![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Security access - problem
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 03 lip 2015, 23:14
- Lokalizacja: Słupsk
[D3 ALL ] Security access - problem
Próbowałem wejść w ustawienia, żeby zrobić adaptację zawieszenia - tylnego lewego koła (tam był wymieniany czujnik), ale mam problem z VCDS, wchodzę w LEVEL CONTROL -> security access i po wpisaniu 31564 wyskakuje błąd: "controller refused the key error 35".
Co może być przyczyną ?
Co może być przyczyną ?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1763
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
- Lokalizacja: GBY
Re: Security access - problem
Sprawdź na innym VCDS.Toomek pisze:Próbowałem wejść w ustawienia, żeby zrobić adaptację zawieszenia - tylnego lewego koła (tam był wymieniany czujnik), ale mam problem z VCDS, wchodzę w LEVEL CONTROL -> security access i po wpisaniu 31564 wyskakuje błąd: "controller refused the key error 35".
Co może być przyczyną ?
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Moje pytanie... błąd wyskakuje odrazy po wpisaniu kodu czy przy adaptacji?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1763
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
- Lokalizacja: GBY
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 03 lip 2015, 23:14
- Lokalizacja: Słupsk
Niestety jeszcze nie i chyba długa droga przede mną, wszedłem w LEVEL CONTROL -> TEST i na początku wszystkie koła były na minusie, kompresor ruszył i przód doszedł chyba trochę powyżej zera, z tyłu jedno koło z -77 na +77 a drugie -77 i stało nic nie ruszyło, jak kompresor się wyłączył ciśnienie momentalnie zaczęło spadać i po jakiś 15s znowu się włączył. Także chyba mam spory wyciek tylko nie wiem jak go znaleźć
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
może to wina wyspy zaworów a nie nieszczelności?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Za przednim lewym kołem zaraz za tylnią częścią nadkola. Wyspa odpowiada za podnoszenie, za opuszczanie odpowiadają zawory zwrotne, które każdy amor ma w miechu.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Odkręć wężyk tego amorka i zobaczy cy będzie tam dmuchał... tylko jak odkręcisz to ten amor opadnie. Będzie problem jeśli później się nie podniesie, miej to na uwadze
Możesz zbadać i pomierzyć wtyczkę czy są sterowane zawory. Niestety nie pamiętam już jakie to były piny do którego koła.
Możesz tez podczas poziomowania tego amorka posłuchać najnormalniej uchem... Nie powinno nic sycześ podczas próby podnoszenia.

Możesz tez podczas poziomowania tego amorka posłuchać najnormalniej uchem... Nie powinno nic sycześ podczas próby podnoszenia.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG