[S8 D2 00 ] Drgania na postoju
[S8 D2 00 ] Drgania na postoju
Witam mam taki problem, jak odpalę auto (zimne) i chodzi sobie na luzie to siedząc w środku czuję takie lekkie drgania które przenoszą się na całe auto jak dodam gazu to ustępują. Obserwowałem tez obrotomierz i jak się dobrze przypatrzyłem to jak by wskazówka lekko drżała ale to może i takie złudzenia i bardziej to widać na zimnym silniku. Podpinałem vaga na silniku nie ma żadnych błędów jak się nagrzeje obroty trzyma cały czas na 760 nie falują a jednak czuć to drganie takie mrowienie.
Auto jest bez instalacji LPG jeżdżę na benzynie.
Auto jest bez instalacji LPG jeżdżę na benzynie.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2013, 11:17 przez solox011, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
I tu się mylisz. Silnik w układzie V charakteryzuje większą kulturą pracy niż rzędowy.kkarol pisze:wiekszosc v6 i v8 ktore widzialem ma delikatne nierowne obroty biegu jalowego
ale raczej wystepuje to na cieplym silniku
W praktyce wygląda to tak, że podczas pracy silnika mógłbyś postawić szklankę z wodą i nie powinna się z niej wylać.
Dążenie do doskonałości.
masz kolego rację bo wiem jak pracował wcześniej zero drgań byłodaro72 pisze:I tu się mylisz. Silnik w układzie V charakteryzuje większą kulturą pracy niż rzędowy.kkarol pisze:wiekszosc v6 i v8 ktore widzialem ma delikatne nierowne obroty biegu jalowego
ale raczej wystepuje to na cieplym silniku
W praktyce wygląda to tak, że podczas pracy silnika mógłbyś postawić szklankę z wodą i nie powinna się z niej wylać.
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
to napewno wypada jakis zaplon - bez VAGa niewiele zdzialasz chyba..
zapala ci sie kontrolka CAT? jak nie to moze byc jakas blacha przyczyna, jakies przebicie/, sprawdz sobie zewki i gumowe fajki na nich, moze jakies przebicie maja i wala zamiast na cewke to na blok.. (ja mialem kiedys za krotka jedna fajke i tak bylo a nikt nie umial zdiagnozowac wypadania zaplonu..)
zapala ci sie kontrolka CAT? jak nie to moze byc jakas blacha przyczyna, jakies przebicie/, sprawdz sobie zewki i gumowe fajki na nich, moze jakies przebicie maja i wala zamiast na cewke to na blok.. (ja mialem kiedys za krotka jedna fajke i tak bylo a nikt nie umial zdiagnozowac wypadania zaplonu..)
nic się nie świeci na desce no też tak obstawiam że coś z zapłonem będę musiał to zbadać dzięki za radęjaano pisze:to napewno wypada jakis zaplon - bez VAGa niewiele zdzialasz chyba..
zapala ci sie kontrolka CAT? jak nie to moze byc jakas blacha przyczyna, jakies przebicie/, sprawdz sobie zewki i gumowe fajki na nich, moze jakies przebicie maja i wala zamiast na cewke to na blok.. (ja mialem kiedys za krotka jedna fajke i tak bylo a nikt nie umial zdiagnozowac wypadania zaplonu..)
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
Jeśli dobrze kojarzę, to jest ta poduszka z przodu. Trzeba ją wyregulować mechanicznie (ręcznie). Jeśli się mylę co do poduszki, to pozostają poduszki pod silnikiem. Jak wyżej koledzy piszą, silniki w układzie V a zwłaszcza V8 naprawdę chodzą bardzo równomiernie, nawet na wolnych obrotach. Żadne inne silniki nie mają tak równej pracy, ani 6 cylindrowe ani 12 cylindrowe. V8 rządzi!solox011 pisze:tak była zmieniana nie dawno na nowąpioter pisze:Poduszka która jest nad alternatorem jest cała?
Bądź dobry jak chleb.
mylisz sie niestety ale pomimo iz w moim 3.3 nie czuje wogole drgan to najlepiej wywazonymi silnikami sa rzedowe 6 cylindrowce oraz 6 w układzie boxer - poczytajcie. W silnikach typu V czesto stosuje sie wałki wyrównoważające a sama konstrukcja powstała ze wzgledu na zaoszczedzenie miejsca pod maska i skrócenia maski.
Choć kocham moja V8 w biturbodieslu:)
Choć kocham moja V8 w biturbodieslu:)