![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] Instalacja gazowa BRC
[D3 03 4.2MPI ] Instalacja gazowa BRC
Witam serdecznie.
Chciałbym poznać waszą opinię bo po rozmowie z kilkoma gazownikami jestem trochę zmieszany mianowicie jedni proponują zrobić to na jednym reduktorze inni na dwóch, jaka jest wasza opinia lub doświadczenie w tym problemie:) Z góry dzięki za zainteresowanie
Chciałbym poznać waszą opinię bo po rozmowie z kilkoma gazownikami jestem trochę zmieszany mianowicie jedni proponują zrobić to na jednym reduktorze inni na dwóch, jaka jest wasza opinia lub doświadczenie w tym problemie:) Z góry dzięki za zainteresowanie
Ostatnio zmieniony 06 maja 2015, 15:20 przez paweldzwo, łącznie zmieniany 1 raz.
Juz pisałem że da sie na jednym! Jesli nie jeździsz po torach to po co ci dwa graty? Przy maxymalnym obciazeniu czyli wtedy gdy ten jeden slabnie ustawią ci wspomaganie Pb zeby nie miał za ubogo. Także przez ułamek procenta exploatacji instalka wesprze sie nieco benzynką. A ty zaoszczędzisz i tak sporo na gratach.
Z tego co kojarzę BRC ma kilka rodzajów wtrysków w zależności od wymaganej wydajności układu.paweldzwo pisze:Cały zestaw BRC zakładał jest chyba jeden rodzaj wtrysków brc do tego auta ??
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja mam jakieś pomarańczowe ale jak dobrze pamiętam są jeszcze niebieskie.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Dokładnie są trzy rodzaje http://www.phjacus.pl/BRC-c162.html, jutro zerknę które ja mam