Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 preFL ALL ] 5HP24 problem z konwerterem

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 27 maja 2015, 20:12

ahadam, sugerowałem się tym http://www.midparts.com.pl/pl/p/5HP24-A ... Sachs/1888
Ale nie dopatrzyłem, że to do v a nie a8 <niegadam>

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 27 maja 2015, 20:55

V8 miała 4 stopniowego automata a ten od mirtparts jest do 5 :P

Konwerter G29 był w A8 96-97 do 4.2 5hp24a i zamiennikiem dla niego jest P35

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 27 maja 2015, 22:13

Nie, jesli chcesz nowego sachsa, to zdajesz swoj stary konwerter i dostajesz nowego sachsa za 1350 PLN.

Regeneracja mojego konwertera kosztowała zakład ktory mi robil wymianę 650 złotych (mają upusty bo regularnie cos tam u nich biora). Mnie za tą regenerację skasowali 750 tlumaczac to kosztem wysylek (zarobili na tym na pewno bo tez maja umowy z kurierami podpisane, że pewnie wiecej jak 20 zlotych za wysylke nie placa). W każdym razie cena była dla mnie akceptowalna. Koszt wymiany konwetreta i uszczelek zewnętrznych skrzyni wszystkich to około 1000 zlotych mnie skasowali. Mialem za to mozliwosc przyjazdu, za kazdym razem dzwonili jak byl jakis problem. Jestem zadowolony, tylko mi kabel sygnalowy od sondy lambda jednej urwali :-) Dopiero dzis wieczorem zauwazylem, ale to nic wielkiego bo w tym miejscu sie gazownik po prostu wlutowywal i nie zrobil tego jak nalezy.
ahadam pisze:za nowy bez zdawania starego?
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

bobersky
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 28 sty 2014, 18:14
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: bobersky » 31 maja 2015, 13:52

Witam. Przeczytałem ten temat i sprawdziłem moją skrzynie. Wrzucam screena. Przy przyspieszaniu lekkim było nawet 900 w czwartym bloku. Dwa razy zdarzyło sie ze na trzecim bloku regulation zamienil sie na closed dopiero przy 140km/h. Dodam, że stojąc tyłem pod górke (moj wyjazd z garazu) i wrzucając R samochód po lekkim juz nawet rozgrzaniu potrafi sie stoczyć. Gdy jest zimny to zmiana biegu z 2 na 3 jest dwuetapowa (patrząc na obrotomierz).

Wniosek- Konwerter złom?

Gość

Post autor: Gość » 01 cze 2015, 05:22

Z tymi gorkami to bym nie generalizowal bo tu gdzie mieszkam chyba zaden automat nie utrzyma auta na wolnych obrotach :)

bobersky
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 28 sty 2014, 18:14
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: bobersky » 01 cze 2015, 13:43

Tyle, że wcześniej pod ten sam podjazd trzymał jeszcze samochód.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 03 cze 2015, 13:19

Możesz zrobic loga jak czlowiek? Bo po tym screenie to ciezko cos powiedziec. Roznice w obrotach na TC Open mogą sięgnąć nawet 900 obrotów na niskich biegach przy ruszaniu z miejsca i to jest normalne. Konwerter się sprawdza przy 80-120 na godzine. Przy przyspieszaniu pełną petardą zawsze TC wchodzi mi w Open ale powyzej 100 nigdy nie pojawiła się tam wartośc większa niz 200-250 (na regenerowanym konwerterze). Przy Closed nie ma lewara nie moze byc prawie zadnej roznicy.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

colorado
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 155
Rejestracja: 19 lis 2009, 14:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: colorado » 03 mar 2016, 10:00

Firm które regenerują konwertery jest kilka. Tylko którą wybrać ?
Oczywiście przez telefon wszyscy pięknie opowiadają.

Czytając opinie w necie każda z firm ma coś na sumieniu.

Czy ktoś może polecić sprawdzoną firmę ?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 03 mar 2016, 10:05

Ja mam inną propozycję - kupno konwertera po fabrycznej regeneracji firmy ZF . Jakosciowo bedzie najlepszy napewno .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

colorado
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 155
Rejestracja: 19 lis 2009, 14:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: colorado » 03 mar 2016, 10:23

michalwruszak pisze:Ja mam inną propozycję - kupno konwertera po fabrycznej regeneracji firmy ZF . Jakosciowo bedzie najlepszy napewno .
Masz namiar na firmę która sprzedaje takie konwertery ?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 03 mar 2016, 10:25

Ja się tym zajmuję też :) Więc jak chcesz podeślij do mnie na PW numer VIN to ustalę Ci koszta i dostępność .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl