części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] Problemy z układem paliwowym.

Ravez
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 09 lis 2014, 18:31
Lokalizacja: Sosnowiec

[D2 95 4.2PB/LPG ] Problemy z układem paliwowym.

Post autor: Ravez » 26 cze 2015, 15:02

Witam wszystkich,

temat był trochę poruszony w moim ostatnim poście ( trochę czasu minęło ), trochę więcej się dowiedziałem o aucie i trochę więcej się w nim dzieje, do rzeczy:

Na początku temat, który wcześniej założyłem:
http://www.a8team.pl/d2-95-42pb-lpg-pro ... t14614.htm

Sytuacja wygląda tak, że muszę mieć pełny ( min. 85% ) zbiornik paliwa, inaczej auto nie odpala albo odpala z ogromnymi problemami i ciężko jest mu się wkręcić na obroty przez kilka sekund - co najlepsze po chwili auto działa bez zarzutu i mogę jechać ( jeszcze przed przełączeniem się na gaz oczywiście ).

Teraz problem numer 2 - jakieś 2 miesiące temu rozerwało mi wężyk paliwowy pod maską, na długości ok. 5 cm .. dobrze, że nic się nie zapaliło. Oczywiście wymiana wężyka na nowy. Tydzień temu, rozerwało jeszcze raz wężyk, ten sam. Wymiana. Dzisiaj rano rozerwało 3 raz ten sam wężyk.

To jest znak dla mnie dość oczywisty, że coś się dzieje.

Proszę Was o pomoc, podpiąłem VAGa i sprawdziłem czy są jakieś błędy - są. Poniżej zamieszczam co mi wywaliło. Zbyt sympatycznie to nie wygląda.

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 557 J
Component: 4,2L V8/4V MOTR AT D01
Coding: 04263
Shop #: WSC 00000
6 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
01088 - Mixture Control Adaptation 2
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16692 - Cylinder 8 Misfire Detected
P0308 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low
P0131 - 35-00 - -
Readiness: N/A


---------------------------------
Garść faktów:

1. Pękają wężyki od paliwa pod maską,
2. Samochód jeździ całkowicie bez zarzutu,
3. Jeżeli jest poniżej 85% paliwa w baku, samochód nie odpala albo ma spore problemy,
4. Jeżeli podczas odpalania nacisnę pedał gazu to auto się dławi, obniża obroty lub gaśnie ( pierwsze kilka sekund ),
5. Trochę kopci, czuć paliwo w spalinach nieco.




Pozdrawiam,
Ravez

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 26 cze 2015, 16:21

Regulator ciśnienia paliwa wymieniales?
xyz

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 cze 2015, 16:21

popraw kosz pompy

Ravez
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 09 lis 2014, 18:31
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ravez » 26 cze 2015, 16:30

No właśnie nie wymieniałem jeszcze regulatora pompy paliwa, to była moja pierwsza myśl ale nie mam kodów.

Szkoda, że nie mam nic na podmiankę bo też nie chciałbym walić w ciemno.

Co do kosza, sprawdzę to i pokombinuję coś.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 cze 2015, 19:10

a co miał by regulator do ilości paliwa w baku ? <bezradny>

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 26 cze 2015, 20:13

Do ilości paliwa w baku nic, ale do pękających węży paliwowych już może coś mieć
Four rings to rule them all

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 cze 2015, 21:01

Ravez pisze:Sytuacja wygląda tak, że muszę mieć pełny ( min. 85% ) zbiornik paliwa, inaczej auto nie odpala albo odpala z ogromnymi problemami i ciężko jest mu się wkręcić na obroty przez kilka sekund - co najlepsze po chwili auto działa bez zarzutu i mogę jechać ( jeszcze przed przełączeniem się na gaz oczywiście ).

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Re: Problemy z układem paliwowym.

Post autor: gtfan » 26 cze 2015, 21:21

Ravez pisze:Teraz problem numer 2 - jakieś 2 miesiące temu rozerwało mi wężyk paliwowy pod maską, na długości ok. 5 cm .. dobrze, że nic się nie zapaliło. Oczywiście wymiana wężyka na nowy. Tydzień temu, rozerwało jeszcze raz wężyk, ten sam. Wymiana. Dzisiaj rano rozerwało 3 raz ten sam wężyk.
Four rings to rule them all

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 26 cze 2015, 23:08

Masz dwa zupelnie niezwiązane ze soba problemy.

Pierwszy to pompa (kosz), drugi to cisnienie na listwie (prawdopodobnie regulator cisnienia paliwa). Najpierw wyjmik zawleczke z listwy i wyjmij regulator, moze jakis syf go blokuje przy pierwszym starcie i przez to pompa wali cisnieniem jak w sciane.

Bledy na vagu zwiazane sa z uszkodzona sonda (wszystkie)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Ravez
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 09 lis 2014, 18:31
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ravez » 27 cze 2015, 00:26

Ok, ogromne dzięki za odzew. Jutro z rana sprawdzę ten regulator - "zawleczka z listy", możesz coś bliżej mi opisać gdzie ona się znajduje?

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 27 cze 2015, 07:34

Coś mi się wydaje że problem leży w w pompie ,każda pompa vdo czy np. vemo ma zawór upustowy i jeżeli pompuje powyżej ok. 5 bar upuszcza ciśnienie w bak a nie rozwala przewody .No chyba że są w opłakanym stanie

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 27 cze 2015, 09:22

Kolego na listwie po lewej stronie masz regulator ciśnienia i jest on zabezpieczony tkaką zawleczką ;)

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 27 cze 2015, 09:49

Kolego, masz tylko jeden problem. Znajduje się w zbiorniku - pompa - przy okazji uszczelnisz kosz.
Złego diabli nie biorą ...

Ravez
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 09 lis 2014, 18:31
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ravez » 27 cze 2015, 12:03

Ma ktoś może zdjęcie poglądowe o jaką zawleczkę chodzi? Rozebrałem to wszystko ale poza wężykiem półprzeźroczystym ( chyba podciśnienie? ) nic nie widzę.

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 27 cze 2015, 12:38

od strony pasażera tył silnika ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl