[D3 04 ] Problem z systemem MMI w A8 D3
Ale jest tego tam nawalone masakra , zastanawiam się tylko co w takiej antenie może się zepsuć może tylko trzeba przeczyścić połączenia. Czy dobre oprogramowanie pokaże mi co szfankuje która antena czy sterownik żeby na ślepo nie przeszukiwać całości ?
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Anteny w zderzaku są po to aby podchodząc do zamkniętego auta np. z zakupami do bagażnika nie latać do klamki w drzwiach tylko żeby auto wiedziało że chcesz otworzyć tylko bagażnik.aro51 pisze:Jedna antena od keysy to na pewno jest z tylu w bagazniku pod gorna tapicerka. Tak jakby pod tylna polka tylko dostepna od strony bagaznika. Nie wiem na co te w zderzaku
Antena w bagażniku jest po to abyś nie zatrzasnął w nim kluczyka...... tzn. otwierając tylko bagażnik w zamkniętym aucie możesz przypadkiem razem z zakupami położyć tam kluczyk.
Przy sprawnym systemie kessy po naciśnięciu przycisku od zamykania klapy ta zamknie się prawie do końca ale zamek nie zatrzaśnie tylko klapa ponownie otworzy dając tym samym możliwość zabrania kluczyka z bagażnika.
Jak ktoś ma odwagę i sprawny samochód to może sobie zrobić taki test - sprawdzałem u siebie i tak to właśnie działa
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
dokładnie tak jak napisał FOSS - przykład z Phaetona ale w A8 identycznie to działa
Ogród-Lca jest tego tyle ile potrzeba... przecież system musi wiedzieć do której klamki podchodzisz by zweryfikować użytkownika + zabezpieczenie przed sytuacją, którą opisał FOSS
Oczywiście VCDS czy VAS ładnie pokaże Ci co jest niesprawne w całym systemie....wchodzisz do Address 05: Acc/Start Auth. i sprawdzasz błędy.
np. problemy z anteną (R134)
00179 - Access/Start Authorization Antenna; Drivers Side (R134)
001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 142
Mileage: 122488 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.01
Time: 19:23:44
problemy z czujnikiem w klamce (G417)
00192 - Left Rear Door Handle Touch Sensor (G417)
007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100111
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 4
Reset counter: 194
Mileage: 127488 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.01
Time: 19:53:14
kompa do ręki... obrazek, który wcześniej wkleiłem i działasz (elsa się przydaje by wiedzieć jak dostać się do danego urządzenia np. anteny) <okioki>
Ogród-Lca jest tego tyle ile potrzeba... przecież system musi wiedzieć do której klamki podchodzisz by zweryfikować użytkownika + zabezpieczenie przed sytuacją, którą opisał FOSS
Oczywiście VCDS czy VAS ładnie pokaże Ci co jest niesprawne w całym systemie....wchodzisz do Address 05: Acc/Start Auth. i sprawdzasz błędy.
np. problemy z anteną (R134)
00179 - Access/Start Authorization Antenna; Drivers Side (R134)
001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 142
Mileage: 122488 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.01
Time: 19:23:44
problemy z czujnikiem w klamce (G417)
00192 - Left Rear Door Handle Touch Sensor (G417)
007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100111
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 4
Reset counter: 194
Mileage: 127488 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.01
Time: 19:53:14
kompa do ręki... obrazek, który wcześniej wkleiłem i działasz (elsa się przydaje by wiedzieć jak dostać się do danego urządzenia np. anteny) <okioki>
Witam dziś byłem u kolegi na kompie i mam błąd
-00181 Antena autoryzacji w tylnym zderzaku R136 ( górna wartość przekroczona )
-00183 Antena dostępu i uruchomienia wewnatrz pojazdu R138 ( przerwa w obwodzie )
Czy te anteny w tylnym zderzaku wszystkie są takie same?
Gdzie szukać anteny z drugiego błędu tej wewnątrz ?
-00181 Antena autoryzacji w tylnym zderzaku R136 ( górna wartość przekroczona )
-00183 Antena dostępu i uruchomienia wewnatrz pojazdu R138 ( przerwa w obwodzie )
Czy te anteny w tylnym zderzaku wszystkie są takie same?
Gdzie szukać anteny z drugiego błędu tej wewnątrz ?
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Wystarczy mieć w zapasie drugi kluczyk. Przed zakupem sprawdzałem (tak dla sprawdzenia alarmu i centralnego) zamknięcie w bagażniku i zamknięcie się w aucie wewnątrz z kluczykiem - potwierdzam - działa.FOSS pisze:Jak ktoś ma odwagę i sprawny samochód to może sobie zrobić taki test - sprawdzałem u siebie i tak to właśnie działa
Bądź dobry jak chleb.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 03 lut 2014, 21:52
- Lokalizacja: Coleraine uk
Mmi
Witam wszystkich . Mam problem z dźwiękiem muzyczka gra i po kilkunastu sekundach cichnie i słychać przekaźnik na tylnej półce i znowu jest i tak cały czas w kółko błędów brak czy ktoś miał taki przypadek ?
DODANO:
Temat ogarnięty moduł bt
DODANO:
Temat ogarnięty moduł bt
Ostatnio zmieniony 23 mar 2015, 06:00 przez Peter audi a8, łącznie zmieniany 1 raz.
Kluczyka luzem się nie da zamknąć... U mnie auto nie reaguje ani na drugi kluczyk, ani na przyciski w klamce jak jeden kluczyk jest w środku lub bagazniku.pebo pisze:Wystarczy mieć w zapasie drugi kluczyk. Przed zakupem sprawdzałem (tak dla sprawdzenia alarmu i centralnego) zamknięcie w bagażniku i zamknięcie się w aucie wewnątrz z kluczykiem - potwierdzam - działa.FOSS pisze:Jak ktoś ma odwagę i sprawny samochód to może sobie zrobić taki test - sprawdzałem u siebie i tak to właśnie działa
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jak masz niesprawne anteny kessy to kluczyk da się zamknąć w bagażniku.drago_o pisze:Kluczyka luzem się nie da zamknąć... U mnie auto nie reaguje ani na drugi kluczyk, ani na przyciski w klamce jak jeden kluczyk jest w środku lub bagazniku.
Wystarczy podejść do zamkniętego auta, otworzyć z pilota sam bagażnik, włożyć kluczyk do bagażnika i nacisnąć przycisk zamykania na klapie.
Jeżeli niesprawna antena w bagażniku nie wykryje w nim kluczyka to auto zamknie bagażnik razem z kluczykiem..... i po ptokach
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
To dobrze świadczy o moich antenach bo chyba są sprawne
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 chyba pomoże przy zdjęciu zderzaka i nie tylko
łukasz88
Ogród-Lca, daj znać jak powymieniasz anteny czy wszystko działa ja miałem tylko jeden błąd z tą anteną pod regulacją MMI pod panelem już wymieniałem 2 razy i nic nie działa dalej i nie mam bladego pomysłu jak to zrobić.
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.