części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Ile oleju do D3 do silnika 4.2

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

[D3 03 4.2MPI ] Ile oleju do D3 do silnika 4.2

Post autor: dracus6662 » 03 kwie 2015, 07:34

Panowie ile oleju do d3 do 4.2 mpi bo juz nie pamietam....
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2015, 12:00 przez dracus6662, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 03 kwie 2015, 07:49

8,5 ??????

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 03 kwie 2015, 08:02

do d2 pamietam jakies 7.5 ale własnie do D3 ???????? 8,5?

rav85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 281
Rejestracja: 26 sty 2015, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav85 » 03 kwie 2015, 12:28

7,5 l

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 03 kwie 2015, 13:59

to ja wlałem więcej ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 03 kwie 2015, 16:41


peter22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 45
Rejestracja: 02 kwie 2015, 08:43
Lokalizacja: Łódż

Post autor: peter22 » 20 kwie 2015, 16:02

a ja mam takie pytanie, jakie sa koszta przy a8 d3 podczas przeglądu , olej plus wszystkie filtry?????
chce właśnie kupic d3 4.2 mpi i zastanawia mnie róznica w cenach do a6c6

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 20 kwie 2015, 20:32

olej to najwyższy koszt polecam LIQUI MOLY SYHTIOIL ENERGY 0W40 <hihi>

Koszt okolo 80e ale to pełen syntetyk nie hydrocrack pod nazwa synthoil

jezeli moge jeszcze cos polecic to wybór jakiegokolwiek oleju sprawdzac na niemieckich stronach ponieważ mozesz sie zaskoczyć gdzie u nas jest syntetyk tam jest tehnologia syntetyczna a to zupełnie co innego

filtr oleju najlepiej i jedynie to Mann to jest wklad ,

filtr powietrza równierz mann albo cos z wyzszaj półki omijaj filtron :/

filtr kabinowy bierz również jak najlepszy jest dość drogi około 50e

kabinowy sam wymienisz 4 kołki do odkręcenia o 90 stopni

filtr powietrza tez dobrze się wymienia

wkład olefu duża nakrętka plastikowa potrzebna dłuższa przedłużka .... ale nie trudno

olej mozesz też samemu zlać osłone silnika przednia odkkręcasz i korek i wssio

vcds kasujesz inspekcje i zaoszczedzone jakieś 50 e minimum za wszystko a nawet i 65 e w kieszeni

nie wiem jaka roznica cię zastanawia cenowa <niewiem>

A8 jest poprostu extra a a6 niestety to taka podróba a8 :P jezeli ni wezmiesz a8 zawsze będziesz czuł niedosyt i zadawał pytanie dlaczego nie kupiłem :( jak a 8 wjezdza to naprawde to jest to a6 ma taki ryj \jak lokomotywa waski i dziwnie ulozony jak spych :P :P a8 robi robote

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 20 kwie 2015, 20:38

a dlaczego to niby omijać filtron? znowu bzdury zasłyszane na forach. to bardzo dobre polskie filtry, często wkładane na pierwszy montaż oraz do pudełek bardziej znanych (droższych) producentów.
Elektronika samochodowa.

peter22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 45
Rejestracja: 02 kwie 2015, 08:43
Lokalizacja: Łódż

Post autor: peter22 » 20 kwie 2015, 23:26

Ja słyszałem ze filtron można wsadzać ale tylko do powietrza i przeciwpyłkowy . Tam gdzie sa jakieś płyny to lepiej nie . Podobno olejowe (nie wkład ) lubią sie rozszczelnić.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 21 kwie 2015, 12:14

Ja odkąd miałem wywinięcie filtra olejowego w passacie TDI (od filtrona był filtr) i utratę ciśnienia oleju, to zrezygnowałem z produktów tej firmy do obiegów w których jest płyn. Do powietrza i klimy nadal je stosuję.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 21 kwie 2015, 14:13

Nigdy filtron chyba że do Poloneza, zawsze Knecht lub Mann

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 21 kwie 2015, 15:22

Bugalon pisze:Ja odkąd miałem wywinięcie filtra olejowego w passacie TDI (od filtrona był filtr) i utratę ciśnienia oleju, to zrezygnowałem z produktów tej firmy do obiegów w których jest płyn. Do powietrza i klimy nadal je stosuję.
i to jest rzeczowa odpowiedz poparta doswiadczeniem, a nie ze ktos cos slyszal.
Ja filtrona używałem w sumie przez niewiedze, bo filtron byl producentem dla amerykanskiego WIX. Byl to filtr oleju - nie narzekalem, ale przy wkaldach pewnie inaczej sprawa sie ma :]

DODANO:

dracus6662 pisze:olej to najwyższy koszt polecam LIQUI MOLY SYHTIOIL ENERGY 0W40 <hihi>

Koszt okolo 80e ale to pełen syntetyk nie hydrocrack pod nazwa synthoil

jezeli moge jeszcze cos polecic to wybór jakiegokolwiek oleju sprawdzac na niemieckich stronach ponieważ mozesz sie zaskoczyć gdzie u nas jest syntetyk tam jest tehnologia syntetyczna a to zupełnie co innego

filtr oleju najlepiej i jedynie to Mann to jest wklad ,

filtr powietrza równierz mann albo cos z wyzszaj półki omijaj filtron :/

filtr kabinowy bierz również jak najlepszy jest dość drogi około 50e

kabinowy sam wymienisz 4 kołki do odkręcenia o 90 stopni

filtr powietrza tez dobrze się wymienia

wkład olefu duża nakrętka plastikowa potrzebna dłuższa przedłużka .... ale nie trudno

olej mozesz też samemu zlać osłone silnika przednia odkkręcasz i korek i wssio

vcds kasujesz inspekcje i zaoszczedzone jakieś 50 e minimum za wszystko a nawet i 65 e w kieszeni

nie wiem jaka roznica cię zastanawia cenowa <niewiem>

A8 jest poprostu extra a a6 niestety to taka podróba a8 :P jezeli ni wezmiesz a8 zawsze będziesz czuł niedosyt i zadawał pytanie dlaczego nie kupiłem :( jak a 8 wjezdza to naprawde to jest to a6 ma taki ryj \jak lokomotywa waski i dziwnie ulozony jak spych :P :P a8 robi robote
Dracus o co kaman z tym twoim podpisem juz kiedys mailem pytac :
polecam LIQUI MOLY SYHTIOIL ENERGY 0W40

w sensie ze tak Cie pozytywnie zaskoczyl , czy poprostu probujesz ludzi nawrocic ? :)
nie ukrywam sam rozmyslam czy z 10w40 motula nie przejsc na jesieni przy wymianie wlasnie na ten pelnosyntetyczny olej :)
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2015, 23:16 przez stillbadboy, łącznie zmieniany 1 raz.
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 21 kwie 2015, 22:21

ha ha nie nawracam tylko zwracam uwage na to co warto jezeli zima to tylko 0w chyba ze twoje auto ma ogrzewany garaż to możesz 10w zapodać osobiście nie polecam chyba że walczysz autem na torze w extremalnych warunkach .....

do bardzo szybkiej jazdy po autobanie i po miescie w korkowni oraz do szybkiego rozruchu zimnego silnika polecam LM 0W40 SYNTHOIL Stosuje od lat

w podpisie masz link do strony z LM http://www.liqui-moly.de/...g=e&voiladb=web

jest tam równiez karta specyfikacji aby mozna było sprawdzić parametry oleju


10w40 jest za gesty właśnie na jesień osiagnąłbyś proporcjonalnie odwrotny efekt zamiast wspomóc simnik jeszcze byśgo pogrążył ponieważ cyferka przed w oznacza gęstość oleju przy zimnym silniku

tu troche bełkotu o olejach i wyborze z tym że 0w przy chłodnym poranku również jest rzadszy niz 5 czy 10 a to bardzo wazne

zasada najważniejsza olej brać zawsze z najwyzszej póki o ile tylko sie da olej dla silnika jest jak krew dla człowieka...

pozdrawiam :P

ps to co pisze popieram doswiadczeniem nie wypowiedziami na forach jezeli chodzi o filtron założylem raz ale do alfa romeo i rozklekotała sie pod magdeburgiem werdykt słaby przepływ oleju przez nowy filter FILTRONA z tego co wiem to nie jest odosobniony przypadek!!!

dodatkowo przgne zwrócić uwage na podrabiane produkty ..... typu aalledrogio jest tam tego malowanego w stodole szprejem///

jak sie idzie do sklepu i prosi o filter do jakiego kolwiek auta to gość spyta tylko o model i silnik i podrepcze i na stole postawi FiltronÓWNO

jak powiesz że mann chcesz ..

u panie alez pan wybredny jest.....

dla mnie mann jest najlepszy , jest jeszcze kneht godny uwagi ewentualnie ;)

pozdrawiam

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 22 kwie 2015, 11:17

ja mam motula 8100 10w40 i chyba zaryzykuje przy kolejnej zmianie na 0w40 auto pod chmurka zazwyczaj no i 80% to jazda w miescie, filtry oczywiscie jak do tej pory mann :) Ominie chyba polszy podrabiany szit i ogarne w paczce z ju es ej przy okazji wysylania czegos.
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl