![]() |
![]() |
![]() |
[all] TIPTRONIC ZF zbiór wiedzy. Wymiana filtra i oleju ATF
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
W 5hp24 jest to duża śruba na imbus 17mm (bardzo duzy imbus) ona jest w misce olejowej. Widać ją od dołu jak patrzysz z kanalu/podnosnika na podwozie. Jest wpuszczona w głąb miski bardzo mocno.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
znalazłem dziś trochę czasu i postanowiłem sprawdzić jak tam poziom oleju u mnie w skrzyni,
Niestety temp tak wolno spadała ze nie wiem czy dziś bym doczekał by osiągnęła 30st...
Mam mokrą miskę więc będąc pewny że mam mało oleju i nie mając już czasu sprawdziłem jak tam stan przy 39st... (na pewno jest mało więc się nie będzie lać) a tu lało się jak z wiadra...
możliwe by jakiś magik nalał za dużo oleju przy wymianie u wcześniejszego właściciela ?
W sobotę rano odstawiam auto i spokojnie poczekam, odkręcę korek poniżej 30st i będę obserwował, bo wg mnie to za bardzo się to lało jak na 39st
Niestety temp tak wolno spadała ze nie wiem czy dziś bym doczekał by osiągnęła 30st...
Mam mokrą miskę więc będąc pewny że mam mało oleju i nie mając już czasu sprawdziłem jak tam stan przy 39st... (na pewno jest mało więc się nie będzie lać) a tu lało się jak z wiadra...
możliwe by jakiś magik nalał za dużo oleju przy wymianie u wcześniejszego właściciela ?
W sobotę rano odstawiam auto i spokojnie poczekam, odkręcę korek poniżej 30st i będę obserwował, bo wg mnie to za bardzo się to lało jak na 39st