![]() |
![]() |
[D3 05 4.2MPI ] Wymiana sondy przed katem.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
[D3 05 4.2MPI ] Wymiana sondy przed katem.
Panowie czy jest jakiś sposób na wymianę sondy ( rząd 1 sonda 1) czyli tej przed katem bez opuszczania silnika?
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Temat sond i ich dostęp jest bardzo ciężki. A nie lepiej po prostu odpuścić ją. Niech sobie tam siedzi a nową wstawić w miejsce bardziej dostępne do niej ?
Ja jak będę wymieniał sondy to nie mam zamiaru ich ruszać.
Od spodu zrobić otwór, przyspawać mocowanie nowej sondy i gotowe.
Krzysiek przemyśl temat.
Ja jak będę wymieniał sondy to nie mam zamiaru ich ruszać.
Od spodu zrobić otwór, przyspawać mocowanie nowej sondy i gotowe.
Krzysiek przemyśl temat.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Krzychu, w D3 żeby wymienić sondy przed katalizatorami trzeba ściągnąć kolektor dolotowy i masz już dostęp. Cała robota z góry i nie ruszasz silnika.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2015, 14:48 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
O i to mi się podoba,wielkie dzięki za info.FOSS pisze:Krzychu, w D3 żeby wymienić sondy przed katalizatorami trzeba ściągnąć kolektor dolotowy i masz już dostęp. Cała robota z góry i nie ruszasz silnika. Zapraszam![]()
Jak by nie te 500km.w obie strony to pewnie już bym był u Ciebie.
DODANO:
Muszę przyznać że z dwojga złego ten Twój patent chyba lepszy,ale jak jest możliwość wymiany bez rwania silnika to wolę to zrobić tak jak ma być.ernesto pisze:Temat sond i ich dostęp jest bardzo ciężki. A nie lepiej po prostu odpuścić ją. Niech sobie tam siedzi a nową wstawić w miejsce bardziej dostępne do niej ?
Ja jak będę wymieniał sondy to nie mam zamiaru ich ruszać.
Od spodu zrobić otwór, przyspawać mocowanie nowej sondy i gotowe.
Krzysiek przemyśl temat.
Ale <brawo2> za pomysł. <okioki>
Ostatnio zmieniony 11 lut 2015, 16:51 przez 123mielony, łącznie zmieniany 1 raz.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj