[D2 FL ALL ] Piasta.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 20
- Rejestracja: 06 sie 2014, 20:30
- Lokalizacja: Kroczyce
[D2 FL ALL ] Piasta.
Witam mam pytanie czy piasta w AUDI D2 2000r jest osobna czy razem ze zwrotnicą? Ukręcily mi sie 2 śruby i musze nabyć piaste. Z góry dziękuje.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Będziesz miał pewnie jak w D3 : http://www.a8team.pl/topics15/6965.htm
http://www.a8team.pl/a8-d2-wymiana-lozy ... -vt135.htm .
http://www.a8team.pl/a8-d2-wymiana-lozy ... -vt135.htm .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
-
- Forum Audi A8
- Posty: 20
- Rejestracja: 06 sie 2014, 20:30
- Lokalizacja: Kroczyce
Piasta
Czyli piasta nie jest razem ze zwrotnica do kupna, da się osobno zamowić? Na portalach aukcyjnych znalazlem wiekszosc razem ze zwrotnica. A łożyska maja niby mocowania na 4 sruby, A piasta powinna byc calkiem osobna cześcią?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Piasta jest osobnym elementem , nowa nie do kupienia już .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
no co Ty serio? Ja tu cos takiego zanalazlem:michalwruszak pisze:Piasta jest osobnym elementem , nowa nie do kupienia już .
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... -kola.html
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Przecież to jest jest łozysko a nie piasta
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
To błąd opisu , piasta a łożysko to dwa różne elementy - podgląd na piaste :
https://www.google.pl/search?q=piasta+k ... B640%3B480
Foto oczywiście poglądowe .
https://www.google.pl/search?q=piasta+k ... B640%3B480
Foto oczywiście poglądowe .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Ani na przód ani na tył już nie ma dostępnej piasty do A8 , a szkoda , nawet orginalnej .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 20
- Rejestracja: 06 sie 2014, 20:30
- Lokalizacja: Kroczyce
Powodzenia w rozbieraniu, proponuję ci od razu rozpiąć wahacze i wyjąć całą zwrotnicę, (wiem że nie trzeba ale jak już nie idzie to jest dużo łatwiej zdemontować) mimo że łożysko na 4 śruby to jak dawno nie zmieniane to prawdopodobnie się zapiekło dookoła , ja wymieniałem pół roku temu i jedną stronę wybiłem rurą fi 60 i 3 kilowym młotkiem na drugim się poddałem i zaniosłem całą zwrotnicę na prasę. Piasta wchodzi od zew strony zwrotnicy w łożysko a samo łożysko na 4 śruby do zwrotnicy od wewnątrz potem wkładasz wieloklin przegubu w piastę i całość już dociągniesz śrubą centrującą, poskładać jest banalnie łatwo gorzej jak pisałem wyżej zdemontować.
Przy skręcaniu śruby centrującej nie ma mowy o żadnym luzie łożyska, dokręcasz na maxa gdzyż jest to łożysko dwutorowe.
Przy skręcaniu śruby centrującej nie ma mowy o żadnym luzie łożyska, dokręcasz na maxa gdzyż jest to łożysko dwutorowe.
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami