Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

A8 00 Long by uszek

ernesto

Post autor: ernesto » 25 wrz 2014, 16:10

Spora i nie spora. Trzeba wziąć pod uwagę że to już nie są nowe auta i to nie jest kompakt do którego klocki kupuje się za 20 zł a tarcze po 30 zł.
uszek, 3maj tak dalej. Dbaj o to autko bo jest warte każdego grosza. Podchodzę do takich spraw bardzo osobiście, wole sobie nie kupić nowych butów na zimę bo w starych jeszcze przechodzę ale wolę dołożyć do auta i mieć czyste sumienie i spokojną duszę że jest ok.
Pozdrowionka ;)
Piękny egzemplarz ;)

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 30 wrz 2014, 11:54

Na razie kombinuje z kolektorem zeby schować wtryski pod oslonę. Muszę go naspawać pod wkrętki.

EDIT
Nie warto się bawić w skracanie węzyków do jak najkrótszych mi się udało zejśc ze praktycznie nie ma 1 cm, niestety jest gorzej niz na 10 cm wezykach. Sonda lambda tak nerwowo reguluje mieszankę że samochod telepie. Wracam spowrotem do 10 cm wezyków.

Przy okazji zmierzyłem ciśnienie spręzania
1 - 14.5
2 - 14.2
3 - 14.5
4 - 14.6
5 - 14.5
6 - 14.3
7 - 14.7
8 - 14.2

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 30 wrz 2014, 12:03

Witam!

Jezeli zmniejszyles znacznie dlugosc wezykow za wtryskiwaczami to powinienes jednoczesnie zrobic korekte ustawien.Moim zdaniem warto.

Stefan.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 30 wrz 2014, 12:20

majkaistefan pisze:Witam!

Jezeli zmniejszyles znacznie dlugosc wezykow za wtryskiwaczami to powinienes jednoczesnie zrobic korekte ustawien.Moim zdaniem warto.

Stefan.
Oczywiscie nowe mapy wszystko zrobione od nowa, sonda sieje

EDIT
Wezyki 12 cm i auto nie to, równo chodzi na wolnych

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 30 wrz 2014, 16:19

Witam!

Cos jest nie tak.
uszek pisze:Wezyki 12 cm i auto nie to, równo chodzi na wolnych
W tak dlugich przewodach (policz na ile cykli tam gazu sie miesci) dochodzi do "usredniania" co z kolei przeklada sie na inne niedogodnosci w pracy silnika.

Stefan.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 30 wrz 2014, 17:21

majkaistefan pisze:Witam!

Cos jest nie tak.
uszek pisze:Wezyki 12 cm i auto nie to, równo chodzi na wolnych
W tak dlugich przewodach (policz na ile cykli tam gazu sie miesci) dochodzi do "usredniania" co z kolei przeklada sie na inne niedogodnosci w pracy silnika.

Stefan.
A to z prostego wzgledu, że wtryskiwacze mogą miec rózny wydatek, delikatna odchyłka będzie się przekładać na dawkę. Najgorszę w tym że sterownik LPG korzysta z czasów PB, co za tym może się przekładać na różne czasy wtrysku(pewna niedokładność i zwłoka lub za szybki wtrysk) i dlatego sonda tak sieje.
Z tego co wyczytałem na innych madrych forach to ludzie mieli problemy z węzykami jeśli były za długie i za krótkie. Ktoś z instalatorów robił testy na swoim aucie i wyszło że na węzykach 2 cm auto zachowuje się tak jak na węzykach ponad 40 cm. Optymalny wymiar wezyka to 10-20 cm, z jego testów wyszło.

Sam w to nie wierzyłem, że węzyk jak krótki tak się dzieje ale zwiększyłem wezyk i auto nie to. Przecież auto mi dobrze chodziło a chciałem polepszyć i skrócic wezyki. Doszedłem z 25 cm wezyków do 0 i wyszło ze na 25 jeszcze jako tako chodziło, niestety dawki gazu były bardzo różne, sonda czasem wskazywała za bogato czasem za ubogo. Przy 15 cm było ok a przy 0 bardzo zmieniały się czasy wtrysków, przez to szarpało.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 30 wrz 2014, 21:44

Witam!

Jesli na krotkim nie chce poprawnie dzialac to znaczy ze albo mapy sa zle albo wtryskiwacze niewiele warte.
W moim aucie sa wezyki 4 cm z czego dwa trzeba odliczyc na krocce.Ulozylem wszystko tak zeby nie bylo zalaman.Silnik pracuje rowno w calym zakresie obrotow.
Mapy "czarowal" karol208 . Jestem pomimo reduktorow ktore zamierzam wyrzucic bardzo zadowolony.

Stefan.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 25 cze 2015, 19:06

Kolejne modyfikacje. Do tego w przyszlym tyg zakladam od kolegi grzybek d2s
Obrazek

ernesto

Post autor: ernesto » 25 cze 2015, 19:32

A co to za lampa ? Ori ?

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 25 cze 2015, 19:33

Tak to jest xenon plus z wlozona soczewka bi z q7 zamiast orginalnego odblysnika i szybki

Gość

Post autor: Gość » 25 cze 2015, 19:35

No to lepiej załozyć ori soczewkowy z lifta

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 25 cze 2015, 19:38

no nie wiem czy lepiej jakbys widział swiatło to zmieniłbys zdanie. Chyba ze lepiej ze nie trzeba nic przerabiac

Gość

Post autor: Gość » 25 cze 2015, 20:01

Akurat w przerabianiu lamp to ja mam doświadczenie osobiście więc soczewka z Lifta wymieniona na bix soczewke i lampa wyglada lepiej
Alternatywą jest jeszcze włozyć w odbłysnik xenon plusa zestawu soczewki bixenonowej-są takie i tez to może wyglądać.

Ta przeróbka z foty powyżej wygląda wg mnie kiepsko.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 25 cze 2015, 20:08

Apophis pisze:Alternatywą jest jeszcze włozyć w odbłysnik xenon plusa zestawu soczewki bixenonowej-są takie i tez to może wyglądać.
Pokaz?

Gość

Post autor: Gość » 25 cze 2015, 20:11

Pooglądaj stronke np tej firmy to znajdziesz podobne rozwiązania.
https://hidretrofit.pl/

Jak i tak lampy ida do rezania to mozna wykorzystac cześc odbłyśnika dla ładniejszego wygladu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl