[D2 97 4.2PB/LPG ] Skrzynia w trypie awaryjnym, nie zmieni
[D2 97 4.2PB/LPG ] Skrzynia w trypie awaryjnym, nie zmieni
Na wstępie chciałbym prosić o wybaczenie jeśli taki temat już był, ale nie mogłem go znaleźć
Sprawa wygląda tak. Niedawno kupiłem D2, podczas drogi powrotnej skrzynia wpadła w tryb awaryjny, pomogło dolanie benzyny i ponowne odpalenie. Po powrocie do domu samochód postawiony pod blokiem. następnego dnia znowu tryb awaryjny, VAG powiada, że są problemy z łącznością sterownika silnika ze sterownikiem skrzyni i (o ile dobrze pamiętam) niewłaściwy odczyt danych obrotów silnika.
Co do samej skrzyni, to nie mam też świateł wstecznych przy wrzuceniu R oraz po skasowaniu błędów nie działa + i -. Dodam że poprzedni właściciele na 100% nie wymieniali oleju. Przebieg to teoretycznie 189k, a w praktyce ok 300k.
Jest to mój pierwszy samochód z ASB także nie mam pomysłów
Sprawa wygląda tak. Niedawno kupiłem D2, podczas drogi powrotnej skrzynia wpadła w tryb awaryjny, pomogło dolanie benzyny i ponowne odpalenie. Po powrocie do domu samochód postawiony pod blokiem. następnego dnia znowu tryb awaryjny, VAG powiada, że są problemy z łącznością sterownika silnika ze sterownikiem skrzyni i (o ile dobrze pamiętam) niewłaściwy odczyt danych obrotów silnika.
Co do samej skrzyni, to nie mam też świateł wstecznych przy wrzuceniu R oraz po skasowaniu błędów nie działa + i -. Dodam że poprzedni właściciele na 100% nie wymieniali oleju. Przebieg to teoretycznie 189k, a w praktyce ok 300k.
Jest to mój pierwszy samochód z ASB także nie mam pomysłów
Pod maską masz ECU w osłonie po lewej stronie. Zobacz czy przypadkiem jakiś przewód nie jest przetarty, nadgryziony lub coś co może powodować błędny odczyt.
Miałem podobną sytuacje i w moim przypadku okazało się jeden przewód się rozłączył i skrzynia wpadła w tryb awaryjny.
Dolewanie paliwa nie ma nic wspólnego z trybem awaryjnym.
Sprawdzaj przewody na początek. Nawet te pod maska.
Miałem podobną sytuacje i w moim przypadku okazało się jeden przewód się rozłączył i skrzynia wpadła w tryb awaryjny.
Dolewanie paliwa nie ma nic wspólnego z trybem awaryjnym.
Sprawdzaj przewody na początek. Nawet te pod maska.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Sterownik do wymiany
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
No dobra, to teraz wymiana sterownika, a wzwiązku z tym pytanie. Czy mogę kupić sterownik, w którym środkowy numer ( na naklejce ) jest inny? Ponieważ po wpisaniu numeru części, czyli 4D0 927 156 E znajduje mi różne wersje, np. ZF 0501 005 571, a w mojej jest ZF 0501 005 170. Ma to jakieś znaczenie?
Dla przypomnienia moja skrzynia to 4HP-24A CML.
Dla przypomnienia moja skrzynia to 4HP-24A CML.