części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 00 ] Drgania na postoju

solox011
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 22 gru 2009, 19:14
Lokalizacja: Jarosław

[S8 D2 00 ] Drgania na postoju

Post autor: solox011 » 04 lip 2010, 21:53

Witam mam taki problem, jak odpalę auto (zimne) i chodzi sobie na luzie to siedząc w środku czuję takie lekkie drgania które przenoszą się na całe auto jak dodam gazu to ustępują. Obserwowałem tez obrotomierz i jak się dobrze przypatrzyłem to jak by wskazówka lekko drżała ale to może i takie złudzenia i bardziej to widać na zimnym silniku. Podpinałem vaga na silniku nie ma żadnych błędów jak się nagrzeje obroty trzyma cały czas na 760 nie falują a jednak czuć to drganie takie mrowienie.
Auto jest bez instalacji LPG jeżdżę na benzynie.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2013, 11:17 przez solox011, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 04 lip 2010, 22:02

Wejdź na Vagu w bloki danych i sprawdź czy nie ma braków spalania. Może też być poduszka pod silnikiem ale tego nie da rady tak łatwo stwierdzić.
Dążenie do doskonałości.

solox011
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 22 gru 2009, 19:14
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: solox011 » 04 lip 2010, 22:05

daro72 pisze:Wejdź na Vagu w bloki danych i sprawdź czy nie ma braków spalania. Może też być poduszka pod silnikiem ale tego nie da rady tak łatwo stwierdzić.
kolego a gdzie to dokładnie mam szukać bo nie jestem tak mocno w tym obeznany mam vag-com 409-1
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 05 lip 2010, 18:13

poprostu wejdz w bloki danych, bloki wartosci mierzonych i szukaj - spalanie na cylindrach. Nie wiem jak jest w twoim vagu ale sprawdz bloki od 17

kkarol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 16 sty 2010, 11:42
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: kkarol » 05 lip 2010, 22:51

wiekszosc v6 i v8 ktore widzialem ma delikatne nierowne obroty biegu jalowego
ale raczej wystepuje to na cieplym silniku

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 06 lip 2010, 05:51

kkarol pisze:wiekszosc v6 i v8 ktore widzialem ma delikatne nierowne obroty biegu jalowego
ale raczej wystepuje to na cieplym silniku
I tu się mylisz. Silnik w układzie V charakteryzuje większą kulturą pracy niż rzędowy.
W praktyce wygląda to tak, że podczas pracy silnika mógłbyś postawić szklankę z wodą i nie powinna się z niej wylać.
Dążenie do doskonałości.

solox011
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 22 gru 2009, 19:14
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: solox011 » 06 lip 2010, 10:42

daro72 pisze:
kkarol pisze:wiekszosc v6 i v8 ktore widzialem ma delikatne nierowne obroty biegu jalowego
ale raczej wystepuje to na cieplym silniku
I tu się mylisz. Silnik w układzie V charakteryzuje większą kulturą pracy niż rzędowy.
W praktyce wygląda to tak, że podczas pracy silnika mógłbyś postawić szklankę z wodą i nie powinna się z niej wylać.
masz kolego rację bo wiem jak pracował wcześniej zero drgań było :)
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 06 lip 2010, 11:23

Poduszka która jest nad alternatorem jest cała?
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

solox011
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 22 gru 2009, 19:14
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: solox011 » 06 lip 2010, 12:13

pioter pisze:Poduszka która jest nad alternatorem jest cała?
tak była zmieniana nie dawno na nową :)
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm

jaano
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 84
Rejestracja: 03 lut 2010, 22:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: jaano » 06 lip 2010, 12:43

to napewno wypada jakis zaplon - bez VAGa niewiele zdzialasz chyba..
zapala ci sie kontrolka CAT? jak nie to moze byc jakas blacha przyczyna, jakies przebicie/, sprawdz sobie zewki i gumowe fajki na nich, moze jakies przebicie maja i wala zamiast na cewke to na blok.. (ja mialem kiedys za krotka jedna fajke i tak bylo a nikt nie umial zdiagnozowac wypadania zaplonu..)
Obrazek

solox011
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 22 gru 2009, 19:14
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: solox011 » 06 lip 2010, 13:05

jaano pisze:to napewno wypada jakis zaplon - bez VAGa niewiele zdzialasz chyba..
zapala ci sie kontrolka CAT? jak nie to moze byc jakas blacha przyczyna, jakies przebicie/, sprawdz sobie zewki i gumowe fajki na nich, moze jakies przebicie maja i wala zamiast na cewke to na blok.. (ja mialem kiedys za krotka jedna fajke i tak bylo a nikt nie umial zdiagnozowac wypadania zaplonu..)
nic się nie świeci na desce no też tak obstawiam że coś z zapłonem będę musiał to zbadać dzięki za radę
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm

dixon39
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 10 maja 2010, 00:54
Lokalizacja: uk/polska

Post autor: dixon39 » 06 lip 2010, 18:44

Podepne sie do tematu :peace: tez mam tak samo i myslalem ze te silniki tak chodzą, czyli jednak nie.... napisz kolego solox co bylo przyczyną to moze i ja sie za swój wezme :-P[/b]

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 06 lip 2010, 19:06

solox011 pisze:
pioter pisze:Poduszka która jest nad alternatorem jest cała?
tak była zmieniana nie dawno na nową :)
Jeśli dobrze kojarzę, to jest ta poduszka z przodu. Trzeba ją wyregulować mechanicznie (ręcznie). Jeśli się mylę co do poduszki, to pozostają poduszki pod silnikiem. Jak wyżej koledzy piszą, silniki w układzie V a zwłaszcza V8 naprawdę chodzą bardzo równomiernie, nawet na wolnych obrotach. Żadne inne silniki nie mają tak równej pracy, ani 6 cylindrowe ani 12 cylindrowe. V8 rządzi!
Bądź dobry jak chleb.

MarcinD2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 19 sty 2010, 18:49
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: MarcinD2 » 06 lip 2010, 22:18

mylisz sie niestety ale pomimo iz w moim 3.3 nie czuje wogole drgan to najlepiej wywazonymi silnikami sa rzedowe 6 cylindrowce oraz 6 w układzie boxer - poczytajcie. W silnikach typu V czesto stosuje sie wałki wyrównoważające a sama konstrukcja powstała ze wzgledu na zaoszczedzenie miejsca pod maska i skrócenia maski.
Choć kocham moja V8 w biturbodieslu:)

solox011
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 22 gru 2009, 19:14
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: solox011 » 06 lip 2010, 22:37

Panowie podpinałem vaga i na silniku nie mam żadnych błędów a jak wejdę w te bloki pomiarowe to na co to mam patrzeć bo tych bloków trochę jest
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl