[D2 01 4.2PB/LPG ] Dymienie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 7
- Rejestracja: 06 gru 2014, 21:18
- Lokalizacja: Liw
Panowie jestem na etapie szukania silnika do puga 607 i ni cholery nie idzie znaleźć nic co pasuje i złomem nie jest. Najlepsze są historie że "igiełka ale tylko miske już sprzedałem i coś tam jeszcze...mhm to ile za kilogram pytam? I się obruszają
No ale pany to temat o parowozie w A8 więc narazie doszlismy że trza zwalać czapki bo UPG się poszło je....
No ale pany to temat o parowozie w A8 więc narazie doszlismy że trza zwalać czapki bo UPG się poszło je....
Chcę przypomnieć że ja jestem po przeszczepie serca i jestem zadowolony.
Za motor dałem 1900 i był w świetnej kondycji. Wiedziałem tylko że auto miało problemy z paleniem i kulało. Okazało się że jest dziabnięte na rozrządzie o 2 zęby.
http://www.a8team.pl/d2-96-42pb-lpg-bra ... t10571.htm
Oczywiście że jest to loteria bo nerwów też było dużo.
Za motor dałem 1900 i był w świetnej kondycji. Wiedziałem tylko że auto miało problemy z paleniem i kulało. Okazało się że jest dziabnięte na rozrządzie o 2 zęby.
http://www.a8team.pl/d2-96-42pb-lpg-bra ... t10571.htm
Oczywiście że jest to loteria bo nerwów też było dużo.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Gdzieś to może kapać z każdego miejsca i spływać.mariuszjp100 pisze:jak zapalam auto to kapie mi płyn gdzieś z prawej strony pasażer tylko nie wiem skad gdzieś z nad polosi.
Lokalizuj wyciek bo może to nie głowica. Rób zdjęcia i zamieść. Chcę to obejrzeć.
Bo te Twoje dolewane litry to może jest wyciek a nie uszczelka a płyn dostaje się jakoś do układu wydechowego w którym po rozgrzaniu odparowuje.
No chyba że już głowice całkowicie szlak trafił i rozsadziło ją do końca brakiem płynu.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2015, 19:29 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jeżeli cieknie po alternatorze to chłodniczka oleju
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
niom to też jest logiczne. Pęknięta głowica, kompresja jest ładowana do układu. Nie potrafiła znaleźć ujścia więc rozsadziło najsłabsze ogniwo którym mogła się okazać plastikowa złączka płynu w chłodniczce.michalwruszak pisze:Jeżeli cieknie po alternatorze to chłodniczka oleju
Odpalasz auto, wali kompresje która wypycha płyn z układu przez wyciek.
Rób pomiar kompresji i podaj co wyjdzie. Dobrze by było podczas pomiaru odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego. Zobacz też czy w zbiorniczku wyrównawczym podczas pracy silnika nie pojawiają się bańki powietrza.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca8 ... 576a7.html
W załączniku schemat układu chłodzenia dla 3.7/4.2 Lift
Posprawdzaj sobie wszystkie łączenia i opaski
W załączniku schemat układu chłodzenia dla 3.7/4.2 Lift
Posprawdzaj sobie wszystkie łączenia i opaski
Ostatnio zmieniony 27 mar 2015, 19:57 przez michalwruszak, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044