Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI ] Instalacja gazowa BRC

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

[D3 03 4.2MPI ] Instalacja gazowa BRC

Post autor: paweldzwo » 06 maja 2015, 14:34

Witam serdecznie.

Chciałbym poznać waszą opinię bo po rozmowie z kilkoma gazownikami jestem trochę zmieszany mianowicie jedni proponują zrobić to na jednym reduktorze inni na dwóch, jaka jest wasza opinia lub doświadczenie w tym problemie:) Z góry dzięki za zainteresowanie
Ostatnio zmieniony 06 maja 2015, 15:20 przez paweldzwo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 06 maja 2015, 18:06

Żaden reduktor BRC nie obrobi w pełni silnika o tej pojemności, MUSZĄ być dwa! Dodam jeszcze, że montując BRC dobrze wybierz gazownika bo montaże tych instalacji często wygląda jak jedna, wielka kupa pod maską.

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 06 maja 2015, 20:19

dzięki za pomoc, zakładam na dwóch i nie słucham już że można na dwóch chociaż gazownicy z doświadczeniem mówili że jeden da rade.

Gość

Post autor: Gość » 06 maja 2015, 20:23

Juz pisałem że da sie na jednym! Jesli nie jeździsz po torach to po co ci dwa graty? Przy maxymalnym obciazeniu czyli wtedy gdy ten jeden slabnie ustawią ci wspomaganie Pb zeby nie miał za ubogo. Także przez ułamek procenta exploatacji instalka wesprze sie nieco benzynką. A ty zaoszczędzisz i tak sporo na gratach.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 06 maja 2015, 21:22

paweldzwo pisze:chociaż gazownicy z doświadczeniem mówili że jeden da rade
To może odpuść sobie takich "doświadczonych" gazowników. Co prawda do jazdy w koło komina wystarczy jeden ale jak lubisz sobie depnąć to konieczne są dwa.

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 24 maja 2015, 22:55

Założyłem na dwóch geniusach 1500, mam nadzieje że dobrze zrobiłem, wyszło mnie drożej niż na jednym ale jak na razie jechałem kilka razy ostro i się nie przełączył:)

Gość

Post autor: Gość » 24 maja 2015, 22:59

U mnie na jednym MAXie sie nie przełaczy chocbym cisnął pod czerwonym polem to u ciebie na dwóch slabszych tez podoła. Jakie masz wtryski?

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 24 maja 2015, 23:58

Rozmawiałem już z 3 osobami którym przy ostrej jeździe przełączał na benzynę na jednej cegle a jeśli chodzi o wtryski to nie mam pojęcia... Cały zestaw BRC zakładał jest chyba jeden rodzaj wtrysków brc do tego auta ??

Gość

Post autor: Gość » 25 maja 2015, 00:00

Jak ja mam 80% to w D3 może sie juz przełączać na jednym przy max obciążeniu ale to sie rzadko przecie uzywa.

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 25 maja 2015, 14:08

Audi po założeniu gazu, podobno od dwóch czy trzech lat jest nowy typ wtryskiwaczy


Obrazek

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 25 maja 2015, 17:19

paweldzwo pisze:Cały zestaw BRC zakładał jest chyba jeden rodzaj wtrysków brc do tego auta ??
Z tego co kojarzę BRC ma kilka rodzajów wtrysków w zależności od wymaganej wydajności układu.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 25 maja 2015, 18:55

Tak,ma. Ja mam żółte

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 25 maja 2015, 21:37

Ja mam jakieś pomarańczowe ale jak dobrze pamiętam są jeszcze niebieskie.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 25 maja 2015, 22:22

Dokładnie są trzy rodzaje http://www.phjacus.pl/BRC-c162.html, jutro zerknę które ja mam

Gość

Post autor: Gość » 25 maja 2015, 22:27

Tak są niebieskie-normal,pomarańczki czyli Maxi i żółte czyli super maxi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl