![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Wibracje samochodu powyżej 130km/h
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 mar 2015, 21:41
- Lokalizacja: Tarnogród
dracus6662, w tym tygodniu założę jeszcze jeden komplet półosi na tył no i kolejny wał, jeżeli będzie lepiej to wiem gdzie szukać. Jeżeli chodzi o komplet felg moich 20j no to powiem szczerze na wyważarce kręcą się idealnie równo..... jeszcze nie miałem kół żeby było aż tak dobrze..... no ale będzie widać może jest tak że właśnie któraś oponka jest nie bardzo i pod obciążeniem to widać. Dzisiaj autem jeździł kolejny magik i według niego to jest problem z wałem, po testował i wykluczył skrzynię. Koło też nie bo drgania mają większą częstotliwość jak obrót koła.....
Ja już straciłem nadzieję do zabawy z tym, zostawię auto na 17, wróci seryjny zawias i będę je traktował jako typowy dupowóz.... a zakupię sobie drugi auto na zlotowóz....
Do listy zapomniałem dopisać świece i komplet cewek zapłonowych oraz wizyta w aso i geometria zawieszenia.
Ja już straciłem nadzieję do zabawy z tym, zostawię auto na 17, wróci seryjny zawias i będę je traktował jako typowy dupowóz.... a zakupię sobie drugi auto na zlotowóz....
Do listy zapomniałem dopisać świece i komplet cewek zapłonowych oraz wizyta w aso i geometria zawieszenia.
no i u mnie raczej na 90 % będą koła (pewnie opony)
Wielkie podziękowania dla AMSTAFFa za użyczenie mi swoich oryginalnych 19"stek. Po ich założeniu jest o niebo lepiej, ale.... też bardzo delikatnie telepie powyżej 120km/h.
Prawdopodobnie będzie to kwestia wyważenia bo to fele zimowe, ale nie powiem, że mam mieszane uczucia
dlatego że jak hamowałem od 140km/h to było czuć również delikatne bicie! Tarcze mam na 100% proste, zaciski sprawne - wszystko sprawdzane i robione wczoraj, dzis jeszcze raz geometria pełna zrobiona, nowe końcówki, zawieszenie targałem i sztywne, półosie luzu w sumie nie mają
ręce opadają

Wielkie podziękowania dla AMSTAFFa za użyczenie mi swoich oryginalnych 19"stek. Po ich założeniu jest o niebo lepiej, ale.... też bardzo delikatnie telepie powyżej 120km/h.



ręce opadają

to nie jest zwykły napęd...to
nie, niepreston81 pisze: przy hamowaniu to moze byc tak ze hamowales na niby prostej nawierzchni a mogla byc powduszana od korkow i telepac bedzie zawsze niby prosto a jednak nie

Nie wiem w co celować,

to nie jest zwykły napęd...to
k...a no nie mogę bo w szczególności opony są jak nowe a jednak śmieci
Felgi raczej zostawię bo one były sprawdzane i są ok. Dziś jeszcze jadę do znajomego wulkanizatora aby sprawdził mi je jeszcze raz, a opony wywalę i kupie inne
Jak robiłem geometrie to komp pokazał bicie boczne koła następująco (sprawdzane 3 razy):
3 felig w przedziale 0,01' - 0,08'
1 felga w przedziala 0,34' - 0,44'
ma ktoś normy do tego ???

Felgi raczej zostawię bo one były sprawdzane i są ok. Dziś jeszcze jadę do znajomego wulkanizatora aby sprawdził mi je jeszcze raz, a opony wywalę i kupie inne

Jak robiłem geometrie to komp pokazał bicie boczne koła następująco (sprawdzane 3 razy):
3 felig w przedziale 0,01' - 0,08'
1 felga w przedziala 0,34' - 0,44'
ma ktoś normy do tego ???
Ostatnio zmieniony 17 lip 2015, 06:54 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
Marcin!
Preston sam wie bo gadalismy o tym jadac ósemka erniego i z naszej trójki Erni ma najniżej i najtwardziej a Preston ma najkomfortowiej. OD siebie ci powiem że nowe drogi czesto maja jakies nierówności poprzeczne pod asfaltem i to sie tyczy nie tylko polskich. Sam nieraz jadac nowiutkim kawałkiem drogi dostaje telepawki ktora znika po zmianie odcinka,nawierzchni. mam zawieszenie z przodu S tył juz norma ale mam tez te spore wyczucie pojazdu i musiał by sie w powietrzu unosic żebym nic nie czuł. Także nie kazde wibracje sa wina auta!
Preston sam wie bo gadalismy o tym jadac ósemka erniego i z naszej trójki Erni ma najniżej i najtwardziej a Preston ma najkomfortowiej. OD siebie ci powiem że nowe drogi czesto maja jakies nierówności poprzeczne pod asfaltem i to sie tyczy nie tylko polskich. Sam nieraz jadac nowiutkim kawałkiem drogi dostaje telepawki ktora znika po zmianie odcinka,nawierzchni. mam zawieszenie z przodu S tył juz norma ale mam tez te spore wyczucie pojazdu i musiał by sie w powietrzu unosic żebym nic nie czuł. Także nie kazde wibracje sa wina auta!
martin_rs4, potwierdzam słowa Maćka, bo na bank coś w tym jest. Ja u siebie też długo walczyłem z telepaniem przy hamowaniu, ostatnio przetoczyłem tarcze i to było to, ale w międzyczasie ku temu poszły tarcze z klockami, nowa zawiecha i koła. Lepiej nigdy nie było jak teraz, ale no właśnie, nie zawsze, bo czasem dalej odczuwam bardzo min drgawki i z reguły na tych samych drogach jak do roboty lecę.
Paradoksalnie na tych nowych, poprawionych u nas w stolnicy
jest to najbardziej odczuwalne.
Jaki kraj takie drogi, nawet nowe
A nie masz przypadkiem wrażenia, że bardziej to czujesz od zamiany zawiechy na eSkową?
Paradoksalnie na tych nowych, poprawionych u nas w stolnicy

Jaki kraj takie drogi, nawet nowe

A nie masz przypadkiem wrażenia, że bardziej to czujesz od zamiany zawiechy na eSkową?
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
nie mieszajcie kilku rzeczy na jeden raz
wibracje są od zjeb.opon głównie i felg...
ja mam opony dunlop wygladały pieknie a prawa to już byłszrot...
bicie przy hamowaniu to jedno a bicie w pewnych predkosciach to drugie
jezeli bicie pokazuje sie w przedziale 110 -130 do 140 i zanika to kolo jebni.... bo pozniej jest lepiej i jak sie zwolni to to samo znów i wolniej to znow zanika...
gorny wahacz mialem walniety i wibracji nie było ...
wibracja auta -rezonans to wal a telepanie kiera to przód i kropka
na eskowej zawieszce jest sztywniej i telepanie niema az tak bardzo jak sie rozejsc jak na zwyklej koła i opony na zmiane naprawdę
wibracje są od zjeb.opon głównie i felg...
ja mam opony dunlop wygladały pieknie a prawa to już byłszrot...
bicie przy hamowaniu to jedno a bicie w pewnych predkosciach to drugie
jezeli bicie pokazuje sie w przedziale 110 -130 do 140 i zanika to kolo jebni.... bo pozniej jest lepiej i jak sie zwolni to to samo znów i wolniej to znow zanika...
gorny wahacz mialem walniety i wibracji nie było ...
wibracja auta -rezonans to wal a telepanie kiera to przód i kropka
na eskowej zawieszce jest sztywniej i telepanie niema az tak bardzo jak sie rozejsc jak na zwyklej koła i opony na zmiane naprawdę
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

Niom u mnie nie dość że naleśnik, twardy to jeszcze placekApophis pisze:Marcin!
Preston sam wie bo gadalismy o tym jadac ósemka erniego i z naszej trójki Erni ma najniżej i najtwardziej a Preston ma najkomfortowiej.

Jak jechałem S8 lewym pasem to miałem wrażenie przy 130 że strzeliła opona lub odkleił się bieżnik. Zwolniłem poniżej i ucichło.Apophis pisze: OD siebie ci powiem że nowe drogi czesto maja jakies nierówności poprzeczne pod asfaltem i to sie tyczy nie tylko polskich. Sam nieraz jadac nowiutkim kawałkiem drogi dostaje telepawki ktora znika po zmianie odcinka,nawierzchni.
Jakiś kilometr dalej zmieniła się nawierzchnia. Rozpęd do 140 i cisz. Ciągnąłem do 200 i też cisza.
Więc opony coś w tym mają. U mnie nie dość że jest nisko to i twardo. Więc chyba przekłada się to na drgania odczuwalne podczas jazdy. U mnie z kolei nabite jest 2.6 na przodzie i tyle ze względu na naciąg.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
czyli tak jak mówiłem u mnie dobra opona plus dobry gumiarz równa się satysfakcja gwarantowana
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
