części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 ALL ] hamowanie pulsacyjne po wymianie opon

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 01 kwie 2015, 17:50

martin_rs4 pisze:no to jeszcze pozostaje piaste sprawdzić czy nie ma bicia
Dziś dzwoniłem do kilku warsztatów zajmujących się toczeniem z nadzieją, że wrzucą najpierw piastę i tarczę na zegar i będzie wiadomo, jedna odpowiedź u wszystkich: "Panie u nas się nie sprawdza, u nas się toczy". No tak, bo jeszcze wyjdzie, że proste i zarobku nie bedzie <niewiem> Masakra, wychodzi na to, że aby sprawdzić to sobie najpierw zegar będę musiał kupić :/
Ciężki temat więc albo w ciemno najpierw przetoczę tarcze, albo kupię zacisk i wymienię.Chociaż jakby piasta, albo tarcza była krzywa to stukania w kole teoretycznie nie powinno być <niewiem>
Mam jeszcze takie ciche jakby strzelanie, pukanie (ciężko to nazwać) przy dohamowywaniu, przy samym puszczaniu hamulca, ale nie wiem, czy to ma jakiś związek z tym wszystkim <niewiem>

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 01 kwie 2015, 20:24

TO moze stukac tak przegub wewnetrzny

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 02 kwie 2015, 18:14

uszek, Przeguby i półośki dogłębnie sprawdzone i jest ok.
Ale mam trop, przestudiowałem wczoraj cały temat hamulców i znalazłem podobny problem:
http://www.a8team.pl/d2-97-42pb-lpg-kol ... vt3910.htm
Objawy podobne jak u mnie i z tego co koledzy sugerowali to cytuję: "Luz na zacisku hamulcowym.I jeżeli tarcze są proste to będzie to prawdopodobna przyczyna twoich problemów. A wracając do przyczyny to jest to luz na prowadnicach zacisku hamulcowego". A więc kupuję zacisk i mam nadzieję, że to właśnie jest winowajca moich dolegliwości hamulcowych...

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 kwie 2015, 20:42

tez tak podejrzewam u siebie. bo teraz po wymianie magla jak wszystko sie usztywniło to przy większych prędkosciach też mi wibruje. Tak pojerzewałem zacisk ale najpierw wrzuce letnie koła i wtedy zobacze czy to nie felgi czasem albo opony zimowe.

beyer28, ja bym na Twoim miejscu zregenerował zacisk niż kupował jakąs niepewną używkę, chyba że pewna będzię, ale co naprawione to naprawione ;)
to nie jest zwykły napęd...to

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 09 lip 2015, 17:45

Dziś zawiozłem tarcze do przetoczenia. Najpierw pomiar bicia - prawa tarcza 0,4 czegoś tam ;) lewa ok. Tokarz przetoczył obie, po założeniu...zero bicia, stukania <chura> . Po temacie Panowie, jest dobrze <okok> dopiero teraz hamuje jak powinien.
Teraz obserwuję i czekam kiedy znów to wróci <faktycznie> bo wiadomo jak jest z tarczami
po przetoczeniu <bezradny>
Jak objawy znów wrócą już toczenia nie będzie - 360mm d3 wjeżdża od razu. Po dziś dzień pluje sobie w brodę, że nie zrobiłem tego od razu. Ale dobra, co się odwlecze to nie uciecze, jak to mówią ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl