Witam
Zakupiłem nie dawno owe auto i wydaje mi się ze coś stuka. Bylem na przeglądzie i nic nie wykryto na trzepakach.
Są jakieś inne metody sprawdzenia stanu zawieszenia ... tych ukrytych luzów?
Orientacyjne koszty np. zawieszenia przedniego i tył osobno możecie podać, bo w sklepach nie ma jak do np. C5 ze komplet wahacz się kupuje ... akurat do a8 ni znalazłem albo źle szukałem.
Z góry dziękuję za odpowiedzi
[D3 05 4.2TDI ] stukanie w zawieszeniu, koszty zawieszenia
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Wahacze najskuteczniej sprawdza się łyżką , na trzepach nie wyłapie się luzu .
Wahacze przednie to koszt miedzy 2000-4000zl w zależności od firmy .
Wahacze przednie to koszt miedzy 2000-4000zl w zależności od firmy .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Nie zawsze to musi być luz.. u mnie stukało/trzeszczało coraz gorzej, na stacji diagnostycznej nic nie mogli znaleźć, znaczy sugerowali że to łożysko. Miałem już je wymieniać, ale pojechałem na inną stację diagnostyczna i diagnoza końcówka wahacza, ale nie ma luzu tylko pewnie w niej brak smaru. Wahacz niedawno wymieniany (firmy jednej z najbardziej polecanych), nie bardzo w to mi się chciało wierzyć, ale zgodnie z radą auto na podnośnik, olej w strzykawkę i za pomocą igły wstrzyknięcie w główkę "banana" i spokój, cisza, luzów żadnych itp (już parę miesięcy).
Zatem zanim u siebie zaczniesz wymieniać i pakować się w koszty warto sprawdzać. Z drugiej strony jak wymienisz całe zawieszenie pewnie przyczynę wyeliminujesz, ale u mnie problem okazał sie z wahaczem który był ostatnio wymieniony, a nie jeden z tych których jeszcze nie wymieniałem od kąd mam to auto (ponad 5 lat)
Zatem zanim u siebie zaczniesz wymieniać i pakować się w koszty warto sprawdzać. Z drugiej strony jak wymienisz całe zawieszenie pewnie przyczynę wyeliminujesz, ale u mnie problem okazał sie z wahaczem który był ostatnio wymieniony, a nie jeden z tych których jeszcze nie wymieniałem od kąd mam to auto (ponad 5 lat)