części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z tylnym zawieszeniem

Kuba123
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 42
Rejestracja: 31 gru 2014, 11:50
Lokalizacja: Morąg

[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z tylnym zawieszeniem

Post autor: Kuba123 » 08 mar 2015, 10:30

Witam mam problem z zawieszeniem mojej a8 z tyłu auto mi się bujało delikatnie pyk pyk z tyłu przy niedużych prędkościach. Pojechałem na diagnostykę diagnosta na szarpakach sprawdził stwierdził że tuleje dolne te z tymi tulejkami odstającymi są uszkodzone po wyjedzie z diagnostyki autem zaczęło bardziej bujać tuleje zmieniłem i nic delikatna poprawa przy okazji zmieniania przejrzałem wahacze górne te boczne i wydają się w porządku tylko most mnie zastanawia mam tam dwie tuleje i na nich jest luz most chodzi do tył i do przodu muszę je zmienić mam w swojej a8 zawieszenie nivo i delikatnie mi przecieka z tyłu amortyzator ale to chyba raczej nie od tego.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 08 mar 2015, 12:00

jak amory nie sa sprawne badz juz nie trzymaja cisnienia to bedzie bujac...Nie mam w sumie doswiadczenia z nivo, ale jak zwykly amor padl to jazda takim autem jest straszna...
to nie jest zwykły napęd...to

Kuba123
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 42
Rejestracja: 31 gru 2014, 11:50
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Kuba123 » 08 mar 2015, 12:54

Ten cieknący ma 59 procent a ten dobry ma 60 on delikatnie cieknie poci się ja kupie cały drugi wózek tylko dobry muszę znaleźć i na zwykłe amory przerobić tylko jest mały problem trzeba jakoś zrobić obieg płynu jaką może redukcje dać czy coś żeby płyn krążył.

Arthur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 232
Rejestracja: 03 lip 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arthur » 08 mar 2015, 13:14

zakladasz zwykle amory plus sprezyny od zwyklego zawieszenia, pompe wspomagania zmieniasz na jednosekcyjna lub ta co masz mozna latwo zmodyfikowac wyciagajac tloczki z sekcji od nivi, zaslepiasz wyjscie a przewody stalowe demontujesz i po problemie.

ernesto

Post autor: ernesto » 08 mar 2015, 19:55

Sprawdź czy nie masz pękniętych też sprężyn przy końcówkach.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 08 mar 2015, 20:03

Tulejki w tylnym moscie do wymiany , do sprawdzenia tulejki w zwrotnicach
Ostatnio zmieniony 08 mar 2015, 20:25 przez michalwruszak, łącznie zmieniany 2 razy.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Arthur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 232
Rejestracja: 03 lip 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arthur » 08 mar 2015, 20:19

sa sprezyny, tylko amor jest hydrauliczny

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 08 mar 2015, 21:07

Kuba123 pisze:Ten cieknący ma 59 procent a ten dobry ma 60
jesli sa to wyniki ze stacji diangostycznej z tzw. trzepakow to zapomnij ze te dane sa parawidlowe....juz kiedys pisalismy sporo na ten temat...
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 08 mar 2015, 21:10

zgadzam się z przedmówcą. Mi kiedyś na trzepaku wyszło w A4 60% a amortyzator tylny był w totalnej agonii że aż koło podskakiwało na dołkach.

Kuba123
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 42
Rejestracja: 31 gru 2014, 11:50
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Kuba123 » 10 mar 2015, 21:43

Amory jeszcze są w miarę o auto się trzyma drogi a sprężyny są całe siedzą ok w gniazdach a tuleje w wahaczach tych dolnych są wymienione a w zwrotnicach tuleje jak rozbierałem wahacze wyglądają dobrze wsadzałem śrubokręt gruby w nie (dziurkę) to są sztywne jedynie co może nie być tak to te górne wahacze i te boczne zmienię je w tygodniu i zobaczę dalej co się będzie dziać a tulejki na moście bo mam wybite nie mogę znaleźć ich na allegro mógł by mi ktoś wysłać link z góry dziękuje pozdrawiam

tomig
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 115
Rejestracja: 07 sty 2015, 20:10
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: tomig » 20 mar 2015, 21:43

Objawy - auto stoi wysoko , tył bardzo twardy i nie amortyzuje
audi a8 z NIVO
Co może być przyczyną ?

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 21 mar 2015, 07:46

Zblokowany amor

tomig
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 115
Rejestracja: 07 sty 2015, 20:10
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: tomig » 21 mar 2015, 10:28

Czyli oba do wymiany ?

jairzinho7
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 67
Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jairzinho7 » 10 paź 2017, 16:11

tomig pisze:Objawy - auto stoi wysoko , tył bardzo twardy i nie amortyzuje
audi a8 z NIVO
Co może być przyczyną ?
Zbyt wysoko uniesiony tył - trzeba sprawdzić korektor wysokości zawieszenia (jest pod tylnym mostem). Jeśli się opuści i nie będzie taki twardy, to znaczy, że jest ok. Jeśli się opuści i nadal będzie twardy, to gruszka przy siłowniku do wymiany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl