[D2 ALL ] Demontaż tlumika koncowego A8
- stillbadboy
- Super Klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
- Lokalizacja: Rzeszów
oj no wlasnie czekam juz sporo. Mija pare dni i cisza
Myslicie, ze to sa te same tlumiki od Przemka i to co Sergio wstawil?
http://olx.pl/oferta/tlumik-audi-a8-s8- ... 55370cf4ca
Jak myslicie, czy ten z OLX jest komorowy czy przelotowy ?
Myslicie, ze to sa te same tlumiki od Przemka i to co Sergio wstawil?
http://olx.pl/oferta/tlumik-audi-a8-s8- ... 55370cf4ca
Jak myslicie, czy ten z OLX jest komorowy czy przelotowy ?
Pozdrawiam, Grzegorz
stillbadboy, bycmoze jakies straty wykazuje... Cos tam kiedys nagralem swego czasu... No sorry tylko za jakosc, wiekszosc ludzi to juz widziala z forum... U mnie sa ori katy, X-pipe, po przelotowym srodkowym tlumiku na srodku auta, a potem to juz rury bez koncowych... calosc 2x2,5", mam jeszcze opcje z poprzedniego customa, ze wyciagam ostatnie przeloty i wstawiam po komorowym tlumiku na strone z innymi koncowkami A czy meczace to jest... no zalezy dla kogo, mnie kreci ten bulgot wciaz a jak kiedys sie znudzi to wstawie ori wydech... w co watpie
Jak smigasz do 2500 to jest milo, powyzej juz drze ryja straszliwie
A tutaj wygrzebana ta moja cichsza opcja
Jak smigasz do 2500 to jest milo, powyzej juz drze ryja straszliwie
A tutaj wygrzebana ta moja cichsza opcja
Maciek, no ja przewaznie smigam wkolo komina 60km/h wiec wtedy to mam z 1400 obr na minute, turlam felgi i jezdze wolno, wrecz przepisowo tak jak mowie, ja mam to auto dla swieta, nie na codzien.... i trasa 500 km bylaby lekko meczaca, i to nie tylko z racji wydechu ale i gwintu ktory komfortowy no nie jest jak zrobie powietrze to bedzie wtedy idealnie dla mnie... a pierwsze okucie juz za mna
https://www.youtube.com/watch?v=Ogpwawc35Uo&feature=youtu.be
a tu mój przelot z ostatnich dni <jezyk>
teraz już troche ciszej bo tłumik po naprawie
a tu mój przelot z ostatnich dni <jezyk>
teraz już troche ciszej bo tłumik po naprawie
tu na filmiku przelot bez końcowego przelotowego
zamiast katów rury proste, środkowy fabryczny a końcowego nie ma.
Teraz założony z powrotem końcowy który jest przelotowy też i jest sporo ciszej. W kabinie idzie wytrzymać teraz
https://www.youtube.com/watch?v=jzPhY33P96c&feature=youtu.be
tutaj filmik z tłumikiem końcowym, ale już uszkodzonym w środku, czyli część waty tłumiącej już wypadło i przez to niemiły rezonans w kabinie przy ok 2-2,5tys obrotów czyli takie obroty przelotowe na trasie niestety...
zamiast katów rury proste, środkowy fabryczny a końcowego nie ma.
Teraz założony z powrotem końcowy który jest przelotowy też i jest sporo ciszej. W kabinie idzie wytrzymać teraz
https://www.youtube.com/watch?v=jzPhY33P96c&feature=youtu.be
tutaj filmik z tłumikiem końcowym, ale już uszkodzonym w środku, czyli część waty tłumiącej już wypadło i przez to niemiły rezonans w kabinie przy ok 2-2,5tys obrotów czyli takie obroty przelotowe na trasie niestety...