części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] z jakim silnikiem audi a8

streight84
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 26 kwie 2015, 10:01
Lokalizacja: Ełk , Kassel ( Niemcy)

[D2 ALL ] z jakim silnikiem audi a8

Post autor: streight84 » 06 maja 2015, 21:05

Witajcie mam pytanko odnosnie A8 posiadam takową z silnikiem 2.5 TDI z 98 roku
i mam zamiar zmienic na podobna ale w benzynie z 99 roku z silnikiem 2.8 quattro co mi o tym powiecie a moze lepsza 3.7 albo 4.2 i czy w quattro czy lepiej bez
Pozdrawiam Karol :)

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 06 maja 2015, 21:21

tylko 4,2 lepsze osiągi ,lepsze wyposażenie a spalanie takie same jak 3,7 a porównywalne do 2,8
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

streight84
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 26 kwie 2015, 10:01
Lokalizacja: Ełk , Kassel ( Niemcy)

Post autor: streight84 » 06 maja 2015, 21:29

a odnosnie napraw wydatkow to wszystko jedno jaki motor ciekawi mnie te 2.8 moze ktos cos powiedziec o tym silniku az tak na osiagach mi nie zalerzy te 2.5 150 KM mi starcza dobrze miec cos pod noga ale bez przesady co za duzo to i na mandaty trzeba bedzie wydac :P
Pozdrawiam Karol :)

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 06 maja 2015, 21:31

to dlaczego chcesz zmieniać?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 07 maja 2015, 00:00

Ja mam z silnikiem 2.8, według opinii wielu osób powinienem już dawno żałować, że nie kupiłem z V8, ale juz prawie 5 lat tym jeżdżę i nawet nie myślałem nad zmianą z tego względu, że mi czegoś brakuje (osiągów). Pewnie jeszcze jakiś czas będzie mi musiało to auto posłużyć bo obecny priorytet to dokończyć budowę domu, a zmiana auta odeszła na dalszy plan. Co do silnika 2.8 bez zastrzeżeń, żadnych większych inwestycji, na 10 tys km ok 0,5-1l oleju weźmie, co do deptania i ciśnięcia ile da radę to nie dla mnie, auto ma mi służyć do jazdy i żadko mi się zdarza przekraczać predkość 130 km/h max 150 autostrada, a jak bym miał pod maską i 1000 KM to pewnie nadal bym jeździł jak obecnym autem. Co do wyposażenia to ciężko znaleźć dobrze wyposażone A8 z tym silnikiem i w to musiałem u siebie zainwestować: montaż tempomatu, skórzana deska, nawigacja, drewniana kierownica i gałka, Bose, TV, rolety, zagłówki z LCD itd, tych rzeczy zapomnieli w fabryce zamontować i to naprawiłem :-)

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 07 maja 2015, 00:23

Ja już ponad 3lata jezdzę i sobie chwale ;) Zadnyh problemów. :)

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 24 maja 2015, 21:15

Te 2,8 to naprawdę w A8 dobra konstrukcja, tylko trzeba znaleźć dobry, zadbany egzemplarz. Jeśli nie masz parcia na 4,2 to 2,8 spokojnie wystarcza. Przepisy coraz ostrzejsze i za bardzo nie ma tu autostrad ani ekspresówek aby w pełni rozwinąć możliwości tego auta. Jednakże do komfortowego poruszania się poza miastem czy też na autostradzie silnik ten w zupełności wystarcza. Najwyżej o te kilka sekund później przyśpieszysz do setki. A w korku i tak wszyscy jadą z taka samą prędkością. Warto dbać o ten motor i lać dobre oleje (np. 0W lub 5W). Znam ludzi, którzy w A8 lub A6 wykręcili po 500-800 tys. km a niektórzy nawet i milion km.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 24 maja 2015, 22:12

Jeśli nie inspiruje cię praca v8-ki to kup taki motor jaki ci jak napisałeś wystarczy, My po prostu uwielbiamy pomruk v8-mki dlatego kupujemy 3,7 czy 4,2 A co do quattro to już inny temat jazda zimą to bajka .

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 26 maja 2015, 21:41

tutenhamon pisze:Jeśli nie inspiruje cię praca v8-ki to kup taki motor jaki ci jak napisałeś wystarczy, My po prostu uwielbiamy pomruk v8-mki dlatego kupujemy 3,7 czy 4,2 A co do quattro to już inny temat jazda zimą to bajka .
Pewnie zostanę wyzwany od innowierców, ale bardziej akustycznie pasuje mi praca V6 niż V8. V6 jest takie bardziej subtelne z lekkim basem, V8 to taki nieokiełznany drwal białowieszczański. Jeśli jednak planujesz A8 w quattro (co jest naprawdę świetnym napędem), to 2,8 V6 może być do tej budy lekko za słabe (ale w sytuacjach gdy zechcesz bardziej pocisnąć). Zastrzegam, że to moja subiektywna opinia ;-)
Bądź dobry jak chleb.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl