[D2 95 4.2PB/LPG ] Nierówna praca na wolnych obrotach
[D2 95 4.2PB/LPG ] Nierówna praca na wolnych obrotach
Witam.Mam problem ze swoją a8.Trzęsie silnikiem na wolnych obrotach.Wymieniłem świece,cewki,moduły nie wiem gdzie szukać przyczyny.Dodam że audi posiada instalacje lpg czy mogą to być padnięte wtryski lpg?Drgania występują kiedy pojeżdżę na lpd i zmienię na pb wtedy silnikiem zaczyna drgać, kiedy włączę lpg drgania ustają nie wiem co robić i co już wymieniać może sonda a może katy ale tak gdybać to można znacie jakiegoś specjalistę od takich rzeczy a może sami mieliście podobny problem jeśli tak to proszę pomóżcie.
Wydzieliłem Ci nowy temat. Nie mieszaj innym w tematach gdyż twoje auto może mieć inne przyczyny a w dodatku nie są to te same jednostki napędowe.
Wydzieliłem Ci nowy temat. Nie mieszaj innym w tematach gdyż twoje auto może mieć inne przyczyny a w dodatku nie są to te same jednostki napędowe.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2015, 10:58 przez Dolar, łącznie zmieniany 2 razy.
Po pierwsze należy sprawdzić błędy.
Przyczyn może być wiele od nieszczelności na dolocie, uszkodzonym wtryskiwaczu, nie zamykającymi się wtryskami lpg, sondy itd.
Piszesz że po odpaleniu jest ok. Następnie przełączasz na gaz i jest ok. Po przełączeniu na benzynę już jest problem.
Na początek zakręć butle w bagażniku i pojeździj troszkę na benzynie. Jeśli będzie ok to znaczy że instalacja petrol jest sprawna.
Jak zrobisz kilka kilometrow to odkręć butlę i przełącz na gaz. Pochodzi kilka minut i na nowo na benzynę. Z tego co piszesz to powinno szarpać.
Jesli tak to podczas pracy silnika na benzynie zakręć butlę gazową i rundka po mieście kilku km. Jeśli po rundzie wszystko będzie ok to będzie wnioskowało że któryś z wtryskiwaczy lpg podlewa gazem po przełączeniu na benzynę.
Może być problem z wtryskiwaczami, może trzeba je wyczyścić lub ewentualnie wymienić.
Przyczyn może być wiele od nieszczelności na dolocie, uszkodzonym wtryskiwaczu, nie zamykającymi się wtryskami lpg, sondy itd.
Piszesz że po odpaleniu jest ok. Następnie przełączasz na gaz i jest ok. Po przełączeniu na benzynę już jest problem.
Na początek zakręć butle w bagażniku i pojeździj troszkę na benzynie. Jeśli będzie ok to znaczy że instalacja petrol jest sprawna.
Jak zrobisz kilka kilometrow to odkręć butlę i przełącz na gaz. Pochodzi kilka minut i na nowo na benzynę. Z tego co piszesz to powinno szarpać.
Jesli tak to podczas pracy silnika na benzynie zakręć butlę gazową i rundka po mieście kilku km. Jeśli po rundzie wszystko będzie ok to będzie wnioskowało że któryś z wtryskiwaczy lpg podlewa gazem po przełączeniu na benzynę.
Może być problem z wtryskiwaczami, może trzeba je wyczyścić lub ewentualnie wymienić.
ernesto, kiedy wymieniałem czujnik spalania stukowego dostałem taka djagnozę komputerową:
przerywacz spalania rozpoznany
przerywacz spalania cylinder 5 rozpoznany
przerywacz spalania cylinder 8 rozpoznany
przerywacz spalania cylinder 6 rozpoznany
przerywacz spalania cylinder 7 rozpoznany
sterownik silnika zablokowany
adaptacja lambda2 adaptacja multiaktywna za niska
przekaźnik pompy paliwa usterka elektryczna
sonda lambda2 za niski sygnał
przerywacz spalania rozpoznany
przerywacz spalania cylinder 5 rozpoznany
przerywacz spalania cylinder 8 rozpoznany
przerywacz spalania cylinder 6 rozpoznany
przerywacz spalania cylinder 7 rozpoznany
sterownik silnika zablokowany
adaptacja lambda2 adaptacja multiaktywna za niska
przekaźnik pompy paliwa usterka elektryczna
sonda lambda2 za niski sygnał
Czyli kuleje jedna strona
Tu masz podobny przypadek
http://www.a8team.pl/d2-98-42pb-lpg-bra ... ?highlight
http://www.a8team.pl/d2-96-37pb-lpg-wyp ... ?highlight
Tu masz podobny przypadek
http://www.a8team.pl/d2-98-42pb-lpg-bra ... ?highlight
http://www.a8team.pl/d2-96-37pb-lpg-wyp ... ?highlight
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno