części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

D-trójka "Audik" 2003 + cutouts 'by ManiekJames

Gość

Post autor: Gość » 26 cze 2015, 11:21

Marcin k44761 ma u siebie ledy w halo. Polecam minimum 7,5W cree bo słabsze bedzie kiepsko widac w słoneczna pogode no i szczególnie że tam sie bardziej brudzi przy niepogodzie.

Awatar użytkownika
gonias
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 249
Rejestracja: 23 sty 2012, 23:57
Lokalizacja: Turek (WLKP)

Post autor: gonias » 26 cze 2015, 12:06

No jest różnica i to gigantyczna, tak jak mówi Apo wielka głupota wypalanie lamp w dzień, tym bardziej jeżeli auto ma xenon ;) i koszt firmowego żarnika jest dość spory, a oczywiście prawidłowo wymieniać po obuch stronach na raz.
PawelDSW pisze:Jak kupisz jakies h11 z canem i nie bedzie wywalalo bledu to daj znac.kupilem 2 kpl po ok 65 zl / szt i oba wywalaja blad halogenow... wszedzie indziej mam ledy canbus i jest ok
Najlepiej podjechać do jakiegoś ogarniętego sklepu elektronicznego i po prostu żeby nie nabijali na kasę już kupna, tylko idziesz do autka zakładasz i czy wszystko ok. ;)

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 26 cze 2015, 12:28

zamiana żarówki na LED to słaby pomysł.... słabo to świeci i słabo to widać w słoneczny dzień.... wygląd też bez szału dlatego swoje lampy oddałem do przerobienia dla człowieka z pod Poznania, który się na forum reklamuje i przerobił dzienne na LED wstawiając inny odbłyśnik z trzema bardzo mocnymi LED.... teraz wygląda to ala S8/W12 i świeci w dzień tak jak powinno (bardzo dobrze jest to widoczne)..... FOSS też ma tak przerobione i ze wszystkich rozwiązań nie widziałem lepszego patentu (nie pisząc o wymianie całych lamp od S8/W12)...
Kolega VanDyke też się tym zainteresował i nawet pykał fotki na zlocie dla siebie.... w tym samym kierunku pewnie będzie szedł..
oczywiście jest przerobiona elektronika, że nie krzyczy spalonymi żarówkami...
robienie z halogenów dziennych też w mojej opinii to słaby pomysł ponieważ w D3 są lampy z DRL wtedy ustawiamy włącznik na Auto i zapominamy o temacie... wszystko ładnie pasuje i pracuje i ten kierunek uważam za słuszny....

Gość

Post autor: Gość » 26 cze 2015, 14:54

panton, Sam mam leda za soczewka i źle to nie wygląda. Oczywiście moduł ledowy z optyka świeci lepiej ale jak wszysko kiedys padnie i bedzie trza dobierać to a ledową żarówke po prostu wymienisz.

Światła dzienne to sa dzienne i nie musza świecic jak drogowe(z taką siłą) Ważne żeby dac mocnego leda jak napisałem minimum 7,5 W cree.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 26 cze 2015, 15:23

Ty masz D2.... tam pewne rozwiązania są ok.... w D3 te same rozwiązania już nie są takie fajne.... a co do padu LED to jeżeli nie jest założony chinol (a 99% allegro i sklepów to chinole) wytrzyma ładnych kilka lat... patrząc na koszty przerobienia lampy na LED nie sądzę by było tam wkładane coś allla allegro żarówki led....
oczywiście wszystko jest kwestią gustu a o tym się nie dyskutuje - wyraziłem tylko swój pogląd w temacie...

Gość

Post autor: Gość » 26 cze 2015, 17:16

panton, Nie rozumiemy się. Przerabianie lamp nie ma znaczenia ja chciałem sobie wstawic moduł led w miejsce soczewki bodajże w tej samej firmie co ty i oczywiście nie ma problemu ale oni te moduły kupuja skądś tam i nie wiedza ile lat wytrzymają i co bedzie jak sie po gwarancji lub przed zepsują. Miałem juz markowe DRL i padły po 3 latach,identycznych nie szło juz dokupić. W innym aucie popsuły sie po zimie i juz olałem temat tych modułowych ledów.

W D3 jak pisałem kolega ma zakodowane dzienne w halo i wstawił tam ledy,z początku 3,5W co świeciło słabo potem chyba 7,5W i juz jest zupełnie widoczne białe światełko więc jest to najtańsze i wcale nie brzydkie rozwiązanie.

Ważne żeby z halogena wywalic przesłonke co jest ze wzgledu na dłuższa LEDowa żarowke konieczne i w miare mozliwości wyregulowac go by świecił na wprost(lekko w górę) bo normalnie świeca w dół. Wówczas będzie on widoczny z dalszej odległości.

WIęc rozwiazanie które opisuje i ja i Ty sa jak najbardziej do przyjęcia zarówno w D3 jak i D2

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 26 cze 2015, 18:32

hehehe ;) AMEN !!

Czyli tak - Żarówki zamówione - i dokładnie 7.5W CREE :P
I Zostaje pomysł dziennych w halogenach - skoro mi się podoba - po co przepłacać dosuwając DWA "zera" do ceny końcowej <papa>

A jak będzie wywalać jakieś błędy - sie pobawi w rezystory i dobieranie :)

ps: wywala mi ciągle błąd prawej postojówki - są LEDowe - PawelDSW - jakie kupiłeś swoje postoje??

pps: nie mam automatycznych świateł (funkcji "auto") :] więc lipka.
Pozdrawiam !!

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 26 cze 2015, 22:42

Apophis, rozumiem się doskonale.... Ty chcesz wsadzić LED w halogeny i z nich zrobić DRL a mi się ten kierunek nie podoba... więc mamy odmienne poczucie estetyki :)
Tak jak napisałem wcześniej - kwestia gustu a o tym się nie dyskutuje. Najważniejsze by się dla właściciela podobało... <okok>

Gość

Post autor: Gość » 26 cze 2015, 23:09

Tak o to chodziło ale chcieć to chce własciciel. Ja tylko drukuje tu zalety i wady poszczególnych rozwiązań :)

Sam u siebie mam oba rozwiązania wprowadzone no ale D2 przedlift to umozliwia :)

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 27 cze 2015, 19:31

Tak to wygląda u pantona

Obrazek
Kontakt: nick + @wp.pl

Gość

Post autor: Gość » 27 cze 2015, 19:54

Te pantonowe to są fest oczojebne co akurat jest ich zaletą :)

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 29 cze 2015, 09:07

Na pewno główna wada dziennych w d3 kodowanych na halogen jest to ze świecą wszystkie pozostałe światła które pala się normalnie przy mijania. Także dla mnie to lipa.

Gość

Post autor: Gość » 29 cze 2015, 10:43

Ale mozna owe halo całkiem przerobic na dzienne osobna instalacją. Ciut więcej zabawy ale powinno to grać.

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 29 cze 2015, 23:10

Powiem tak: Nic nie kosztuje mnie kodowanie i wsadzenie fajnych żaróweczek w halogeniki :) ....
aaaa i jako że cholernie podobają mi się tylne światła poliftowe :P to nawet lepiej że się świecą :D = najważniejsze że docelowe "oszczędzanie" Xenonów jest :) !!

A jak to się znudzi i bedzie parcie na więcej - się zobaczy wtedy inne możliwości.
Pozdrawiam !!

PawelDSW
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 08 sty 2015, 00:01
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: PawelDSW » 30 cze 2015, 07:51

Brałem od tego gościa w5w i bledy zniknely :) w koncu nie pika w srodku ... zostala kombinacja z ledami w halogenach bo mam zrobione jak coming i leaving home :)
http://allegro.pl/zarowka-led-postojowa ... 34367.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl