Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 FL ALL ] Wibracje samochodu powyżej 130km/h

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

[D2 FL ALL ] Wibracje samochodu powyżej 130km/h

Post autor: grzybek86 » 05 maja 2015, 14:16

Witam. Od niedawna zauważyłem że samochód powyżej 130 zaczyna strasznie wibrować, w mniejszych predkościach chyba tego nie ma albo jest tak delikatne zę prawie nie wyczuwalne ze wzgledu na stan dróg w mojej okolicy. zrobiłem kilka testów i z mojej opini wynika ze gdzieś sa luzy na przeniesieniu napedu.

Mogłby ktoś mi powiedzięc ile jest przegubów, krzyżaków itp. bo zastanawiam sie nad wymiana wszystkiego, zeby potem co chwila nie robic po kolei.

aha dodam ze opony mam nowe a koła były wyważane

Gość

Post autor: Gość » 05 maja 2015, 14:36

O wibracjach tu juz ksiązki pisano. Podpore sprawdzałes? przeguby,poduchy także tylnego dyfra?

pawelbtw
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 21 sie 2012, 11:47
Lokalizacja: Bytów

Re: Wibracje samochodu powyżej 130km/h

Post autor: pawelbtw » 05 maja 2015, 19:28

grzybek86 pisze:
Mogłby ktoś mi powiedzięc ile jest przegubów, krzyżaków itp. bo zastanawiam sie nad wymiana wszystkiego, zeby potem co chwila nie robic po kolei.
Przegubów łącznie masz 8, po 2 na każdą półoś. Jeśli zdecydujesz się na wymianę półosi, to postaraj się razem z przegubami. Mi drgania ustały, właśnie po wymianie przegubu wewnętrznego z tym, że u mnie działo się to w mniejszym przedziale prędkości.

Ale tak jak kolega wyżej napisał, multum rzeczy ma na to wpływ :)

Gość

Post autor: Gość » 05 maja 2015, 20:39

Przegubów jest 10 bo wał ma jeszcze dwa.

r4q
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 228
Rejestracja: 18 lis 2013, 19:53
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: r4q » 05 maja 2015, 22:25

i mimo, że opony i koła wykluczyłeś to warto jeszcze dodać do listy pierścienie centrujące - u mnie to stwarzało problem w podobnym przedziale prędkości :)

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 06 maja 2015, 21:36

u mnie jest podpora do wymiany i zobaczymy co jeszcze, bo wyczaiłem ze jak szybko zahamuje i dam gaz to jak uderzenie czyli gdzies bedzie spory luz juz

ernesto

Post autor: ernesto » 06 maja 2015, 22:14

grzybek86, Poduszki tylnego mostu polecam jeszcze sprawdzić

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 25 maja 2015, 18:45

no i tak wymienione 2 półośoski bo były luzy i nadal jest pukniecie ale naprawde znikome ale wibracje nie ustąpiły.
jeszcze obstawiam czy czasami tarcze juz nie beda biły bo kwalifikuja sie do wymiany ale te pierścienie ktore ktos opisał wyzej

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 maja 2015, 21:02

o le dobrze pamiętam do danishow miał takie objawy i przesmarował na nowo wszystkie przeguby i pomogło.

U mnie natomiast była przyhamowana opona i lekko podgięta felga. Felge wyprostowałem a opony tak pozamieniałem miejscami że teraz tylko przy 110-120km/h mam lekkie wibracje a poza tym smiga jak "cza" .Albo mi sie zetrze ta jedna opona albo bede musiał kupić inną <niewiem> zobaczymy
to nie jest zwykły napęd...to

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 25 maja 2015, 22:04

no ja koła bym wykluczyl bo na poczatku roku z autem bylo wszystko ok i zaczeło sie robic na zimowkach przekladka na letnie nie rozwiazala problemu. jedynie albo pierscienie albo tarcze bo juz zjechane sa

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 maja 2015, 22:26

Jeśli wibracje są podczas jazdy to nie tarcze. Jeśli bije przy hamowaniu to wtedy na 80% tarcze.
to nie jest zwykły napęd...to

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 25 maja 2015, 22:29

no tak przy krzywych tarczach bicie jest na kierownicy odczuwalne. a u mnie na kierze nic tylko cale auto wpada w rezonans brak mi juz pomyslow. a dyfer?

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 25 maja 2015, 22:30

no tak przy krzywych tarczach bicie jest na kierownicy odczuwalne. a u mnie na kierze nic tylko cale auto wpada w rezonans brak mi juz pomyslow. a dyfer?

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 26 maja 2015, 18:57

no i jak chłopaki ewentualne luzy na dyfrze moge miec wpływ ze samochów wpada w wibracje?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 maja 2015, 22:18

Może mieć jeśli podpora boczna lub tylna będzie wywalona. Tylną jeszcze można z kanału zobaczyć, jak wygląda, w jakim stanie są gumy, ale z tą boczną to już gorzej.

Posciągaj osłony przegubów szczególne wewnętrznych zobacz w jakim są stanie i je na nowo przesmaruj.
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl