części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 01 4.2PB/LPG ] Dymienie

Gość

Post autor: Gość » 27 mar 2015, 19:56

michalwruszak pisze:W załączniku schemat układu chłodzenia dla 3.7/4.2 Lift
A gdzie ten załącznik?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 27 mar 2015, 19:57

Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

mariuszjp100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
Lokalizacja: Nowy Sacz

Post autor: mariuszjp100 » 28 mar 2015, 15:11

Alternator jest suchy a to cieknie tak jak by na łączeniu kolektora z rura chyba że gdzieś wyżej i spływa tam a baniek w zbiorniczku nie ma, a jest taka możliwość że woda może jakoś sue dostać do wybuchu pomijając uszczekke i pękniętą gliwice?

ernesto

Post autor: ernesto » 28 mar 2015, 15:32

mariuszjp100 pisze:Alternator jest suchy a to cieknie tak jak by na łączeniu kolektora z rura chyba że gdzieś wyżej i spływa tam a baniek w zbiorniczku nie ma, a jest taka możliwość że woda może jakoś sue dostać do wydechu pomijając uszczekke i pękniętą gliwice?
Jak nie ma baniek to może i będzie dobrze.

Szukaj wycieku. Oczywiście że może się dostać do wydechu. Następnie wsiąka w niego i zbiera się w nim.

Zdejmij obudowę filtra i rurę doprowadzającą do przepustnicy. Sprawdź wszelkie opaski, przewody, obejmy zaznaczone na rysunku. Szukaj wycieku. Podejrzewam że jak go zlokalizujesz i usuniesz to problem się skończy.
Nie od razu oczywiście bo wydech jest utopiony w płynie i troszkę czasu minie zanim go odparuje.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 mar 2015, 16:23

a nie lepiej jest zrobić

mariuszjp100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
Lokalizacja: Nowy Sacz

Post autor: mariuszjp100 » 28 mar 2015, 21:02

Wlasnie ostatnio rozbieralem obudowe i w srodku wode mialem i w tej pompie tez i dziwila mnie ta woda a wyciek moze byc gdzies tam przy glowicy jest taka rura metalowa co potem idzie do chlodnicy u gory tylko tam tak malo miejsca.Aten tester gdzie mozna kupic bo to moze tez dobrze by bylo kupic i sprawdzic co wyjdzie.

ernesto

Post autor: ernesto » 28 mar 2015, 23:43

Obrazek

Jest tych przewodów troszkę, może pomoże Ci w lokalizacji. Jeden z nich idzie zaraz przy połączeniu układu wydechowego. Na zdjęciu po prawej stronie zaraz przy rurze.

mariuszjp100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
Lokalizacja: Nowy Sacz

Post autor: mariuszjp100 » 30 mar 2015, 17:58

Zdj pomoże napewno a dziś nie kapalo i nie dymilo tak jakoś mocno muszę jakimś sposobem to ogarnąć

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 30 mar 2015, 21:15

zmierz na początek ciśnienie na garkach
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

mariuszjp100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
Lokalizacja: Nowy Sacz

Post autor: mariuszjp100 » 01 maja 2015, 17:47

A więc tak z braku czasu dopiero dziś zrobiłem test tym plynem i zmienił kolor czyli uszczelka albo glowica. Teraz pytanie czy zna ktoś mechanika albo jakiś warsztat w małopolsce który ma jakieś pojęcie jak to zrobić żeby było ok?

ernesto

Post autor: ernesto » 02 maja 2015, 06:20

Teraz kolego trzeba się zastanowić która głowica - pomiar kompresji.
I pytanie czy robić jedną czy lepiej dwie od razu

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 maja 2015, 07:02

zawsze robi się dwie głowice

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 maja 2015, 07:19

pepi pisze:zawsze robi się dwie głowice

eee tam ... :P
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 02 maja 2015, 10:39

Tez uważam że lepiej dwie bo jedna jak nawet ok to nie bedzie tak sprawna jak świeżo zrobiona.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 maja 2015, 20:46

jak jedna strona padła to druga nie zamęczona ?
pomijam fakt że prawie to samo trzeba rozdłubać

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl