części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Zmiana serwa - tarcze D3

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
Florek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 31 gru 2014, 19:28
Lokalizacja: Pyrzyce

[D2 ALL ] Zmiana serwa - tarcze D3

Post autor: Florek » 18 kwie 2015, 23:16

Witam,
jak zmieniłem tarcze na te z D3 360mm to zmiana serwa na to z w12 coś da? Czy są takie same ?



Tagi wybieramy z listy obok napisu "Temat"
Nie piszemy ręcznie.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2015, 08:28 przez Florek, łącznie zmieniany 1 raz.

emdzej
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 452
Rejestracja: 03 kwie 2012, 15:56
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: emdzej » 18 kwie 2015, 23:41

Raczej zbyteczna operacja, ja zmieniłem zaciski z D3 plus tarcze 360mm i jest gitara.

Florek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 31 gru 2014, 19:28
Lokalizacja: Pyrzyce

Post autor: Florek » 19 kwie 2015, 00:28

Ktos pisal, ze za pierwszym nacisnieciem hamulca mocno pedal wchodzi.
Wazne aby dobrze hamowalo i przestalo trzepac.

emdzej
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 452
Rejestracja: 03 kwie 2012, 15:56
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: emdzej » 19 kwie 2015, 01:18

U mnie nic się nie dzieje poza dużo lepszym hamowaniem. Krzychu pisał że na początku przy zmianie z S8 D3 pedał wpadał ale po krótkiej chwili przestało. Kolego zakładaj i ciesz się że nikt Ci w tył nie wjedzie ;)

Florek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 31 gru 2014, 19:28
Lokalizacja: Pyrzyce

Post autor: Florek » 19 kwie 2015, 15:04

No to z serwem dam na wstrzymanie a zajme sie hamulcami z tylu.

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 21 kwie 2015, 18:37

Bardzo poważnie myślę o wymianie tarczy i zacisków od d3 , jak to będzie pasowało ??

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 21 kwie 2015, 18:42

Będzie pasowało, temat nie jednokrotnie był wałkowany. Serva nie ma co ruszać ani pompy bo jest OK. Jeśli ktoś lubi grzebać to można pobawić się z pompą z D3 i ją dobrze wyregulować aby po nagrzaniu nie blokowało kół.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 21 kwie 2015, 19:06

Dzięki .To dni moich starych już są policzone <amasz>. Mam nadzieje że z zaciskami i klockami z d3 niema takich problemów .Tylko jeszcze które 321 czy 360mm

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 21 kwie 2015, 19:24

Oczywiscie 360mm :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Florek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 31 gru 2014, 19:28
Lokalizacja: Pyrzyce

Post autor: Florek » 23 kwie 2015, 21:34

Dzisiaj wymienili mi zestaw z d3 do d2 i pedal jest mieki i wpada. Pytanie czy trzeba jeszcze raz odpowietrzyc czy jak to powiedzial mechanik, ze mogla sie uszkodzic gumka na tloczku w pompie hamulcowej?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 23 kwie 2015, 22:28

Nagle się gumka uszkodziła? ...nie wierzę. Zapewne trzeba dobrze odpowietrzyć, nie tylko przód ale kompletny układ ;)

Florek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 31 gru 2014, 19:28
Lokalizacja: Pyrzyce

Post autor: Florek » 23 kwie 2015, 22:38

Caly uklad byl robiony i mi sie wydaje, ze trzeba zrobic to jeszcze raz. Jak by to byla gumka to odrazu pedal by wpadal w podloge a on trzyma przed koncem.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 23 kwie 2015, 23:04

Florek pisze:Jak by to byla gumka to odrazu pedal by wpadal w podloge
No dokładdnie, poza tym jakby była nieszczelna to byś zauważył jakieś wycieki płynu.
Zakładałeś nowe tarcze i klocki czy jakieś używki?

Florek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 31 gru 2014, 19:28
Lokalizacja: Pyrzyce

Post autor: Florek » 24 kwie 2015, 06:35

Uzywki z przebiegiem 5 tys. km. Mimo wszystko nie powinno byc tak jak teraz.
Dzisiaj prowadze auto do naprawy i odrazu niech sprawdzi caly uklad hamulcowy.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 24 kwie 2015, 08:46

Jak zapowietrzyli pompę podczas odpowietrzania hebli to jeszcze sprobujcie ja odpowietrzyć VAGiem, bez tego moze się nie dać odpowietrzyc poprawnie hamulca. Ogolnie odpowietrzanie powinno się robić na włączonym zapłonie żeby zawory w pompie były otwarte (rzadko kto tak robi)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl