Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Auto szarpie prz stałej predkości

Gość

Post autor: Gość » 28 kwie 2015, 21:55

Screenów to by tu było pol serwera :D Zapisz te logi.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 28 kwie 2015, 22:12

Robiac dynamiczne-na jakims okreslonym biegu??? Jakis zakres obrotów? Ewentualnie jak długo(kilka sekund)
No i na gazie czy na benzynie?
Sorry że tak wypytuje ale kiedy miałem A6 2.5 diesla na forum było wszystko opisane-na którym biegu,jak długo ,które bloki itd.
No niestety ale tu nie moge nic znalesc jak je prawidłowo wykonać

Gość

Post autor: Gość » 28 kwie 2015, 22:19

kryhawrc, Dopiero zajarzyłem że masz gaz. W profilu nie masz zapisane. logi robisz normalnie.

teraz pytanie czy to się dzieje na LPG czy tez na PB? Jak odpalisz na PB z wyłaczonym gazem i jedziesz na PB sa szarpania?

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 28 kwie 2015, 22:43

Napisałem na samym początku. Na benzynie czy gazie szarpie tak samo.

Gość

Post autor: Gość » 28 kwie 2015, 23:18

Ok ale czy wyłaczałes całkiem gaz? Zakrecając w cholere butle też?

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 29 kwie 2015, 12:54

Żeby gaz wyłączyć muszę butle zakręcić?? <niewiem>

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 29 kwie 2015, 13:32

Tak kolego ;)

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 29 kwie 2015, 17:09

Nie- butli nie zakrecałem, bo nie miałem pojecia że cos takiego sie robi-i nawet nie wiem gdzie. Czyli jak wyłącze gaz to i tak na nim jade????? Nie rozumiem za bardzo.

PS- zrobic logi "normalnie" czyli jak?

Gość

Post autor: Gość » 29 kwie 2015, 17:18

Gdy wystepuje problem wtedy warto sie przyjrzeć logom. Nie jedziesz jak wyłaczysz ale gdy coś szwankuje może popuszczać.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 29 kwie 2015, 18:36

Zrobiłem tylko statyczne(i tak nie wiem czy dobrze) bo niestety dynamicznych sam nie dalem rady. Moze w wekend kogos poprosze o pomoc
001
002
003
020
021
022
023
030
031
032
033
090
091
092
093

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 30 kwie 2015, 06:30

Krystian, robisz ok ale mozesz spokojnie robic log 3 kanałów na raz. On sie sam zapisuje po kliknieciu start i stop.
Do dynamicznych warto kogoś poprosić, ale da sie spokojnie samemu. Stoisz autem, dajesz start i jedziesz jakiś odcinek, zatrzymujesz się i stop. Itd.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 30 kwie 2015, 18:53

Jakos zrobiłem samemu-nie wiem czy dobrze, mam nadzieje że tak
DYNAMICZNE:
Grupa 021, 022, 023: http://vaglog.pl/log_215208.html
Grupa 031, 032, 033: http://vaglog.pl/log_215209.html
Grupa 001, 002, 003: http://vaglog.pl/log_215210.html
Grupa 090, 030, 020: http://vaglog.pl/log_215211.html
Grupa 091, 092, 093: http://vaglog.pl/log_215212.html

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 02 maja 2015, 22:49

Szukajac dalej w czym jest problem-dzis pojechałem na kanał. Zauważyłem wyciek oleju w okolicach skrzyni. Dokładnie z lewej półosi. Myśle ze to moze być problemem(nie na 100% lecz tak czy tak trzeba to wykluczyć).
Teraz pytanie-olej do skrzyni (z tego co pamietam )jest w kolorze złotym, a mój wyciek przy półosi jest w kolorze czerwonym. Czy wyciek z okolic półosi jest wyciekiem ze skrzyni czy mechanizmu różnicowego??? Dodam ze przy okazji sprawdziłem olej w przednim i tylnym mechaniźmie. Z przodu dolałem ponad pół litra(chyba nie było za wiele)
W skrzyni niestety nie sprawdziłem o nie zabrałem tegoo dużego imbusa do korka.

W ilu komorach jest olej???
-skrzynia
-dyfer przód
-dyfer tył
Grzieś jeszcze?

Gość

Post autor: Gość » 02 maja 2015, 22:55

Z mechanizmu. Twoja skrzynia ma 3 komory olejowe przod i tył to dyferencjały a srodek własciwa cześc skrzyni. Olej w dyfrze nie ma koloru czerwonego a słomkowy. 75W90

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 03 maja 2015, 00:52

Czyli z tego co rozumiem jeśli cieknie przy półosiach to ubywa z mechanizmu roznicowego, nie ze skrzyni.
Sumujac wszystko w układzie napędowym olej dolega się(wymienia) w trzech miejscach? Tył,przód i miska olejowa w skrzyni?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl