzi albo gorzej ,wczesnie tez był zle bo blokady nie mozna było załozyc na koła .Moze ma cie jakies pomysly co jest skopane?
Rozrzad ustawiony ksiązkowo na blokady a w kanalach 91,92 prawie zero a w kanale 93 -4 .0 i 1.0 jak dobrze pamietam z tym minusem ,silnik nie chodzi równo i nie wchodzi gładko na obroty ,na jałowym trzesie silnikem .Swiece wymienione jest tylko bład od poduszki lewej sinika ,czy to moze byc przyczyną takiej pracy czy cewka pada?