![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB ] Kolory przewodów FIS - Radio
[D2 97 4.2PB ] Kolory przewodów FIS - Radio
Na wstępie zaznaczę że użyłem wyszukiwarki ale nie znalazłem odpowiedzi :-D
Mam taki problem w moim A8 D2 z grudnia 97. Mam na pokładzie fabryczne radio delta CC wraz ze zmieniarką,, system zwykły nie Bose, jednak poprzedni właściciel przed sprzedażą miał zapewne inny sprzęt. W związku z tym poucinał wtyczki i choć w obecnej wersji mam wtyczki to są one z innej instalacji bo nawet kolory w nich i instalce auta do końca się nie zgadzają. Większość przewodów ogarnąłem zostało mi tylko kilka z jak miewam czerwonego złącza iso oraz komplet przewodów do złącza mini iso moduł c2 ( wyjście radia na wyświetlacz fis)
Najbardziej interesuje mnie które z tych przewodów to clk , data, ena i czy przy radiu bez magistrali can muszę zmieniać coś w kodowaniu zegarów czy wystarczy samo podłączenie by fis na zegarach pokazywał komunikaty rds z radia. Może ktoś z kolegów pamięta które kolory przewodów są do fisa lub ma fotkę złącz z fabrycznej instalacji mini iso moduł C2 i duża czerwona bodajże iso moduł D
Mam taki problem w moim A8 D2 z grudnia 97. Mam na pokładzie fabryczne radio delta CC wraz ze zmieniarką,, system zwykły nie Bose, jednak poprzedni właściciel przed sprzedażą miał zapewne inny sprzęt. W związku z tym poucinał wtyczki i choć w obecnej wersji mam wtyczki to są one z innej instalacji bo nawet kolory w nich i instalce auta do końca się nie zgadzają. Większość przewodów ogarnąłem zostało mi tylko kilka z jak miewam czerwonego złącza iso oraz komplet przewodów do złącza mini iso moduł c2 ( wyjście radia na wyświetlacz fis)
Najbardziej interesuje mnie które z tych przewodów to clk , data, ena i czy przy radiu bez magistrali can muszę zmieniać coś w kodowaniu zegarów czy wystarczy samo podłączenie by fis na zegarach pokazywał komunikaty rds z radia. Może ktoś z kolegów pamięta które kolory przewodów są do fisa lub ma fotkę złącz z fabrycznej instalacji mini iso moduł C2 i duża czerwona bodajże iso moduł D
Ostatnio zmieniony 15 cze 2015, 09:36 przez Remarq, łącznie zmieniany 1 raz.
Z tego wynikało by jak dobrze rozumiem że A1 z tego schematu to właśnie wtyczka mini iso c2 z instalacji auta, koloru z tego co pamiętam chyba zielonego.
Przy czym przewód biało niebieski z tego co kojarzę odpowiada za funkcję gala i jest we wtyczce zasilającej na 1 pinie.
Dziękuje za schemat, ale jak by się gdzieś, komuś znalazło jeszcze jakieś foto fabrycznych wtyczek byłbym mega wdzięczny.
Przy czym przewód biało niebieski z tego co kojarzę odpowiada za funkcję gala i jest we wtyczce zasilającej na 1 pinie.
Dziękuje za schemat, ale jak by się gdzieś, komuś znalazło jeszcze jakieś foto fabrycznych wtyczek byłbym mega wdzięczny.
No to teraz już rozumiem, przepraszam coś mnie zaćmiło
To pasuje źle odczytałem schemat myślałem, że A1 odpowiada wspominanej przeze mnie wtyczce, a skoro A1 ze schematu- to licznik to pasuje, bo przecież przewód funkcji gala wychodzi z prędkościomierza.
Z racji grypska, które mnie dziś męczy albo z racji ciężkiego dnia, mentalne jestem jeszcze w czasach wczesno-piastowskich :-D
No to jestem krok bliżej celu. Z tym że dalej nie wiem który kolor to clk, który data a który ena bo wtyczkę przy radiu mam uniwersalną i wychodzą z niej same żółte,. Na radiu mam oznaczenia więc wiem gdzie je włożyć ale nie wiem który z przewodów z instalacji auta jest którym z trzech.
Swoją drogą zastanawiam się do czego służą przewody żółto- biały i zielony z czerwonym paskiem ale to tak tylko porforma.

Z racji grypska, które mnie dziś męczy albo z racji ciężkiego dnia, mentalne jestem jeszcze w czasach wczesno-piastowskich :-D
No to jestem krok bliżej celu. Z tym że dalej nie wiem który kolor to clk, który data a który ena bo wtyczkę przy radiu mam uniwersalną i wychodzą z niej same żółte,. Na radiu mam oznaczenia więc wiem gdzie je włożyć ale nie wiem który z przewodów z instalacji auta jest którym z trzech.
Swoją drogą zastanawiam się do czego służą przewody żółto- biały i zielony z czerwonym paskiem ale to tak tylko porforma.
pytasz o tego człowieka od tego srebrnego MKV pierwotnie 1.6 EFi przeswapowanego własnoręcznie na rs2000, którego poznałeś na zlocie w Borsku, i który miał numer klubowy wyższy o twojego o 57 ?? Nie to nie ja :-)pytlar pisze:Remarq, czy to ty Remarq z fefku??bo jak tak to widze, że w dobre autka idziesz
on Ciebie również tak wspomina i na pewno bardzo sie cieszy że będzie Cie tu znów spotykać, więc chętnie mu przekaże, Ty zaś w między czasie wklej zdjęcie kostek od radia, to mi się będzie dużo szybciej przekazywało :-)pytlar pisze:a to szkoda, że ty to nie tybo to bardzo fajny człowiek
10 lat temu go widziałem, ale miło wspominam do dzisiaj