Witam, mam problem w Phaetonie z 2003 r. 6.0 w12 chce założyć do niego lpg, ale mam problem z chek`iem:
17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit
P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
17607 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B2 S2: Electrical Malfunction
P1199 - 008 - Implausible Signal - MIL ON
17574 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2: System too Rich
P1166 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
17500 - Mixture Regulation; Bank 2; Range 2: Rich Limit Exceeded
P1092 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
Termostat mam drugi jutro zmieniam, a reszta niby sonda ale martwi mnie sygnał z przepływomierza, i nie wiem czy szukać problemu w sondzie cewkach mam drugie, czy gdzieś indziej. Dodam świece wszystkie nowe.
[inne ] Phaeton W12 - problem z sonda Lambda
-
- Forum Audi A8
- Posty: 29
- Rejestracja: 01 gru 2010, 23:25
- Lokalizacja: Ciechanów
[inne ] Phaeton W12 - problem z sonda Lambda
Ostatnio zmieniony 15 lip 2015, 07:57 przez lysyadam27, łącznie zmieniany 1 raz.
Błędy wskazują na to, że grzałka sondy na drugim banku (głowica lewa - strona kierowcy) za katalizatorem nie działa (pewnie coś się przytarło na przewodach). Sonda ta nie wykazuje aktywności w ogole przez to.
Dodatkowo pluje za bogatą mieszankę na pierwszym banku (głowica prawa - strona pasazera) w korektach długoterminowych
Nie ma ani słowa o przepływomierzu więc nie wiem skąd wniosek, że coś z nim jest nie tak. Robiłeś jakies logi, że o tym wspominasz?
Według mnie zanim zaczniesz zmieniac termostat sprawdz dokładnie wszystkie złącza elektryczne do niego dochodzące. Może się okazac że problem jest z kostkami/kablami a nie samym termostatem. Jak termostat doprowadzisz do ładu to zajmij się sonda za katalizatorem na głowicy kierowcy. Jak ją uporządkujesz to skasuj błędy i loguj żeby zobaczyć jak wszystkie sondy chodzą.
Dodatkowo pluje za bogatą mieszankę na pierwszym banku (głowica prawa - strona pasazera) w korektach długoterminowych
Nie ma ani słowa o przepływomierzu więc nie wiem skąd wniosek, że coś z nim jest nie tak. Robiłeś jakies logi, że o tym wspominasz?
Według mnie zanim zaczniesz zmieniac termostat sprawdz dokładnie wszystkie złącza elektryczne do niego dochodzące. Może się okazac że problem jest z kostkami/kablami a nie samym termostatem. Jak termostat doprowadzisz do ładu to zajmij się sonda za katalizatorem na głowicy kierowcy. Jak ją uporządkujesz to skasuj błędy i loguj żeby zobaczyć jak wszystkie sondy chodzą.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"