Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 4.2PB/LPG ] Spadek osiągów

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

[D2 96 4.2PB/LPG ] Spadek osiągów

Post autor: Kosmy » 06 cze 2015, 20:20

Witam,
czas do setki mojej ósemki wynosi 8.31-8,50. Słabizna co z tym zrobić aby było tyle co u poprzedniego właściciela (link poniżej). Na pewno coś nie trybi tak jak powinno pytanie co ?
Błąd:
17733 knock control cylinder 1 regulation limit exceeded
P1325-35-10 intermittent
ma na to wpływ ?



Czytam forum ... jest "milion" przyczyn. Czy ktoś z rejonów trójmiasta mógłby mi sprawdzić logi dynamiczne pracy silnika ?
Ostatnio zmieniony 07 cze 2015, 03:26 przez Kosmy, łącznie zmieniany 3 razy.

ernesto

Post autor: ernesto » 07 cze 2015, 03:39

17733 P1325 4545 Kontrola spalania stukowego - cyl. 1

Ogólnie spalanie stukowe powstaje kiedy mieszanka paliwowa wybucha za wcześnie. Jest przyczyn kilka. Może być to wpływ słabej mieszanki na tym cylindrze lub przestawiony kąt zapłonu.
Masz jakieś dodatkowe objawy np drgawki, nierówna praca, falowanie obrotów.
Masz dostępnego VAGa dla siebie by sprawdzić kilka rzeczy ?

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kosmy » 07 cze 2015, 11:39

Falowania obrotów etc. nie ma. Są za to drgawki czy to na zimnym czy ciepłym silniku.
Drgawki jednostajne tzn. cały czas tak samo telepie.

Jest jeszcze jedna rzecz. Układ wydechowy jest u mnie w agonii. Chcę wymienić katalizatory (najprawdopodobniej rury obudowane puszką) W każdym bądź razie dzwonią jak się w nie stuka. tak jakby luźne elementy tam były) Czy to może wpłynąć na osiągi rzędu 1 s ? hmmm


ps. Właśnie nie mam Vag`a na 64 bit nie lata.
Ostatnio zmieniony 07 cze 2015, 12:30 przez Kosmy, łącznie zmieniany 3 razy.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 07 cze 2015, 11:40

Zamień cewki miejscami i zobacz by błąd zmieni miejsce .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ernesto

Post autor: ernesto » 07 cze 2015, 13:43

Michał dobrze pisze. A co do wydechu to może też być taka przyczyna że układ jest przytkany. Blokuje przepływ spalin i auto ma problemy z mocą.
Musisz sprawdzić czy pracuje gruszka podciśnieniowa na kolektorze ssącym. Jak wcześniej pisałem zrobić logi dynamiczne przepływomierza. Sprawdzić szczelność dolotu i wszelkich przewodów podciśnieniowych.
Czasami głupie podciśnienie może prowadzić do takich objawów. U mnie np tak było.
Maciej jak coś to daj znać co i jak.

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kosmy » 07 cze 2015, 15:39

Jutro jadę zająć się rewitalizacją całego układu wydechowego dam znać co z tego wyszło.

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kosmy » 08 cze 2015, 16:21

Sprawy wyglądają nieciekawie.
1. Kolektor dolotowy do roboty.
2. Sprawdzenie ustawień rozrządu.
3. Zbyt niska mieszanka badanie wykonane podczas jazdy. Mój wynik to 185g powinno byc 235-240g (jednostki jakie tam występują nie wiem :))
4. Fachowiec wsiadając do auta powiedział, że niejedzie jak powinien. Co tam jest namieszane jest zagadką.

ps. Jedynym moim pocieszeniem to fakt, że marekp750 u którego będzie reanimowana moja maszyna to inteligenty fachowiec :).

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 cze 2015, 17:55

Kosmy pisze:Fachowiec wsiadając do auta powiedział, że niejedzie jak powinien
- tak stwierdził to z tyłkohamowni <hmm>

Gość

Post autor: Gość » 08 cze 2015, 17:58

Z takim wskazaniem przepływki to nie bedzie sie zbierał na pewno.

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kosmy » 08 cze 2015, 19:46

Będziemy wszystko po kolei sprawdzać włączając w to podpięcie sprawnego przepływomierza.

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kosmy » 08 cze 2015, 19:47

pepi pisze:
Kosmy pisze:Fachowiec wsiadając do auta powiedział, że niejedzie jak powinien
- tak stwierdził to z tyłkohamowni <hmm>
Wsiadłbyś i stwierdziłbyś to samo uwierz. Muł to muł :)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 09 cze 2015, 20:23

kiedy kupiles to auto i gdzie ??
bądź sobą, wariatów też lubią

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 09 cze 2015, 20:36

Kosmy pisze: ps. Jedynym moim pocieszeniem to fakt, że marekp750 u którego będzie reanimowana moja maszyna to inteligenty fachowiec :).
Jak u Niego to nie masz się czym przejmować, szykuj dukaty i będzie git

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kosmy » 10 cze 2015, 23:01

Gruby oddany na reanimację zobaczymy co mu dolega.

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kosmy » 11 cze 2015, 17:27

Rozrząd przy lewej głowicy na zdjęciu poniżej. Do tego pomiar sprężania na tej głowicy 12 bar. Na prawej 14 bar.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl