części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Jakie Visco

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

[D2 00 4.2PB/LPG ] Jakie Visco

Post autor: kryhawrc » 23 lut 2015, 21:15

Panowie potrzebuje szybko pomocy. Piszczy mi Visco i prawdopodobnie niebawem padnie.
I mam pytanie czy pasuje z 4.2 przed liftingiem???? lub 2.5 tdi ?????
Z góry dzieki z pomoc

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 23 lut 2015, 22:08

ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 23 lut 2015, 22:28

Przyznaje sie ;(
Czyli rozumiem ze bedzie pasować z przedlifta lub tdi. Widzę że niektóre są na 3 śrubki niektóre na 4.
Ewentualnie może coś się stać poważnego podczas jazdy?? Myślę że tylko może się zablokować na stałe, wtedy będzie niedogrzany, chyba że się mylę.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 23 lut 2015, 23:13

bedze okrutnie huczec jak sie na stale zepnie.
wywal visko wstaw drugi elektryczny.
lub kup visko ale behr, podroby sa srednie.
Elektronika samochodowa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 lut 2015, 07:24

k44761 pisze:podroby sa srednie.
-one są praktycznie zblokowane ;)
sprawdzałem trzykrotnie ;(

Gość

Post autor: Gość » 24 lut 2015, 12:13

k44761 pisze:wywal visko wstaw drugi elektryczny.
Też bym tak chciał i nawet kupiłem noname z allegro ale on ma tylko 80W. Ma ktos sensowny pomysł na elektryczny lepszy niech pisze.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 lut 2015, 12:34

a po co ci lepsze ja taki mam i jakoś jest ok a było lato 2014 dość ciepłe :)

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 24 lut 2015, 12:59

Nie będę cudowal z jakim elektrycznym. Pytam tylko czy przyjadę jakoś 1000km

Gość

Post autor: Gość » 24 lut 2015, 13:10

pepi pisze:a po co ci lepsze ja taki mam i jakoś jest ok a było lato 2014 dość ciepłe :)
I tak go wsadzę bo go mam i jestem ciekaw efektu,ale tak jak by ktos miał cos lepszego na mysli to czemu nie :)
kryhawrc pisze:Nie będę cudowal z jakim elektrycznym. Pytam tylko czy przyjadę jakoś 1000km
przejedziesz.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 24 lut 2015, 17:40

Byłem przed chwila zobaczyc co tam się dzieje. Ogólnie kiedy nim pokręciłem chodzil dosć ciasno. Nie chciał sie krecić. Wd40 i troche oleju i chodzi zdecydowanie lzej. Kiedy nim zakrece na postoju kreci sie chwile(tylko czy teraz nie za lekko???)
Rozgrzałem auto -powciskałem mu troche i niby nie urosło powyzej 90 stopni. Ale teraz na wolnych obraotach przy tych 90 stopniach moge bez wiekszych problemów zatrzymac wentylator ręka. Martwi mnie troche ze teraz moze za lekko chodzic(że nie wychłodzi)
To ze był spiety ciasno było chyba lepsze niż za luźny????? ;(

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 lut 2015, 06:14

spoko nie jest ciepło to ten od klimy da radę ;)

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 25 lut 2015, 22:10

No pociskałem troche a temperatura ani drgneła powyzej 90. Mysle ze w trasie tym bardziej- od samego pędu powietrza nie powinna sie podnieśc.
Jakos mam nadzieje dojade

dgasek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 24 gru 2013, 11:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dgasek » 25 lut 2015, 22:31

No właśni też stoję przed dylematem , ale chyba jednak zaryzykuję wymianę na visco. Sensownego elektrycznego nie znalazłem , a ten od D3 średnio się da wysterować - tak na marginesie ma 390mm i 600W - zakładam że inżynierowie mieli jakiś sens żeby dać coś takiego.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 lut 2015, 07:21

pomijacie jedno że auto się grzeje zwłaszcza w korkach wtedy obroty motoru są niskie
a visko wielkie ale i tak słabo działa .
Elektryczny działa tak jak jest to potrzebne i nawet mały ale wariat :D

marcin1234
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 31 paź 2024, 22:05
Lokalizacja: Radomsko

Re: [D2 00 4.2PB/LPG ] Jakie Visco

Post autor: marcin1234 » 02 lut 2025, 21:58

Witam, jak kupiłem auto visco po odpaleniu chodziło bardzo szybko,wiedziałem że coś z nim nie tak,zrobiłem 1200 km,teraz jak by sytuacja się poprawiła,może auto stało jakiś czas i teraz się ułożyło nie wiem w każdy razie mogę jak auto nie rozgrzane zatrzymać wiatrak dłonią, jedyna rzecz która mnie denerwuje to chałas delikatny wydobywający się pewnie z łożyska, czy ktoś miał podobną sytuację, pozdrawiam

Dodano po 1 minucie 49 sekundach:
Po tych 1200 km visco na zimnym silniku pracuje znacznie wolniej

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl