Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 3.3TDI ] Bicie na kierownicy przy hamowaniu

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
Awatar użytkownika
SamackA8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 449
Rejestracja: 14 kwie 2011, 08:49
Lokalizacja: Śląsk

[D2 00 3.3TDI ] Bicie na kierownicy przy hamowaniu

Post autor: SamackA8 » 05 lip 2015, 15:23

Witam. Mam problem, otóż zaczęło strasznie bić przy hamowaniu, narywa całym samochodem no i wiadomo kierownicą. Na początku tylko przy dużych prędkościach, teraz nawet przy małych. I pytanie, może to być coś z zawieszeniem czy 100% tarcze? Pojechałem na SKP, diagnosta wjechał na rolki i powiedział, że niby 100% tarcza po stronie kierowcy zwichrowana. Nie chciałbym na daremno np. wymienić dobrych tarcz z TRW, dlatego pytanie, czy to może być przez zawieszenie? Bo bicia nie ma zawsze, niekiedy jedzie się po drodze, można zahamować na szlag i nic nie ma, a niekiedy nawet przy małej prędkości przy jeździe po mieście lekko naciśnie się na hamulec i bije. Może jakaś poduszka tam jest, lub coś innego? Już sam nie wiem. Robiłem dwa dni temu zawieszenie, na pewno był wymieniany ten wielki banan, jakiś drążek i coś tam było luźne, odkręcone, chyba przez to bicie się poluzowało, myślałem, że bicie przejdzie, ale dalej jest.
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

Gość

Post autor: Gość » 05 lip 2015, 15:33

Jesli bije tylko lub mocniej przy hamowaniu to raczej tarcze.

Awatar użytkownika
SamackA8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 449
Rejestracja: 14 kwie 2011, 08:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: SamackA8 » 05 lip 2015, 15:40

Tylko przy hamowaniu, tylko że dziwne, że raz bicie jest, a raz nie.

Jeżeli to tarcze to chciałem coś takiego: http://allegro.pl/zimmermann-tarcze-prz ... 32408.html

Chyba, że opłaca się dołożyć i kupić nawiercane? Co sądzicie? http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarc ... 64146.html
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

Gość

Post autor: Gość » 05 lip 2015, 15:41

Możesz jeszcze dac tarcze do sprawdzenia ale ja bym juz zamawiał nowe :)

Awatar użytkownika
SamackA8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 449
Rejestracja: 14 kwie 2011, 08:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: SamackA8 » 05 lip 2015, 16:09

Ee tam smole te sprawdzanie. Zamawiam nowe, tylko które? Dołożyć i kupić nawiercane, czy zwykłe? :)
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 05 lip 2015, 19:28

Jak te tarcze masz w miare nowe i jest z czego to wez je przetocz, bo szkoda $ wydawac niepotrzebnie.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
SamackA8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 449
Rejestracja: 14 kwie 2011, 08:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: SamackA8 » 05 lip 2015, 20:21

dice111, też o tym myślałem, niestety każda osoba której powiedziałem o toczeniu od razu powiedziała, że nie poleca. Mechanicy powiedzieli, że to nie są te auta co kiedyś żeby toczyć, przy prawie 2 tonowej limuzynie podobno jest to niebezpieczne. A ja często jadę np. po autostradzie lub DTŚ z dużą prędkością i jak taki baran wyjedzie to hamowanie musi być mega dobre, dlatego wolę nie ryzykować. Które tarcze kupić? Te nawiercane, czy nie dokładać i kupić zwykłe bo się nie opłaca tych nawiercanych?
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

Gość

Post autor: Gość » 05 lip 2015, 20:31

MichałWruszak ci w dobrej cenie coś dobierze ale ty jak tak ostro heblujesz to może pomysl na D3 setup? Hebelki podejda do ciebie ładnie.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 05 lip 2015, 21:51

To nie jest prawda. Sam mialem toczone w 4.2 i to przez Tyrne przy okazji innych robot, bo tarcze mialy tylko nalot ok 1 tys km i do teraz jest spokoj (rowniez TRW). Szkoda po prostu pieniedzy jesli to nowe lub malo nalatane tarcze.
Nic w tym niebezpiecznego nie ma, przetoczy to co bys po prostu po jakims czasie zjechal sam hamowaniem, a kosztuje to grosze w porownaniu z nowymi (albo free jak masz dostep do sprzetu)
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 05 lip 2015, 23:05

Kolega dice111 dobrze radzi,zapłacisz z 60zł.i spróbujesz jak pomoże to dobrze,kilka stówek w kieszeni,a jak nie to kupisz co potrzeba i założysz ,minus tego taki że dwa razy trzeba to samo rozbierać <bezradny>

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 06 lip 2015, 00:00

Ja powiem tak... jesli jest z czego stoczyc to nie ma problemu... gorzej jak juz tarcza zjechana... z reguly jak sie toczy to do wartosci minimalnej producenta.... Wiec nie wiem kto Ci powiedzial ze sie nie toczy... z reguly mechaniory wymieniacze chyba ;) jak bys chcial, podrzyc tarcze i sie je sprawdzi... pozniej ewentualnie Ci je przetocze ;) ale najpierw zmierz ile mm maja w najcienszym punkcie ;)

ahadam
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 26 lip 2009, 14:16
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: ahadam » 06 lip 2015, 07:28

Ja miałem podobny problem , z tym że u mnie szlag trafił zacisk , tzn tłoczki nie odbijały,przeczyściłem zacisk i po sprawie .
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka

Awatar użytkownika
Druss
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 530
Rejestracja: 19 sie 2011, 13:54
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Post autor: Druss » 06 lip 2015, 11:06

Ja 2 lata temu też zieniałem tarcze bo przy wiekszych predkościach biły.
Kupiłem przod i tył Zimmermann Sport Coat Z z klockami Ferodo. Po dotarciu czuć że fadding jest zmiejszony.
Jeśli klock iz tarczami mi się nie rozgrzały biły przy mniejszych predkościach. po ich rozgrzaniu hamowały poprawnie.
Teraz mam do wymiany klocki i widziałem że okładzin jest mało i przy wiekszych predkościach znów biją. Mam nadziej że tarcza nie jest jakoś masakrycznie pokrzywiona i po zmianie klocków będzie spokój.

Wiem jedno - następna zmiana tarcz napewno będzie to Brembo 4 tłoczkowe albo z D3.

Gość

Post autor: Gość » 06 lip 2015, 11:20

Wy hamowac nie umiecie :D

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 06 lip 2015, 13:24

Maciek za wolno jeździsz <jezyk>
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl