Witam wszystkich,próbowałem vagiem zrobić wszystko,testowałem amorki i zaden nie reaguje.Przód leży atył w górze.
Błędy na vagu 3 sie nie kasują:
00668 - napięcie zasilania Bordspannung,zacisk 30 przerwa lub zwarcie z masą(bezpieczniki są wszystkie dobre)
00778- G85 niezrozumiały sygnał
01575- regulacja wyłączona.
Autko dopiero kupiłem i na pomocy do nas zjechało,dodam że W abs tez są błędy od zacisku 30 czujnika g85.Tak jakby prądu gdzieś nie było.
Próbowałem zrobić kalibracje zawieszenia ale nie przyjmuje kodowania 31564.
Prosiłbym o pomoc co spr.
[ Dodano: 2010-02-21, 16:13 ]
Witam,naprawiłem tą usterke,winny był 40 A bezpiecznik po deską,auto jezdziło 2 dni dobrze,po tym zrobiłem cała kalibracje wysokości.
A teraz dla odiamy rano przychodzimy a przód leży a tył jak koń stoi.Tak samo po przejechaniu kilku km parkujemy auto i przód stoi normalnie a tył za wysoko,3 krotnie robiłem kalibracje wysokości wprowadzajac z palca zmierzone wartości.
Teraz od czasu do czasu wywala błąd nieszczelnośc układu oraz dolna wartośc skrajan przekroczona.
Dobija mnie juz to zawieszenie,jedno zrobie drugie sie sypie.
Prosze o jakieś wskazówki.
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.0TDI ] Problem z zawieszeniem - nie podnosi się
[D3 03 4.0TDI ] Problem z zawieszeniem - nie podnosi się
Ostatnio zmieniony 28 sty 2012, 21:55 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Sterownik zawieszenia........jest pod kierownicą tam gdzie ten 40A bezpiecznik ( na darmo sie nie spalił),kalibracja ma być jak fabryka mówi a nie z palca :lol: http://www.ross-tech.com/...velcontrol.html, jak wywala czasami błąd nieszczelności i zapala się pomarańczowa lampka samochodu ze strzałkami i nie słychać przy kołach uciekającego ciśnienia to pada powoli kompresor i przepuszcza ciśnienie.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2010, 14:24 przez JIMM, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam u mnie zrobiło sie nagle twarde zawieszenie auto sie podnosi i wszystko jest ok tylko jest twarde na vagu wyszedł mi teraz jeden bład a wczesniej dwa ale wykasowałem i jest teraz jeden :
01487 - System function test
A ten drugi co był wczesniej to był od któregoś czujnika ale teraz mi nie wyskoczył !
Co to jest za błąd i czy to jest spowodowane tym błędem i co zrobic żeby było nadal moje autko komfortowe oczywiście zawieszenie mam ustawione na komfort a i zaświeca mi się nie kiedy żółta kontrolka w kształcie auta ze strzałkami w góre i dół ale teraz nie świeci od dwóch dni a może coś się jeszcze przestawia żeby było miękkie mam od nie dawna ten samochód!!! Z góry dziekuje za pomoc
01487 - System function test
A ten drugi co był wczesniej to był od któregoś czujnika ale teraz mi nie wyskoczył !
Co to jest za błąd i czy to jest spowodowane tym błędem i co zrobic żeby było nadal moje autko komfortowe oczywiście zawieszenie mam ustawione na komfort a i zaświeca mi się nie kiedy żółta kontrolka w kształcie auta ze strzałkami w góre i dół ale teraz nie świeci od dwóch dni a może coś się jeszcze przestawia żeby było miękkie mam od nie dawna ten samochód!!! Z góry dziekuje za pomoc
Ostatnio zmieniony 28 sty 2012, 21:54 przez domin1212, łącznie zmieniany 1 raz.
$$$Domin$$$
.
.
Po odlaczeniu aku cos sie przestawiło z regulacja zawieszenia, obniza mi sie juz po przekroczeniu 40km/h, a powinien po 120km/h po ilus tam sekundach.
Patrzylem na vagu i mam ustawione 391mm przód i 373mm tył, gdzie mialem wczesniej 416mm przód i 398mm tył. Ale nie wyglada żeby nizej sie obnizał. Próbowałem wprowadzic takie dane jak mialem ale nie udalo sie.
Na stronie rosstech czy jakos tak, jest napisane ze:
standardowe zawieszenie 416mm i 398mm
sportowe 396mm i 378mm
No i jeszcze kiedyś jak zamykalem z kluczyka po jeszcze to cos spręzarka tak jak by upuszczala powietrza czy cos takiego, byl jakis syk i jakby tycke sie obniżył, teraz tego niema.
Byłbym wdzięczny za rady jak to naprawić. ;-)
Patrzylem na vagu i mam ustawione 391mm przód i 373mm tył, gdzie mialem wczesniej 416mm przód i 398mm tył. Ale nie wyglada żeby nizej sie obnizał. Próbowałem wprowadzic takie dane jak mialem ale nie udalo sie.
Na stronie rosstech czy jakos tak, jest napisane ze:
standardowe zawieszenie 416mm i 398mm
sportowe 396mm i 378mm
No i jeszcze kiedyś jak zamykalem z kluczyka po jeszcze to cos spręzarka tak jak by upuszczala powietrza czy cos takiego, byl jakis syk i jakby tycke sie obniżył, teraz tego niema.
Byłbym wdzięczny za rady jak to naprawić. ;-)