części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 02 4.2MPI/LPG ] Klekocze silnik po rozgrzaniu

ernesto

Post autor: ernesto » 16 lut 2015, 10:16

Wisien pisze:Tu klepało tez przed wymianą oleju,mozliwe ze cos te nastawniki nie dopinają tego rozrzadu i klepie jak ciepły.
Też jest to prawdopodobne, po rozgrzaniu olej robi się rzadszy. Ale nie ma co gdybać. Trzeba dokładnie zlokalizować gdzie i skąd dochodzi ten dźwięk. Jesli masz możliwość to wrzuć filmik.

xluqas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 236
Rejestracja: 28 lis 2014, 19:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: xluqas » 16 lut 2015, 18:01

Jeszcze jedno co może być to tzw popychacz może jest zasyfiony nie dostaje oleju i może klekotać
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6

Wisien
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 27 sty 2015, 20:44
Lokalizacja: Płock

Post autor: Wisien » 16 lut 2015, 19:41

Nagram cos to wrzuce,mozliwe ze popychacz nie wypowany jest ,albo puszcza olej bokiem.

Wisien
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 27 sty 2015, 20:44
Lokalizacja: Płock

Post autor: Wisien » 09 gru 2015, 17:38

Witam.Problem z klekotem jeszcze nie rozwiązany,dzis mierzyłem cisnienie oleju na rozgzranym silniku i jest prawie 2 bary .W piatek zwalam czapki i zmieniam wszystkie kasatory i uszczelniacze zaworowe jak da rade bez sciągania głowic,robiłł moze ktos z was taka operacje?

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 09 gru 2015, 18:32

Robil ale zmiana samych uszczelniaczy wiele Ci nie da jak masz zużyte prowadnice zawodowe. A w samochodach w tym wieku ile glowic bym nie zdjął to zawsze prowadnice wydechowe były zużyte na tyle że nadawały się do wymiany.

Wiadomo jak głowic nie chcesz zrzucać, to lepszy nowy uszczelniacz na wyrypanej prowadnicy niż zużyty na wyrypanej :) Generalnie uszczelniacze idzie wymienić bez zrzucania głowicy ale sprzęt to rozpinania i zapinania zaworów trzeba mieć.

Acha no i oczywiscie nie tylko pokrywy zaworów będziesz miał do zrzucenia ale i cały przód bo do tej operacji cały rozrząd trzeba rozpinać. Po rozpięciu rozrządu jesli nie jest swieży (jakies kilka tysięcy kilometrów) to pasek rozrządu też trzeba dać nowy.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Wisien
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 27 sty 2015, 20:44
Lokalizacja: Płock

Post autor: Wisien » 09 gru 2015, 20:41

Rozrząd mam swiezy ,wiem ze prowadnica moga miec luz i wolałbym zwalic wszystko ale to juz dodatkowe koszty ida. Jeszcze nie wiem co jest przyczyna brania oleju ,moga tez byc pierscienie zapieczone albo to była wina odmy ktora wczoraj wymienilem bo juz guma sparciła.

Wisien
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 27 sty 2015, 20:44
Lokalizacja: Płock

Post autor: Wisien » 16 gru 2015, 09:47

Własnie jestem po wymianie kastorów i jest o niebo lepiej ,mam problem z rozrzadem bo silnik chodzi nie równo i tak go trzesie ,w grupie 93 wychodzi ze na wałku sącym bank 1 wychodzi -8,0 a an banku 2 -1 ,0 czyli o zabek przestawiony .Wałki ustawione na znaki blokady załozone i albo lepiej chodzi albo gorzej ,wczesnie tez był zle bo blokady nie mozna było załozyc na koła .Moze ma cie jakies pomysly co jest skopane?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 gru 2015, 18:54

wiesz co to nie to
bo ja miałem -20 i chodził dobrze :]
jeśli mieści się w granicach korekty które napinacze dają radę zrobić to jest ok

Wisien
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 27 sty 2015, 20:44
Lokalizacja: Płock

Post autor: Wisien » 18 gru 2015, 00:02

Juz ogarniete wszystko było przestawine na wałku sącym o ząbek i te podkadki na kołach zebatych co blokade sie blokuje trzeba zdjąc i zobaczyc bo ja miełem przekrecone i były luzne i sie nic nie zgrywało.W walku az było wyciete i mozna nimi było ruszac.

Wisien
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 27 sty 2015, 20:44
Lokalizacja: Płock

Post autor: Wisien » 28 gru 2015, 22:00

Rozrzad ustawiony ksiązkowo na blokady a w kanalach 91,92 prawie zero a w kanale 93 -4 .0 i 1.0 jak dobrze pamietam z tym minusem ,silnik nie chodzi równo i nie wchodzi gładko na obroty ,na jałowym trzesie silnikem .Swiece wymienione jest tylko bład od poduszki lewej sinika ,czy to moze byc przyczyną takiej pracy czy cewka pada?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl