Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 05 4.2MPI ] Chrobotanie przy odpalaniu + chodza caly c

Bartekd3
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 44
Rejestracja: 02 mar 2014, 07:26
Lokalizacja: Gliwice

[D3 05 4.2MPI ] Chrobotanie przy odpalaniu + chodza caly c

Post autor: Bartekd3 » 12 kwie 2015, 08:35

Witam kupilem wczoraj moje kolejne juz trzecie audi a8.. miejac 2002 rok d3 4.2 benzyna ktora ma 340 tys przebiegu i chodzi jak zegarek stwierdzilem ze zakupie 2005 rowneiz z tym motorem ( oznaczenie te same ) wracajac juz do domu mialem dziewne wrazenie ze startujac z 1 biegu na pelnym gazie auto nie odpycha sie jak moje stare a8 ( z gornych obrotow idzie jak najbardziej fajnie ) dodatkowo dzwiek silnika wydaje sie bardziej takie jak przez tube - mocniej buczy. ale co do felerow ktore wynalazlem :
Auto ma 388 tys przebiegu
jezeli pozstoji dluzsza chwile to po odpaleniu przez 3 sekundy jest chrobotanie takie same jak w moim ex 4.0 tdi jak rorzrzad wariowal. dodatkowo odrazu startuja wentylatory na maxa ze jak sie otworzy maske to powiew powietrza jest niesmaowity :) zauwazylem rowniez ze nie kiedy na wolnych obrotach delikatnie nie rowna prace silnika ( wedlug papierow wynika ze jest blad P0202 P0300 i P0302 ,

Czy jest ktos w stanie mi pomoc w w.w problemach ?
dodam ze posiadam moja stara a8 jeszcze na placu i ewentualnie moglbym podmienic jezeli beda pasowac elementy uszkodzone o ktotych napisane jest wyzej. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 12 kwie 2015, 11:35

Wypadanie zapłonu na 2 cylindrze oraz błąd wtryskiwacza - przerwa w obwodzie.

Sprawdź zasilanie wtryskiwacza. Patrząc z przodu na silnik to jest 2 po lewej stronie od pasa przedniego licząc.

Sprawdź czy klapy zmiennej długości kolektora ssącego są nie zapieczone.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 12 kwie 2015, 23:26

a grzechotanie to nastawniki. kiepska sprawa.
Elektronika samochodowa.

Bartekd3
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 44
Rejestracja: 02 mar 2014, 07:26
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Bartekd3 » 21 kwie 2015, 22:16

czy przez nastawniki moze byc auto slabsze ? posiadam jeszcze jedna a8 w tym samym motorze i ona ma duzo mocniejsza moc z dolnych obrotow.. startujac z jedynki az wyrywa a tutaj niestety czuc jak bym mial pod wiatr ;) moze przeplywki ? zaznaczam ze vcds zero bledow silnik chodzi rowniutko.


DODANO:
co do wentylatorow byl to czujnik wysokich cisnien w klimatyzacji
co do bledow na 2 cylindrze wymienilem wtrysk i wszystko jest ok
dodatkowo po zdjeciu przedniej malej oslony na motorze zauwazylem zerwane sciegno od gruszki dodatkowo rowniez to wyminielem ( od czego ta gruszka jest ? )


Staraj się edytować Swoje posty jeśli coś dodajesz po chwili.
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2015, 16:26 przez Bartekd3, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 02 maja 2015, 00:31

I dlatego auto słabsze od dołu :) cięgna się lubią urywać, pękać i nie działa wtedy zmienna geometria dolotu. W zależności od tego, w jakim położeniu są klapki auto będzie słabe na "górze"lub "dole". Weź włóż tam kawałek jakiegoś druta na próbę (może być nawet szprycha rowerowa odpowiednio zagięta) i sprawdź czy się poprawi. A jakby się poprawiło uderz do @ FOSSa, on sprzedaje takie cięgna z metalu.
Elektronika samochodowa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl