części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 01 4.2PB/LPG ] Dymienie

turntablerocker
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 06 gru 2014, 21:18
Lokalizacja: Liw

Post autor: turntablerocker » 26 mar 2015, 19:49

martin_rs4, jak silnik leży w szopie już dłuższy czas to sprzedawca może o nim niestworzone historie wypisywać :) ;pomyśl o tym co z taką igiełką może się stać po półrocznym leżakowaniu na palecie.Płacić takie pieniądze za silnik to tylko w aucie, aby móc go sprawdzić...

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 26 mar 2015, 20:26

Silnik wymontowany z auta to na złom się co najwyżej nadaje-loteria w tym wypadku to mało powiedziane.Kupowanie kota w worku...Już chyba lepiej wybecelować więcej i zrobić swój, przynajmniej wiesz co masz, a nie kolejnego śmietnika kupować

Gość

Post autor: Gość » 26 mar 2015, 23:10

Panowie jestem na etapie szukania silnika do puga 607 i ni cholery nie idzie znaleźć nic co pasuje i złomem nie jest. Najlepsze są historie że "igiełka ale tylko miske już sprzedałem i coś tam jeszcze...mhm to ile za kilogram pytam? I się obruszają :D

No ale pany to temat o parowozie w A8 więc narazie doszlismy że trza zwalać czapki bo UPG się poszło je....

ernesto

Post autor: ernesto » 27 mar 2015, 05:28

Chcę przypomnieć że ja jestem po przeszczepie serca i jestem zadowolony.
Za motor dałem 1900 i był w świetnej kondycji. Wiedziałem tylko że auto miało problemy z paleniem i kulało. Okazało się że jest dziabnięte na rozrządzie o 2 zęby.
http://www.a8team.pl/d2-96-42pb-lpg-bra ... t10571.htm
Oczywiście że jest to loteria bo nerwów też było dużo.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 mar 2015, 06:57

loteria to jest zazwyczaj z naprawą :)
sam kupiłem może ze 200 silników i tylko jeden był trupem
a reszta ok
Są pewne zasady którymi trzeba się kierować i będzie dobrze

mariuszjp100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
Lokalizacja: Nowy Sacz

Post autor: mariuszjp100 » 27 mar 2015, 15:30

Właśnie nie wiem co robić bo w styczniu zrobiłem rozrzad i już sam nie wiem silnik nadal dobrze jeździ mimo że kopci i płynu ubywa .

mariuszjp100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
Lokalizacja: Nowy Sacz

Post autor: mariuszjp100 » 27 mar 2015, 15:34

Zrobię jeszcze pomiarsprezania zobaczę jakie wyjdzie.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 mar 2015, 18:00

olej brał
napinacze było słychać ?

mariuszjp100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
Lokalizacja: Nowy Sacz

Post autor: mariuszjp100 » 27 mar 2015, 18:30

Od wymiany do wymiany może z litr brał a napinacze słyszałem raz jak trzy tygodnie nie palony był.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 mar 2015, 18:42

to naprawiaj ;)

mariuszjp100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
Lokalizacja: Nowy Sacz

Post autor: mariuszjp100 » 27 mar 2015, 18:52

Też tak sądz, a takie pytanie bojak zapalam auto to kapie mi płyn gdzieś z prawej strony pasażer tylko nie wiem skad gdzieś z nad polosi.

ernesto

Post autor: ernesto » 27 mar 2015, 19:23

mariuszjp100 pisze:jak zapalam auto to kapie mi płyn gdzieś z prawej strony pasażer tylko nie wiem skad gdzieś z nad polosi.
Gdzieś to może kapać z każdego miejsca i spływać.
Lokalizuj wyciek bo może to nie głowica. Rób zdjęcia i zamieść. Chcę to obejrzeć.
Bo te Twoje dolewane litry to może jest wyciek a nie uszczelka a płyn dostaje się jakoś do układu wydechowego w którym po rozgrzaniu odparowuje.

No chyba że już głowice całkowicie szlak trafił i rozsadziło ją do końca brakiem płynu.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2015, 19:29 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 27 mar 2015, 19:28

Jeżeli cieknie po alternatorze to chłodniczka oleju
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ernesto

Post autor: ernesto » 27 mar 2015, 19:41

michalwruszak pisze:Jeżeli cieknie po alternatorze to chłodniczka oleju
niom to też jest logiczne. Pęknięta głowica, kompresja jest ładowana do układu. Nie potrafiła znaleźć ujścia więc rozsadziło najsłabsze ogniwo którym mogła się okazać plastikowa złączka płynu w chłodniczce.

Odpalasz auto, wali kompresje która wypycha płyn z układu przez wyciek.

Rób pomiar kompresji i podaj co wyjdzie. Dobrze by było podczas pomiaru odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego. Zobacz też czy w zbiorniczku wyrównawczym podczas pracy silnika nie pojawiają się bańki powietrza.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 27 mar 2015, 19:47

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca8 ... 576a7.html

W załączniku schemat układu chłodzenia dla 3.7/4.2 Lift

Posprawdzaj sobie wszystkie łączenia i opaski
Ostatnio zmieniony 27 mar 2015, 19:57 przez michalwruszak, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl