![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Problemy z układem paliwowym.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 18
- Rejestracja: 09 lis 2014, 18:31
- Lokalizacja: Sosnowiec
[D2 95 4.2PB/LPG ] Problemy z układem paliwowym.
Witam wszystkich,
temat był trochę poruszony w moim ostatnim poście ( trochę czasu minęło ), trochę więcej się dowiedziałem o aucie i trochę więcej się w nim dzieje, do rzeczy:
Na początku temat, który wcześniej założyłem:
http://www.a8team.pl/d2-95-42pb-lpg-pro ... t14614.htm
Sytuacja wygląda tak, że muszę mieć pełny ( min. 85% ) zbiornik paliwa, inaczej auto nie odpala albo odpala z ogromnymi problemami i ciężko jest mu się wkręcić na obroty przez kilka sekund - co najlepsze po chwili auto działa bez zarzutu i mogę jechać ( jeszcze przed przełączeniem się na gaz oczywiście ).
Teraz problem numer 2 - jakieś 2 miesiące temu rozerwało mi wężyk paliwowy pod maską, na długości ok. 5 cm .. dobrze, że nic się nie zapaliło. Oczywiście wymiana wężyka na nowy. Tydzień temu, rozerwało jeszcze raz wężyk, ten sam. Wymiana. Dzisiaj rano rozerwało 3 raz ten sam wężyk.
To jest znak dla mnie dość oczywisty, że coś się dzieje.
Proszę Was o pomoc, podpiąłem VAGa i sprawdziłem czy są jakieś błędy - są. Poniżej zamieszczam co mi wywaliło. Zbyt sympatycznie to nie wygląda.
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 557 J
Component: 4,2L V8/4V MOTR AT D01
Coding: 04263
Shop #: WSC 00000
6 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
01088 - Mixture Control Adaptation 2
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16692 - Cylinder 8 Misfire Detected
P0308 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low
P0131 - 35-00 - -
Readiness: N/A
---------------------------------
Garść faktów:
1. Pękają wężyki od paliwa pod maską,
2. Samochód jeździ całkowicie bez zarzutu,
3. Jeżeli jest poniżej 85% paliwa w baku, samochód nie odpala albo ma spore problemy,
4. Jeżeli podczas odpalania nacisnę pedał gazu to auto się dławi, obniża obroty lub gaśnie ( pierwsze kilka sekund ),
5. Trochę kopci, czuć paliwo w spalinach nieco.
Pozdrawiam,
Ravez
temat był trochę poruszony w moim ostatnim poście ( trochę czasu minęło ), trochę więcej się dowiedziałem o aucie i trochę więcej się w nim dzieje, do rzeczy:
Na początku temat, który wcześniej założyłem:
http://www.a8team.pl/d2-95-42pb-lpg-pro ... t14614.htm
Sytuacja wygląda tak, że muszę mieć pełny ( min. 85% ) zbiornik paliwa, inaczej auto nie odpala albo odpala z ogromnymi problemami i ciężko jest mu się wkręcić na obroty przez kilka sekund - co najlepsze po chwili auto działa bez zarzutu i mogę jechać ( jeszcze przed przełączeniem się na gaz oczywiście ).
Teraz problem numer 2 - jakieś 2 miesiące temu rozerwało mi wężyk paliwowy pod maską, na długości ok. 5 cm .. dobrze, że nic się nie zapaliło. Oczywiście wymiana wężyka na nowy. Tydzień temu, rozerwało jeszcze raz wężyk, ten sam. Wymiana. Dzisiaj rano rozerwało 3 raz ten sam wężyk.
To jest znak dla mnie dość oczywisty, że coś się dzieje.
Proszę Was o pomoc, podpiąłem VAGa i sprawdziłem czy są jakieś błędy - są. Poniżej zamieszczam co mi wywaliło. Zbyt sympatycznie to nie wygląda.
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 557 J
Component: 4,2L V8/4V MOTR AT D01
Coding: 04263
Shop #: WSC 00000
6 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
01088 - Mixture Control Adaptation 2
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16692 - Cylinder 8 Misfire Detected
P0308 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low
P0131 - 35-00 - -
Readiness: N/A
---------------------------------
Garść faktów:
1. Pękają wężyki od paliwa pod maską,
2. Samochód jeździ całkowicie bez zarzutu,
3. Jeżeli jest poniżej 85% paliwa w baku, samochód nie odpala albo ma spore problemy,
4. Jeżeli podczas odpalania nacisnę pedał gazu to auto się dławi, obniża obroty lub gaśnie ( pierwsze kilka sekund ),
5. Trochę kopci, czuć paliwo w spalinach nieco.
Pozdrawiam,
Ravez
-
- Forum Audi A8
- Posty: 18
- Rejestracja: 09 lis 2014, 18:31
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- Super Klubowicz
- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
Ravez pisze:Sytuacja wygląda tak, że muszę mieć pełny ( min. 85% ) zbiornik paliwa, inaczej auto nie odpala albo odpala z ogromnymi problemami i ciężko jest mu się wkręcić na obroty przez kilka sekund - co najlepsze po chwili auto działa bez zarzutu i mogę jechać ( jeszcze przed przełączeniem się na gaz oczywiście ).
- gtfan
- Super Klubowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
- Lokalizacja: Lublin
Re: Problemy z układem paliwowym.
Ravez pisze:Teraz problem numer 2 - jakieś 2 miesiące temu rozerwało mi wężyk paliwowy pod maską, na długości ok. 5 cm .. dobrze, że nic się nie zapaliło. Oczywiście wymiana wężyka na nowy. Tydzień temu, rozerwało jeszcze raz wężyk, ten sam. Wymiana. Dzisiaj rano rozerwało 3 raz ten sam wężyk.
Four rings to rule them all
-
- Super Klubowicz
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Masz dwa zupelnie niezwiązane ze soba problemy.
Pierwszy to pompa (kosz), drugi to cisnienie na listwie (prawdopodobnie regulator cisnienia paliwa). Najpierw wyjmik zawleczke z listwy i wyjmij regulator, moze jakis syf go blokuje przy pierwszym starcie i przez to pompa wali cisnieniem jak w sciane.
Bledy na vagu zwiazane sa z uszkodzona sonda (wszystkie)
Pierwszy to pompa (kosz), drugi to cisnienie na listwie (prawdopodobnie regulator cisnienia paliwa). Najpierw wyjmik zawleczke z listwy i wyjmij regulator, moze jakis syf go blokuje przy pierwszym starcie i przez to pompa wali cisnieniem jak w sciane.
Bledy na vagu zwiazane sa z uszkodzona sonda (wszystkie)
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź