[D2 FL ALL ] Zawory do serwisu klimatyzacji
[D2 FL ALL ] Zawory do serwisu klimatyzacji
Jak w temacie, Panowie wiem że są 2 - przy chłodnicy i na podszybiu. Do czego one są i dlaczego 2 a nie 1 jak w niektórych pojazdach. Czy mozna uzupełnic klime używając tylko jeden zawór. Wiem że kiedys było to opisane ale nie moge znależź.
W większości pojazdów są dwa zawory w układzie klimatyzacji , wysokie i niskie ciśnienie , oczywiście są też sporadycznie układy z jednym zaworem . W sumie dla nowoczesnej maszyny serwisującej AC nie sprawia to problemu w opcjach zaznaczasz jeden zawór i tyle , reszte maszyna robi sama , odsysa stary gaz - robi próżnie osusza układ - napełnia nowym czynnikiem + olej i znacznik UV.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 142
- Rejestracja: 24 sty 2012, 08:12
- Lokalizacja: Police
tak niesczęsne audi użyło tego 2 korka , na niego nakręca się przejściówkę i dopiero zakłada się zawór od stacji klimatyzacji. Co do tego że nowoczesna maszyna jest stanie zrobić przegląd klimatyzacji przez jeden korek to nie prawda ! bo zdarza się że elektrozawory takie jak w A8 zamkną 2 układ klimy i nie nabijemy wymaganej ilości czynnika dlatego własnie są 2 korki ! rzadko się to zdarza ale się zdarza
To tak samo jak u mnie serwis klimy robię przez jeden zawór i jest wszystko w porządku
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"