części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 04 3.7MPI/LPG ] Wycie przy puszczaniu gazu

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 05 lip 2015, 13:49

Ale huczało u Ciebie obojętnie czy gaz był wciśnięty czy nie? Bo u mnie niestety łożyska chyba można wykluczyć :/ Mechanik też powiedział, że łożyska w tym wypadku by od razu odhaczył. Może jutro sprawdzą od spodu co tam się dzieje.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 05 lip 2015, 13:56

Gunner pisze:Ale huczało u Ciebie obojętnie czy gaz był wciśnięty czy nie?
Najpierw było cichutkie wycie po puszczeniu pedału gazu.
Późniejsze objawy trudno mi opisać bo całą wycieczkę do Francji i z powrotem przejeździłem z boksem dachowym który skutecznie to zagłuszał. Zrobiłem wtedy łącznie pewnie z 8kkm i po powrocie i zdjęciu boksa dźwięk był już wyraźny i wnerwiający więc zrobiłem wymianę łożysk jak opisałem powyżej.
Po wymianie obu łożysk wszystko wróciło do normy a most okazał się w pełni sprawny chociaż w pierwszej chwili też myślałem że to on.
Ostatnio zmieniony 05 lip 2015, 14:01 przez FOSS, łącznie zmieniany 3 razy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 05 lip 2015, 14:00

A dźwięk dochodził bardziej z tyłu ze środka czy jakby z koła ? Bo ja z pozycji kierowcy mam wrażenie jakby to dochodziło z lewego tylnego koła. Bo jak wyje dyfer to nawet nie wiem.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 05 lip 2015, 14:02

Gunner pisze:A dźwięk dochodził bardziej z tyłu ze środka czy jakby z koła ? Bo ja z pozycji kierowcy mam wrażenie jakby to dochodziło z lewego tylnego koła. Bo jak wyje dyfer to nawet nie wiem.
Gdzieś z tyłu ale ciężkie to do zlokalizowania.

Kiedy dokładnie pojawiło się te cihutkie wycie po puszczeniu gazu nie wiem. W kwietniu 2014 zupełnie zapobiegawczo zmieniałem oleje w napędach, również w tylnym moście ale w tamtym okresie to jeszcze nie wiem czy już coś pojękiwało czy nie.
Warto zauważyć, że u siebie mam konkretnie podłubany wydech i jakichś cichych szumów czy pojękiwania z tylnej części samochodu mogłem w pierwszym tego okresie po prostu nie usłyszeć - tym bardziej, że bardzo często jeżdżę z uchylonym szyberdachem delektując się grą wydechu.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 05 lip 2015, 14:07

No właśnie :/ Brat jak siedział z tyłu to mówił, że chyba to przy kołach wyje ale też pewności nie miał. Dam znać jak już coś będę wiedział to może komuś się to przyda.

Gość

Post autor: Gość » 05 lip 2015, 15:39

Wyjące łozysko w kole bedzie powodowało że dziwęk z kazdymi kilometrami bedzie sie nasilał. Most niekoniecznie.

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 10 lip 2015, 15:39

Kupiłem używany most, wymieniłem i... objaw jest dalej identyczny :(( Czy byłby to aż taki zbieg okoliczności, że drugi by był uszkodzony tak samo ? Już nie mam siły... Dalej jak jade ze 120 km/h i puszczę gaz to gdzieś z tyłu dobiega wycie. Łożyska z tyłu były sprawdzane tylko tak, że podnieśli samochód i pokręcili kołami...
Panowie jakieś pomysły co dalej robić ? :/

Stary dyfer jak rozebrali to powiedzieli, że łożyska były niezłe tylko jakiś koszyk był "nieciekawy". Nie wiem za bardzo o co konkretnie chodziło.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 11 lip 2015, 01:56

Gunner pisze:Kupiłem używany most, wymieniłem i... objaw jest dalej identyczny :(
Wszyscy tak się zafiksowali na te mosty.... znam takich co już 3 wymienili i dalej jest to samo <nie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 11 lip 2015, 08:01

Ja kolejnego nie kupuje, pojeżdżę i zobaczę jak to się będzie zachowywać. U mnie wycie jest minimalne, jak radio gra normalnie to się tego nie usłyszy. Pytanie tylko czy to się nie będzie szybko nasilać :/
Wiedziałem, że jest to skomplikowany samochód ale nigdy bym nie pomyślał, że będę mosty wymieniał o.O

Gość

Post autor: Gość » 11 lip 2015, 12:02

Ja tez bym sie jeszcze nie stresowal. W A8 cos te mosty sa slabawe...

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 11 lip 2015, 12:43

Gunner pisze:Kupiłem używany most, wymieniłem i... objaw jest dalej identyczny :(( Czy byłby to aż taki zbieg okoliczności, że drugi by był uszkodzony tak samo ? Już nie mam siły... Dalej jak jade ze 120 km/h i puszczę gaz to gdzieś z tyłu dobiega wycie. Łożyska z tyłu były sprawdzane tylko tak, że podnieśli samochód i pokręcili kołami...
Panowie jakieś pomysły co dalej robić ? :/

Stary dyfer jak rozebrali to powiedzieli, że łożyska były niezłe tylko jakiś koszyk był "nieciekawy". Nie wiem za bardzo o co konkretnie chodziło.
kolego ja przechodziłem to samo, jak kupiłem auto to nie zwracałem uwagi bo byłem zafascynowany samym autem i oczywiscie nadal jestem :)

Wymieniłem dyfer i okazało sieże jest to samo-ale nie od samego początku - po przejechaniu jakieś 1000km objawy zaczeły powracać,wtedy zmieniłem olej na inny i też lipa(za każdym razem nowy olej -brałem MOBIL)
co ciekawe raz nawet wlałem MINERALNY!!- dla testów :) ,i jak się okazało też lipa :)

Ostatecznie zamówiłem kolejny dyfer z auta które miało 80.000 przebiegu i jest miód malina(oczywiscie zalałem nowy olej ,ale tym razem oryginalny z ASO)

Z dyframi to loteria,teraz mam 2 dyfry EYC które zawalają mi piwnicę i które mają objawy deliatnego wycia przy 110-120km/h !!!! - (które mi przeszkadzało)

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 11 lip 2015, 18:05

To tak jak u mnie, na jednym i drugim dyfrze wyje też w tym przedziale prędkości. A długo z tym wyciem jezdziłeś ? Było cały czas tak samo czy zaczynało się nasilać?

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 11 lip 2015, 18:17

Gunner pisze:To tak jak u mnie, na jednym i drugim dyfrze wyje też w tym przedziale prędkości. A długo z tym wyciem jezdziłeś ? Było cały czas tak samo czy zaczynało się nasilać?
Cały czas to samo,w ASO mi powiedzieli że z tym trzeba nauczyć sie żyć :) lub kupić nowy hehe

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 11 lip 2015, 18:21

Mogłem nie kupować drugiego ale kto wiedział :/ W starym jak go rozebrali mówili, że opiłki żelaza w nim były... Wychodzi na to, że mosty w A8 są naprawdę gówno warte.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl