Druss pisze:Hej, dziś miałem taki problem że nawiew nie puszczał prawie wogule powietrza z klimatyzacji ( tego zimnego ), za to po włączeniu ECON czuć siłe nadmuchu tylko że nie jest zimne. Po ponownym wyłączeniu ECON słychać jak dmuchawa pracuje a w kratkatach prawie wogule nic nie czuć...
Coś sie blokuje ? jak z tym walczyć ??
[ Dodano: 2012-08-25, 16:10 ]
Dziś byłem na kompie w sprawie tych nawiewów i wyszły takie 2 błedy :
Obrazek
Jak z tym walczyć ??
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-09-04, 07:25 ]
A wiec problem jest w 50% rozwiązany.
Zacina sie siłownik od klap nawiewu, jedyny ratunek to kupienie innego sprawnego. Jako rozwiazanie doraźne siłownik/elektrowazór/sterownik (jak zwał tak zwał) został zamieniony miejscami z siłownikiem od obiegu zamknietego/wewnetrznego. Klima juz daje zimne powietrze na kabine ale zapewne nie działa przełączy sie na obieg wewn.
Czekam az serwis klimy załatwi siłownik żeby mozna było go zamienić na działający.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-09-13, 21:40 ]
Po zamontowaniu dobrego, działającego siłownika, jak reką obiał, teraz każde ustawienie klimy działa.
![]() |
![]() |
[D2 00 ] słaby nawiew z klimatyzacji
Re: [D2 00 ] słaby nawiew z klimatyzacji
Gwoli ścisłości... w układzie klimatronika nie ma żadnych siłowników, klapami nawiewów sterują małe silniczki i było już opisane który i do czego służy włącznie ze zdjęciem poglądowymklimekk1 pisze:Powiedz jak się zabrać do wymiany tego siłownika, gdzie on jest.

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Patrz zdjęcie numer 1.klimekk1 pisze:Dziękuję za zdjęcie, fizycznie w aucie gdzie je znaleźć. Szukać w środku w kokpicie czy pod maską koło filtrów kabinowych?
Silniczki V71 i V113 od strony komory silnika, reszta z wnętrza pojazdu.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Witam. To teraz ja opiszę swój problem. Przeglądałem już kilka rożnych tematów, w szczególności studiowałem opisy z tego tematu http://www.a8team.pl/d2-01-42pb-sos-dla ... t11460.htm i nie mogę rozwiązać swojego problemu, dostępu do vaga nie mam. Gdy włączę klimatronik w funkcji ECON, wszystko działa, regulacja na różne części ciała, moc nadmuchu, różne temperatury, środkowe pokrętło od temperatury, wszystko działa jak należy, problem pojawia się gdy wcisnę guzik od obiegu wewnętrznego, tą "zakręconą strzałkę" wtedy cały nawiew w kratkach ustaje i słychać jak pod deską powietrze wiruje i nie może się wydostać do kratek, gdy wyłączę obieg, znów wszystko wraca do normy, tak samo dzieje się gdy wyłączę ECON, wtedy sprężarka się załącza, obroty silnika zafalują, a z kratek nie leci wcale, słychać jak powietrze tylko gdzieś blokuje się pod deską i nie może wydostać się z niej. Jedyny sposób na schłodzenie auta to wyłączenie econu i włączenie nadmuchu guzikiem na przednią szybę i ustawienie temperatury na LO w dwóch strefach, wtedy z górnych kratek leci przyjemny chłodek. Czy ktoś zna przyczynę takiego zachowania?