Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 FL ALL ] Wibracje samochodu powyżej 130km/h

Gość

Post autor: Gość » 24 lip 2015, 19:08

Nie martw sie w Aszóstkach sa te same problemy :]

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 24 lip 2015, 23:28

no to niezle pier.... te fele miales tylko kto ci uwa montowal i wywazał <faktycznie> stepien z 13 posterunku <brawo>

tak jak wspominalem zmienic gumiarzy.......... szanujacy sie gumiarz sprawdzafele przed zalozeniem opony na aszynie ;)

jakby twoj to zrobil to bys sir nie wkurzal z telepawkami

jak wywazal kola to musialo niezle byc widac jak bije <hmm>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 lip 2015, 00:35

No i było widać, tylko on twierdził cały czas ze ni ma idealnie prostego koła, a jak są jak on to nazwał "lekkie podbitki" to po wyważeniu nie będzie to miało wpływu na jazdę....teraz w końcu znalazłem serwis który profesjonalnie do sprawy podchodzi. A najlepsze jest to ze szef tego serwisu mieszka ulice obok i zawsze tam jego auto z reklamą widzę, ale jakoś nie wpadlem na to żeby pojechać od razu do niego <bezradny>

W każdym razie problem w 95% rozwiązany ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 25 lip 2015, 05:18

nie wiem co nazywał ten gość niedobitkami bo fele jak by na sucho sprawdził to by wiedział co jest jakby fele oczyscił ze starego syfu to tez by wywazył lepiej 30 to na fele jest duzo ale spokojnie mozna to wywazyc o ile ma sie opony w stanie idealnym i sa dobrze załozone bo opony nie zakłada sie na pałe bo ona ma piejsce w którym powinna być naprzeciwko wentyla montowana no ale mniejsza o to nawet jezeli wywazy ci na 0 to co z tego bo kolo bedzie bic

teraz sam sie przekonaleś mało tego jezeli masz niski profil nie spodziewaj sie cudów na naszych drogach zreszta i na niemieckich sa slabe odcinki tam ratuje tylko wyzszy poziom i przeciwna zasada im szerzej tym lepiej bo to sprawdza sie tylko ba bardzo dobrej nawierzchni

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 25 lip 2015, 11:55

martin_rs4 pisze:tak... zrobilem ok. 50km ze srednia predkoscia 120km/h - momentami 220km/h :D .... chyba ze jest jakis test o ktorym nie wiem <bezradny>
Wpisz w google: wyważarka hunter z testem drogowym. Wyważałem wielokrotnie koła na zwykłej wyważarce i mimo to czułem delikatne mrowienie na kierownicy przy 130 - 140kmh. Dopiero test drogowy na tej wyważarce pokazał, że trzeba przesunąć opone na jednej feldze oraz w którym miejscu powinno się znajdować koło aby zrównoważyć drgania, które powodowało (u mnie z prawego przodu wylądowało na prawym tyle). Po tym zabiegu nie czuje dosłownie nic. Naprawde polecam sprawdzanie na tej wyważarce, fakt jest troche drożej, bo to pozwala zweryfikować opone oraz felge w 100%.
xyz

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 lip 2015, 13:17

no to tak bede musiał zrobić....bo do ideału troszkę brakuje ;)
to nie jest zwykły napęd...to

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 25 lip 2015, 14:34

To plus ogarnięty wulkanizator i będziesz pan zadowolony <okok>
xyz

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 25 lip 2015, 15:36

pavel44, ciekawy pomysł z tym testem drogowym. Będę niedługo w PL to poszukam jakiegoś warsztatu w okolicy, który czym takim dysponuje ...założyłem tydzień temu nowe opony więc na pewno ma to sens <amasz>

Gość

Post autor: Gość » 25 lip 2015, 15:39

Ponoc ci wsio gra to po kiego ci dodatkowo szukac dziury w całym?? Kiedys ogladałem program w którym wtedy to nowatorskie rozwiazanie opisywali. Owszem logiczne to ale jezeli ktos pozbył sie lub nie ma juz problemu to nie ma to sensu. Po takim wyważeniu wystarczy zdjac koło i cała zabawe diabli biorą.

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 25 lip 2015, 15:53

A ma to sens taki, że ten test wykazuje uszkodzone opony, nawet nowe. I takie marki opon jak np. Continental uznają reklamacje takich opon ;)
xyz

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 25 lip 2015, 15:54

Apophis pisze:Ponoc ci wsio gra to po kiego ci dodatkowo szukac dziury w całym?
Dla mnie to dmuchanie na zimne a nie szukanie dziury, ów zabieg na pewno przedłuży życie opon <fujarka>
Apophis pisze:Po takim wyważeniu wystarczy zdjac koło i cała zabawe diabli biorą.
Jeżeli zamontujesz tak jak było (według piasty) to nic diabli nie wezmą :]

Gość

Post autor: Gość » 25 lip 2015, 16:03

Typ od tego serwisu sie wypowiadał że wyważaja cały zespól napedowy od półosi az po koła i robia to w ruchu. No ale odkrecenie koła może spowodowac przemieszczenie sie np tarczy hamulcowej i niestety idealnie tak jak było juz nie przykrecisz. Co do opon to uwazam że dobry sporzet wulkanizatorski+znajacy sie na rzeczy oponiarz wystarczy by stwierdzić wszelkie wady koła(felgi i opony)

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 25 lip 2015, 18:46

pavel44 pisze:
martin_rs4 pisze:tak... zrobilem ok. 50km ze srednia predkoscia 120km/h - momentami 220km/h :D .... chyba ze jest jakis test o ktorym nie wiem <bezradny>
Wpisz w google: wyważarka hunter z testem drogowym. Wyważałem wielokrotnie koła na zwykłej wyważarce i mimo to czułem delikatne mrowienie na kierownicy przy 130 - 140kmh. Dopiero test drogowy na tej wyważarce pokazał, że trzeba przesunąć opone na jednej feldze oraz w którym miejscu powinno się znajdować koło aby zrównoważyć drgania, które powodowało (u mnie z prawego przodu wylądowało na prawym tyle). Po tym zabiegu nie czuje dosłownie nic. Naprawde polecam sprawdzanie na tej wyważarce, fakt jest troche drożej, bo to pozwala zweryfikować opone oraz felge w 100%.
to bardzo ciekawe tylko chyba takiej hamowni to wiele niema

chodzi ci o to?
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/j ... nicy/4j5zn

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 25 lip 2015, 20:19

Dokładnie. A jest tego dość sporo. W samym kujawsko pomorskim kilka wulkanizacja ma ten sprzęt.
xyz

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 lip 2015, 20:31

Szukalem tu w łódzkim i jest dwóch bodajże którzy maja taki sprzet. Umowie sie i zobaczymy czy cos pomoze.
Ale Daniel jak u Ciebie nic sie juz nie dzieje to Apo ma racje.... nie potrzebnie szukac na sile problemu ;)
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl