![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] TIP- Szarpie po przejechaniu 10km
-
- Forum Audi A8
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 cze 2010, 11:36
- Lokalizacja: Ostrzeszów
[D2 99 4.2PB/LPG ] TIP- Szarpie po przejechaniu 10km
Witam wszystkich miłośników AUDI!!
Mam problem z moją A8 4.2 1999R PO LIFCIE QUATTRO BENZYNA+GAZ
A mianowicie, po przejechaniu około 10km, w trakcie przyspieszania, jak jest poniżej 2000 obrotów samochód zaczyna szarpać, jednak jak przekroczy te 2000 obrotów jest dobrze.
Stan ten pogarsza się, gdyż wcześniej działo się to po przejechaniu około 60km, a teraz dzieje się po 10km. Jadąc na gazie jest to bardziej odczuwalne, na benzynie mniej.
Gdy przełączę na skrzynię Tiptronic i trzymam wyższe obroty powyżej 2000 to w ogóle jest nie odczuwalne. I jeszcze jedna informacja, byłem podpinany pod komputer i nie wykrył błędów
Czy ktoś może spotkał się z taką przyczyną, bo po prostu już nie mam nerwów i tracę cierpliwość :-(
Czekam na jakiekolwiek informacje od Was.
Pozdrawiam
Kalucon_21
Mam problem z moją A8 4.2 1999R PO LIFCIE QUATTRO BENZYNA+GAZ
A mianowicie, po przejechaniu około 10km, w trakcie przyspieszania, jak jest poniżej 2000 obrotów samochód zaczyna szarpać, jednak jak przekroczy te 2000 obrotów jest dobrze.
Stan ten pogarsza się, gdyż wcześniej działo się to po przejechaniu około 60km, a teraz dzieje się po 10km. Jadąc na gazie jest to bardziej odczuwalne, na benzynie mniej.
Gdy przełączę na skrzynię Tiptronic i trzymam wyższe obroty powyżej 2000 to w ogóle jest nie odczuwalne. I jeszcze jedna informacja, byłem podpinany pod komputer i nie wykrył błędów
Czy ktoś może spotkał się z taką przyczyną, bo po prostu już nie mam nerwów i tracę cierpliwość :-(
Czekam na jakiekolwiek informacje od Was.
Pozdrawiam
Kalucon_21
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 12:50 przez kalucon_21, łącznie zmieniany 3 razy.
kalucon_21
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Popieram kolegę, także moim zdaniem jest to sprzęgło.szeryfisch pisze:Sprzeglo hydrokinetyczne.
Choroba niestety będzie postępująca i niestety niechybnie w perspektywie krótszego albo dłuższego czasu czeka Cię wizyta u specjalisty od ASB.
Ciężko mi tu zasugerować ewentualny koszt gdyż ja serwisując swoje auta wielokrotnie korzystam z faktu iż w tej branży pracuję zawodowo...
moim zdaniem wymiana sprzęgła nie powinna przekroczyć 3kpln ale może wypowiedzą się też inni koledzy którzy mieli tą nieprzyjemność płacenia za taką naprawę.
Ostatnio zmieniony 16 cze 2010, 00:17 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
W mojej poprzedniej A8 padł konwerter i kupiłem z "anglika" za 300 zł + robota kilka stówek i przejeżdziłem po wymianie 1.5 roku i nowy właściciel pewnie pojeżdzi na nim długo.Polecam Dawida z Głogowa - ogłasza się na Allegro z częściami do A8 - ma dobre części (kilka razy kupowałem u niego i byłem zadowolony).
A ja średnio.greg26 pisze:Polecam Dawida z Głogowa - ogłasza się na Allegro z częściami do A8 - ma dobre części (kilka razy kupowałem u niego i byłem zadowolony).
Typowe podejście handlarza, zepchnąć towar i mieć kupca głęboko w... poszanowaniu. Ponadto zdjęcia i opisy na allegro nie przedstawiają sprzedawanych przedmiotów. Znajomość tematu A8 jak na specjalizującego się w tym modelu także pozostawia nieco do życzenia.
Podejście każdego handlarza jest podobne.... więc pozostawię tę kwestię bez komentarza.Ja kupiłem u niego konwerter i był dobry,wahacz na tylną oś za 40 zł (jeździłem na nim 1,5 roku i nic nie stukało ) - w serwisie powiedzieli mi 1000zł za nowy,amortyzatory na przód i tył - w momencie gdy sprzedawałem auto miały po 70% sprawności,a jeździłem na nich już ponad rok.Co do jego podejścia to masz rację,chce szybko i mechanicznie pozbyć się klienta i nie wchodzi w dłuższe rozmowy,jeśli chcesz się czegoś więcej dowiedzieć.Ja gdy zamawiałem u niego to zawsze mówiłem,że interesują mnie dobre części a nie zużyte i zawsze takie mi przysyłał,więc nie oceniam go źle.
Dałbym 3+. Ale raczej już u niego nie kupię.greg26 pisze:więc nie oceniam go źle.
Przeprowadziłem kilka długich rozmów, byłem zapewniany wielokrotnie o dobrym stanie i wysokiej jakości części. Nie chcę przytaczać całej historyjki, którą sprzedawca chyba karmi potencjalnych klientów. Tymczasem dostałem graty bardzo średnie i nie do końca pasujące do mojego auta.greg26 pisze:zawsze mówiłem,że interesują mnie dobre części a nie zużyte
Modów przepraszam za OT.
są to typowe objawy dla padniętego sprzęgła hydrokinetycznego! raczej 100%!!kalucon_21 pisze:Mam problem z moją A8 4.2 1999R PO LIFCIE QUATTRO BENZYNA+GAZ
A mianowicie, po przejechaniu około 10km, w trakcie przyspieszania, jak jest poniżej 2000 obrotów samochód zaczyna szarpać....
czeka niestety nas to wszystkich...prędzej czy później... :-(
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Ależ kolego, ja nie napisałem że kosztuje to 3kpln tylko że cena takiej kwoty nie powinna przekroczyć a to jednak diametralna różnica...szeryfisch pisze:Czemu tak duzo? Sam konwerter kosztuje jakies 1200zl, a wymiana z olejem nie powinna przekroczyc 800-1000zl.FOSS pisze: moim zdaniem wymiana sprzęgła nie powinna przekroczyć 3kpln ..
napisałem tak dlatego że Polska jest długa i szeroka a w różnych rejonach kraju i różnych warsztatach mogą krzyknąć różne ceny.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
co do konwertera to te 1200zl kosztuje chyba regenrowany , montaz_ dmeontaz skrzyni wszedzie kasuja w zakladach specjalizujacych sie w tym 800zl ( przy quatro) do tego olej _ filtr_ uszczelka jakies 400zl-600zl to juz mas znie cale 3 tys do tego jak skrzynia bedzie rzucona warto wymienic tarczki i inne elemnty podkelagajce zuzyciu ( kpl uszczelek teznie jest tani) tarczki ztego wsyztskiego chyb anajtansze a jak juz skrzynia bedzie rozebrana warto wymieniec koszt calosc zazwyczaj okolo 3500 do 5000 tys ( koszt 5hp24 u mnie to bylo jakies 4500zl )