Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D2 preFL 4.2] Przeróbka silnika ABZ (299) na AHC (340)

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
Gość

Post autor: Gość » 11 mar 2015, 22:30

Ecu nie trudno zastosować z S8. Coż z tego co piszesz gra nie warta świeczki.

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 11 mar 2015, 23:24

Apophis, ECU było z S8, na ECU od ABZ silnik z wałkami ssącymi od S8 (głowicami AHC) chodzi jak JAWA 350 z rozstrojonymi przerwami na przerywaczach i zatkaną dyszą główną ;)

MeWaPKP

Post autor: MeWaPKP » 26 sty 2018, 22:22

Odświeżę trochę temat...

Auto: S8 D2 4,2 PB/LPG AHC.
Wywalało mi olej z uszczelki pod głowicą, auto strasznie dymiło od 4500 tys. obr/min wzwyż. Uszczelka wymieniona, silnik szczelny, ale pojawił się olej w pierwszym prawym cylindrze, zaczął wypadać zapłon i cała historia. Rozebrałem głowice, wszystko w porządku, zajrzałem głębiej i mam poważnie uszkodzoną gładź cylindra. Stąd pewnie te dymienie.

W chwili obecnej mam nowe głowice i niezdatny do dalszej eksploatacji blok.
Czy można wykonać przeszczep bloku z innego kodu (np. AQK, AKH) i zamontować moje głowice od AHC? Czy to w ogole jest realne? Czy wszystko wraz ze skrzynią będzie śmigać?
Mam mega poważny problem i nie mam pojęcia jak go rozwiązać.

Pozdrawiam Was serdecznie.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 sty 2018, 22:36

MeWaPKP pisze:Mam mega poważny problem i nie mam pojęcia jak go rozwiązać.
Próbowałeś kontaktować się z firmami robiącymi silniki czy np. nie da się cylindrów przeszlifować?
...to znaczy na pewno się da ale czy mają dostęp do szerszych/większych tłoków? <hmm>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 sty 2018, 17:55

W aluminium ma tłok pracować ?
czy ty widziałeś kiedykolwiek rozebrane 4,2 ??????? <boisie>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 27 sty 2018, 19:45

Na A8Freunde.de (niemieckie forum A8) chłopaki robili więc chyba jednak się da <bezradny>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 sty 2018, 20:18

panie tu polska jest
i u nas coś mi świta że chyba tylko 1 miejsce w kraju które odtwarza to co jest napylone na aluminium aby się to nie wytarło .
Niestety w takim przypadku tylko tulejowanie wchodzi w grę i tylko to

MeWaPKP

Post autor: MeWaPKP » 06 lut 2018, 16:03

W chwili obecnej mam nowe głowice i niezdatny do dalszej eksploatacji blok.
Czy można wykonać przeszczep bloku z innego kodu (np. AQK, AKH) i zamontować moje głowice od AHC? Czy to w ogole jest realne? Czy wszystko wraz ze skrzynią będzie śmigać?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl