Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 FL ALL ] Wibracje samochodu powyżej 130km/h

sylwesters7
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 17 mar 2015, 21:41
Lokalizacja: Tarnogród

Post autor: sylwesters7 » 15 lip 2015, 15:44

dracus6662, w tym tygodniu założę jeszcze jeden komplet półosi na tył no i kolejny wał, jeżeli będzie lepiej to wiem gdzie szukać. Jeżeli chodzi o komplet felg moich 20j no to powiem szczerze na wyważarce kręcą się idealnie równo..... jeszcze nie miałem kół żeby było aż tak dobrze..... no ale będzie widać może jest tak że właśnie któraś oponka jest nie bardzo i pod obciążeniem to widać. Dzisiaj autem jeździł kolejny magik i według niego to jest problem z wałem, po testował i wykluczył skrzynię. Koło też nie bo drgania mają większą częstotliwość jak obrót koła.....

Ja już straciłem nadzieję do zabawy z tym, zostawię auto na 17, wróci seryjny zawias i będę je traktował jako typowy dupowóz.... a zakupię sobie drugi auto na zlotowóz....


Do listy zapomniałem dopisać świece i komplet cewek zapłonowych oraz wizyta w aso i geometria zawieszenia.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 lip 2015, 22:51

no i u mnie raczej na 90 % będą koła (pewnie opony) <placze>

Wielkie podziękowania dla AMSTAFFa za użyczenie mi swoich oryginalnych 19"stek. Po ich założeniu jest o niebo lepiej, ale.... też bardzo delikatnie telepie powyżej 120km/h. <bezradny> Prawdopodobnie będzie to kwestia wyważenia bo to fele zimowe, ale nie powiem, że mam mieszane uczucia <hmm> dlatego że jak hamowałem od 140km/h to było czuć również delikatne bicie! Tarcze mam na 100% proste, zaciski sprawne - wszystko sprawdzane i robione wczoraj, dzis jeszcze raz geometria pełna zrobiona, nowe końcówki, zawieszenie targałem i sztywne, półosie luzu w sumie nie mają <bezradny>

ręce opadają :|
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 15 lip 2015, 23:59

F E L G I i O P O N Y Panie :) te twoje 19 juz wiesz co masz z nimi zrobic nie ? a przy hamowaniu to moze byc tak ze hamowales na niby prostej nawierzchni a mogla byc powduszana od korkow i telepac bedzie zawsze niby prosto a jednak nie
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 lip 2015, 08:03

preston81 pisze: przy hamowaniu to moze byc tak ze hamowales na niby prostej nawierzchni a mogla byc powduszana od korkow i telepac bedzie zawsze niby prosto a jednak nie
nie, nie <onienie> to nie to ponieważ testowałem na S14 koło Pabianic - droga prosta równiutka.

Nie wiem w co celować, <bezradny> wiem że jeden wahacz górny prosty ma pękniętą gumę na tulei, ale czy to by miało wpływ na telepanie przy hamowaniu...?
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 16 lip 2015, 09:38

na początek wymien te koła bo juz wiesz że to one są powodem, i tez mogly nie byc wywazone po zimie, nie szukaj dziury w calym zacznij od 1 ale widze ze nie mozesz sie z tym pogodzic
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 lip 2015, 09:43

k...a no nie mogę bo w szczególności opony są jak nowe a jednak śmieci <nienie>

Felgi raczej zostawię bo one były sprawdzane i są ok. Dziś jeszcze jadę do znajomego wulkanizatora aby sprawdził mi je jeszcze raz, a opony wywalę i kupie inne <bezradny>

Jak robiłem geometrie to komp pokazał bicie boczne koła następująco (sprawdzane 3 razy):

3 felig w przedziale 0,01' - 0,08'

1 felga w przedziala 0,34' - 0,44'


ma ktoś normy do tego ???
Ostatnio zmieniony 17 lip 2015, 06:54 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 16 lip 2015, 12:09

Marcin!
Preston sam wie bo gadalismy o tym jadac ósemka erniego i z naszej trójki Erni ma najniżej i najtwardziej a Preston ma najkomfortowiej. OD siebie ci powiem że nowe drogi czesto maja jakies nierówności poprzeczne pod asfaltem i to sie tyczy nie tylko polskich. Sam nieraz jadac nowiutkim kawałkiem drogi dostaje telepawki ktora znika po zmianie odcinka,nawierzchni. mam zawieszenie z przodu S tył juz norma ale mam tez te spore wyczucie pojazdu i musiał by sie w powietrzu unosic żebym nic nie czuł. Także nie kazde wibracje sa wina auta!

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 16 lip 2015, 16:28

martin_rs4, potwierdzam słowa Maćka, bo na bank coś w tym jest. Ja u siebie też długo walczyłem z telepaniem przy hamowaniu, ostatnio przetoczyłem tarcze i to było to, ale w międzyczasie ku temu poszły tarcze z klockami, nowa zawiecha i koła. Lepiej nigdy nie było jak teraz, ale no właśnie, nie zawsze, bo czasem dalej odczuwam bardzo min drgawki i z reguły na tych samych drogach jak do roboty lecę.
Paradoksalnie na tych nowych, poprawionych u nas w stolnicy <cicho> jest to najbardziej odczuwalne.
Jaki kraj takie drogi, nawet nowe :D
A nie masz przypadkiem wrażenia, że bardziej to czujesz od zamiany zawiechy na eSkową?

Gość

Post autor: Gość » 16 lip 2015, 17:24

Ja juz miałem zawieche eskową i tył zmieniłem na zwykły bo siadł za bardzo więc nieco mniej tego.
Ale miałem kilka przypadków gdzie stawałem na trasie bo telepawki dostało i szukałem czegoś urwanego itp w zawieszeniu. Droga była równiutka...niby :)

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 16 lip 2015, 20:56

nie mieszajcie kilku rzeczy na jeden raz

wibracje są od zjeb.opon głównie i felg...

ja mam opony dunlop wygladały pieknie a prawa to już byłszrot...

bicie przy hamowaniu to jedno a bicie w pewnych predkosciach to drugie

jezeli bicie pokazuje sie w przedziale 110 -130 do 140 i zanika to kolo jebni.... bo pozniej jest lepiej i jak sie zwolni to to samo znów i wolniej to znow zanika...

gorny wahacz mialem walniety i wibracji nie było ...

wibracja auta -rezonans to wal a telepanie kiera to przód i kropka

na eskowej zawieszce jest sztywniej i telepanie niema az tak bardzo jak sie rozejsc jak na zwyklej koła i opony na zmiane naprawdę

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 16 lip 2015, 21:36

No więc ja dzisiaj zarzuciłem nowe opony na tył. Wyważone idealnie, poza tym poszło jedynie po 15-20g na stronę. Efekt taki, że telepawki są ale nie czuje ich już pod tyłkiem tylko w nogach ...więc jest nadzieja, że jutrzejsza wymiana przednich opon załatwi problem. Oby <boisie>

ernesto

Post autor: ernesto » 17 lip 2015, 07:02

Apophis pisze:Marcin!
Preston sam wie bo gadalismy o tym jadac ósemka erniego i z naszej trójki Erni ma najniżej i najtwardziej a Preston ma najkomfortowiej.
Niom u mnie nie dość że naleśnik, twardy to jeszcze placek :)
Apophis pisze: OD siebie ci powiem że nowe drogi czesto maja jakies nierówności poprzeczne pod asfaltem i to sie tyczy nie tylko polskich. Sam nieraz jadac nowiutkim kawałkiem drogi dostaje telepawki ktora znika po zmianie odcinka,nawierzchni.
Jak jechałem S8 lewym pasem to miałem wrażenie przy 130 że strzeliła opona lub odkleił się bieżnik. Zwolniłem poniżej i ucichło.
Jakiś kilometr dalej zmieniła się nawierzchnia. Rozpęd do 140 i cisz. Ciągnąłem do 200 i też cisza.
Więc opony coś w tym mają. U mnie nie dość że jest nisko to i twardo. Więc chyba przekłada się to na drgania odczuwalne podczas jazdy. U mnie z kolei nabite jest 2.6 na przodzie i tyle ze względu na naciąg.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 lip 2015, 21:44

Po wymianie przednich opon nastała cisza i spokój, tzn. KONIEC z wibracjami <chura>. Byłem taki happy po jeździe próbnej, że zajechałem na ARAL i zatankowałem do pełna Ultimate po 1,67 Euro za litr <faktycznie>

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 17 lip 2015, 21:54

czyli tak jak mówiłem u mnie dobra opona plus dobry gumiarz równa się satysfakcja gwarantowana

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 lip 2015, 22:37

dracus6662 pisze:czyli tak jak mówiłem u mnie dobra opona plus dobry gumiarz równa się satysfakcja gwarantowana
x2 <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl