Co może być przyczyną ? najbardziej przeraża nas to że to jest tak schowane, że nie można nigdzie podejrzeć co się tam ewentualnie stało .
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] [Rozwiązany]Luźna wycieraczka przednia prawa
- Lechu
- Super Klubowicz

- Posty: 1139
- Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
- Lokalizacja: wielkopolska
[D2 ALL ] [Rozwiązany]Luźna wycieraczka przednia prawa
W 8 mojego ojca jest dziwny problem, prawa wycieraczka jest luźna. Na początku myśleliśmy, że ramie się odkręciło, ale jak się nią rusza to ramie chodzi razem z trzpieniem .
Co może być przyczyną ? najbardziej przeraża nas to że to jest tak schowane, że nie można nigdzie podejrzeć co się tam ewentualnie stało .
Co może być przyczyną ? najbardziej przeraża nas to że to jest tak schowane, że nie można nigdzie podejrzeć co się tam ewentualnie stało .
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2015, 13:24 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.
- pioter
- Moderator

- Posty: 2306
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Może wyskoczyło na przegubie . Dawałem kiedyś zdjęcie , zobacz czy wszystko siedzi na swoim miejscu . http://www.a8team.pl/topics16/1833.htm
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
- Lechu
- Super Klubowicz

- Posty: 1139
- Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
- Lokalizacja: wielkopolska
Wycieraczki pracują normalnie, tylko słychać puknięcie przy jej pracy (pewno ze względu na ten luz) .
DODANO:
Wycieraczka jest luźna na samej tulei
DODANO:
Wycieraczka jest luźna na samej tulei
Ostatnio zmieniony 28 mar 2015, 09:42 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lechu
- Super Klubowicz

- Posty: 1139
- Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
- Lokalizacja: wielkopolska
Temat rozwiązany.
Cały mechanizm jest kiepsko zaprojektowany i trzeba go smarować bo inaczej wyciera się trzpień i tulej i robi się kicha.
Podstawowym problemem mechanizmu wycieraczek są wycierające się elementy, tulei z trzpieniem co z czasem jest powodem powstawania luzu.
![Obrazek]()
Po wymianie tulei jest spoko i chyba nawet udało by się cały mechanizm zregenerować
.
Cały mechanizm jest kiepsko zaprojektowany i trzeba go smarować bo inaczej wyciera się trzpień i tulej i robi się kicha.
Podstawowym problemem mechanizmu wycieraczek są wycierające się elementy, tulei z trzpieniem co z czasem jest powodem powstawania luzu.

Po wymianie tulei jest spoko i chyba nawet udało by się cały mechanizm zregenerować
- tutenhamon
- Super Klubowicz

- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- tutenhamon
- Super Klubowicz

- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno






