![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Wibracje samochodu powyżej 130km/h
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
no to niezle pier.... te fele miales tylko kto ci uwa montowal i wywazał
stepien z 13 posterunku
tak jak wspominalem zmienic gumiarzy.......... szanujacy sie gumiarz sprawdzafele przed zalozeniem opony na aszynie
jakby twoj to zrobil to bys sir nie wkurzal z telepawkami
jak wywazal kola to musialo niezle byc widac jak bije


tak jak wspominalem zmienic gumiarzy.......... szanujacy sie gumiarz sprawdzafele przed zalozeniem opony na aszynie

jakby twoj to zrobil to bys sir nie wkurzal z telepawkami
jak wywazal kola to musialo niezle byc widac jak bije

Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

No i było widać, tylko on twierdził cały czas ze ni ma idealnie prostego koła, a jak są jak on to nazwał "lekkie podbitki" to po wyważeniu nie będzie to miało wpływu na jazdę....teraz w końcu znalazłem serwis który profesjonalnie do sprawy podchodzi. A najlepsze jest to ze szef tego serwisu mieszka ulice obok i zawsze tam jego auto z reklamą widzę, ale jakoś nie wpadlem na to żeby pojechać od razu do niego
W każdym razie problem w 95% rozwiązany

W każdym razie problem w 95% rozwiązany

to nie jest zwykły napęd...to
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
nie wiem co nazywał ten gość niedobitkami bo fele jak by na sucho sprawdził to by wiedział co jest jakby fele oczyscił ze starego syfu to tez by wywazył lepiej 30 to na fele jest duzo ale spokojnie mozna to wywazyc o ile ma sie opony w stanie idealnym i sa dobrze załozone bo opony nie zakłada sie na pałe bo ona ma piejsce w którym powinna być naprzeciwko wentyla montowana no ale mniejsza o to nawet jezeli wywazy ci na 0 to co z tego bo kolo bedzie bic
teraz sam sie przekonaleś mało tego jezeli masz niski profil nie spodziewaj sie cudów na naszych drogach zreszta i na niemieckich sa slabe odcinki tam ratuje tylko wyzszy poziom i przeciwna zasada im szerzej tym lepiej bo to sprawdza sie tylko ba bardzo dobrej nawierzchni
teraz sam sie przekonaleś mało tego jezeli masz niski profil nie spodziewaj sie cudów na naszych drogach zreszta i na niemieckich sa slabe odcinki tam ratuje tylko wyzszy poziom i przeciwna zasada im szerzej tym lepiej bo to sprawdza sie tylko ba bardzo dobrej nawierzchni
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

Wpisz w google: wyważarka hunter z testem drogowym. Wyważałem wielokrotnie koła na zwykłej wyważarce i mimo to czułem delikatne mrowienie na kierownicy przy 130 - 140kmh. Dopiero test drogowy na tej wyważarce pokazał, że trzeba przesunąć opone na jednej feldze oraz w którym miejscu powinno się znajdować koło aby zrównoważyć drgania, które powodowało (u mnie z prawego przodu wylądowało na prawym tyle). Po tym zabiegu nie czuje dosłownie nic. Naprawde polecam sprawdzanie na tej wyważarce, fakt jest troche drożej, bo to pozwala zweryfikować opone oraz felge w 100%.martin_rs4 pisze:tak... zrobilem ok. 50km ze srednia predkoscia 120km/h - momentami 220km/h.... chyba ze jest jakis test o ktorym nie wiem
xyz
Ponoc ci wsio gra to po kiego ci dodatkowo szukac dziury w całym?? Kiedys ogladałem program w którym wtedy to nowatorskie rozwiazanie opisywali. Owszem logiczne to ale jezeli ktos pozbył sie lub nie ma juz problemu to nie ma to sensu. Po takim wyważeniu wystarczy zdjac koło i cała zabawe diabli biorą.
Dla mnie to dmuchanie na zimne a nie szukanie dziury, ów zabieg na pewno przedłuży życie oponApophis pisze:Ponoc ci wsio gra to po kiego ci dodatkowo szukac dziury w całym?

Jeżeli zamontujesz tak jak było (według piasty) to nic diabli nie wezmąApophis pisze:Po takim wyważeniu wystarczy zdjac koło i cała zabawe diabli biorą.
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Typ od tego serwisu sie wypowiadał że wyważaja cały zespól napedowy od półosi az po koła i robia to w ruchu. No ale odkrecenie koła może spowodowac przemieszczenie sie np tarczy hamulcowej i niestety idealnie tak jak było juz nie przykrecisz. Co do opon to uwazam że dobry sporzet wulkanizatorski+znajacy sie na rzeczy oponiarz wystarczy by stwierdzić wszelkie wady koła(felgi i opony)
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
to bardzo ciekawe tylko chyba takiej hamowni to wiele niemapavel44 pisze:Wpisz w google: wyważarka hunter z testem drogowym. Wyważałem wielokrotnie koła na zwykłej wyważarce i mimo to czułem delikatne mrowienie na kierownicy przy 130 - 140kmh. Dopiero test drogowy na tej wyważarce pokazał, że trzeba przesunąć opone na jednej feldze oraz w którym miejscu powinno się znajdować koło aby zrównoważyć drgania, które powodowało (u mnie z prawego przodu wylądowało na prawym tyle). Po tym zabiegu nie czuje dosłownie nic. Naprawde polecam sprawdzanie na tej wyważarce, fakt jest troche drożej, bo to pozwala zweryfikować opone oraz felge w 100%.martin_rs4 pisze:tak... zrobilem ok. 50km ze srednia predkoscia 120km/h - momentami 220km/h.... chyba ze jest jakis test o ktorym nie wiem
chodzi ci o to?
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/j ... nicy/4j5zn
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
