[D3 05 W12/LPG ] Instalacja gazowa Vialle a silnik w12
Jak chcesz przecierac szlaki to spoko Cisnij Vialle. Ja bym jednak nie ryzykował bo po pierwsze te dwie butle to problem a po drugie wolalbym zeby sie gazownik nie uczyl fachu na moim W12 (o ile bym takowe mial). No ale to Twoje auto i Twoja decyzja. Ja Ci napisalem co ja bym zrobil i dlaczego wcale nie musisz sie z tym zgadzac przeciez
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Witam!
Kolega napisal:
"Panowie prosze sie tu nie nasmiewac .Prosze w tym temacie o konkretne rady lub sugestie ."
Ale jak to zrobic skoro inny kolega z wiedza na poziomie eksperckim pisze:
4,2 robi się dzień samemu robiłem dwa razy
a takie to ze dwa dni max
Ja pomimo wszystkiego staram sie zachowac powage w obliczu tego wyzwania.
Stefan.
Kolega napisal:
"Panowie prosze sie tu nie nasmiewac .Prosze w tym temacie o konkretne rady lub sugestie ."
Ale jak to zrobic skoro inny kolega z wiedza na poziomie eksperckim pisze:
4,2 robi się dzień samemu robiłem dwa razy
a takie to ze dwa dni max
Ja pomimo wszystkiego staram sie zachowac powage w obliczu tego wyzwania.
Stefan.
kolego majkaistefan, - twój poziom wiedzy jest taki wielki że szok
ktoś cię obdarował stagiem i jeszcze na dodatek nie umiał wiązki podpiąć
miałeś z tego powodu jazdy teraz ci się wydaje że stag jest be
ale tylko wydaje
Jest prę sterowników na rynku które można polecić miedzy innymi jest stag
Co do zakładania gazu ja sam dochodziłem do wszystkiego czytałem tu i tam i na początku kaleczyłem swoje auta ale jakoś mi to wychodziło
Zakładałem w dwóch a8 jedno to nawet s8 na manualu i mi to zajmowało mniej niż jeden dzień robiąc samemu .
Korektor dość prosto się zrywa i bardzo szybko
sterownik podpina się w godzinę
a jak jeszcze jest jeden reduktor to już rozpusta mniej jest kombinatoryki
Co do w12 kolego za bardzo kombinujesz moim zdaniem nie ma co wywarzać otwartych drzwi .
Masz tu i tam co i jak i gdzie ma być zamontowane chyba jest łatwo odtworzyć podobnie i nie ma potrzeby przecierać nowych szlaków
ktoś cię obdarował stagiem i jeszcze na dodatek nie umiał wiązki podpiąć
miałeś z tego powodu jazdy teraz ci się wydaje że stag jest be
ale tylko wydaje
Jest prę sterowników na rynku które można polecić miedzy innymi jest stag
Co do zakładania gazu ja sam dochodziłem do wszystkiego czytałem tu i tam i na początku kaleczyłem swoje auta ale jakoś mi to wychodziło
Zakładałem w dwóch a8 jedno to nawet s8 na manualu i mi to zajmowało mniej niż jeden dzień robiąc samemu .
Korektor dość prosto się zrywa i bardzo szybko
sterownik podpina się w godzinę
a jak jeszcze jest jeden reduktor to już rozpusta mniej jest kombinatoryki
Co do w12 kolego za bardzo kombinujesz moim zdaniem nie ma co wywarzać otwartych drzwi .
Masz tu i tam co i jak i gdzie ma być zamontowane chyba jest łatwo odtworzyć podobnie i nie ma potrzeby przecierać nowych szlaków
- jak nie szukasz kabli to łatwo idziekarol208 pisze:pepi, Zwinne ręce masz
ja już nawet w schematy nie patrze
masz 8 kabli do wtrysków
plus i masa
plus po zapłonie
brązowy -sygnał obrotów ja nie podpinam
plus po zapłonie
2xczyjniki temperatury
plus masa na zawory
czujnik rezerwy trzy kable
dwie lambdy
a reszta to i tak gotowce to co tu jest robić tyle
Pisałem do firmy Energy Gaz, o to ich odpowiedź.
Szanowny Panie,
Cieszę się, że zwrócił się Pan do Energy o dobór instalacji do Pana samochodu. Przesyłam ofertę zgodnie z umową z przyjemnością polecając najlepsze w swojej klasie instalację LPG.
Proszę zaufać mojemu doświadczeniu, sam użytkuję Audi i bliska jest mi ta marka. Wszystko zależy od sprzętu i od wiedzy praktyki zakładu montującego - a tego z pewnością mnie ani moim Pracownikom nie można odmówić!
Rekomenduję do Pana AUDI 2 instalacje, które gwarantują komfort i niezawodność korzystania z samochodu po montażu LPG !!!
1.Wtrysk Gazu IV generacja - P&D która będzie bezbłędnie działała w Pana samochodzie. To włoska instalacja, oryginalna, dedykowana do Pana samochodu, która zasilona 2 reduktorami Max będzie działała profesjonalnie i da Panu komfort użytkowania samochodu. 24 miesiące gwarancji bez limitu kilometrów i z Serwisem Gwarancji Krajowej to oferta dla Klientów wymagających i chcących z 100% zaspokoić swe potrzeby względem LPG. Koszt montażu to 6200 zł brutto. Tuta instalacja warta jest Pana uwagi jako alternatywa, a ja z przyjemnością zajmę się jej montażem.
2.Vialle -gaz ciekły LPG , set holenderski, najnowsza V generacja gazu w fazie ciekłej, 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów ze zbiornikiem w miejsce koła zapasowego - całkowity koszt montażu 7500 zł dopłata do pompy, która spełni wymogi silnika Audi.W Energy nie stosujemy zamienników, czy okazyjnie zakupionych części. Wszystko jest oryginalne, dedykowane do mocy i potrzeby PANA samochodu, dlatego wszystko gra i Klientów mamy dużo i stale poprzez polecenie! To może i nie mała kwota, ale jak komuś zależy na jakości i finalnie na osiągach samochodu to innej opcji Pan lepszej nie znajdzie. Zastanawiam się Pan dlaczego Vialle, jest tak wyjątkowe- pod spodem odpowiedź. Zachęcam do lektury! http://www.egp.pl/cieklywtrysk.htm
Montujemy w ciągu jednego dnia. Podstawia Pan samochód rano o 8 mej a odbiera samochód najpóźniej dnia następnego koło południa.
Po emisji Samochód Marzeń - Kup i Zrób przy współudziale Energy zainteresowanie tą instalacją wzrosło diametralnie, zatem proszę o wzięcie tego pod uwagę.
Zapraszamy do obejrzenia galerii Energy z realizacją LPG do AUDI : www.egp.pl/lpg-do-audi.htm
Szanowny Panie,
Cieszę się, że zwrócił się Pan do Energy o dobór instalacji do Pana samochodu. Przesyłam ofertę zgodnie z umową z przyjemnością polecając najlepsze w swojej klasie instalację LPG.
Proszę zaufać mojemu doświadczeniu, sam użytkuję Audi i bliska jest mi ta marka. Wszystko zależy od sprzętu i od wiedzy praktyki zakładu montującego - a tego z pewnością mnie ani moim Pracownikom nie można odmówić!
Rekomenduję do Pana AUDI 2 instalacje, które gwarantują komfort i niezawodność korzystania z samochodu po montażu LPG !!!
1.Wtrysk Gazu IV generacja - P&D która będzie bezbłędnie działała w Pana samochodzie. To włoska instalacja, oryginalna, dedykowana do Pana samochodu, która zasilona 2 reduktorami Max będzie działała profesjonalnie i da Panu komfort użytkowania samochodu. 24 miesiące gwarancji bez limitu kilometrów i z Serwisem Gwarancji Krajowej to oferta dla Klientów wymagających i chcących z 100% zaspokoić swe potrzeby względem LPG. Koszt montażu to 6200 zł brutto. Tuta instalacja warta jest Pana uwagi jako alternatywa, a ja z przyjemnością zajmę się jej montażem.
2.Vialle -gaz ciekły LPG , set holenderski, najnowsza V generacja gazu w fazie ciekłej, 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów ze zbiornikiem w miejsce koła zapasowego - całkowity koszt montażu 7500 zł dopłata do pompy, która spełni wymogi silnika Audi.W Energy nie stosujemy zamienników, czy okazyjnie zakupionych części. Wszystko jest oryginalne, dedykowane do mocy i potrzeby PANA samochodu, dlatego wszystko gra i Klientów mamy dużo i stale poprzez polecenie! To może i nie mała kwota, ale jak komuś zależy na jakości i finalnie na osiągach samochodu to innej opcji Pan lepszej nie znajdzie. Zastanawiam się Pan dlaczego Vialle, jest tak wyjątkowe- pod spodem odpowiedź. Zachęcam do lektury! http://www.egp.pl/cieklywtrysk.htm
Montujemy w ciągu jednego dnia. Podstawia Pan samochód rano o 8 mej a odbiera samochód najpóźniej dnia następnego koło południa.
Po emisji Samochód Marzeń - Kup i Zrób przy współudziale Energy zainteresowanie tą instalacją wzrosło diametralnie, zatem proszę o wzięcie tego pod uwagę.
Zapraszamy do obejrzenia galerii Energy z realizacją LPG do AUDI : www.egp.pl/lpg-do-audi.htm