[D2 00 4.2PB ] Katalizator
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
mozna to zrobic tak , bedzie estetycznie wyglodać naprawde, kumpel tak zrobil, wyciagnij katy rozetnij ladnie wyciagnij srodki i wspawaj rurki przez ich srodek potem wszystko ladnie zaspawaj , i bedzie ladnie hulalo , pucha nie bedzie pusta w srodku a rurki dadza bezposredni przelot przez uklad nie tworzac niepotrzebnnych rezonansow. nowe katalizatory poprostu sie nie oplaca, tylko jestem ciekaw skad oni ich ceny biora
To sprytne rozwiązanie tylko pewnie trzeba będzie puszki rozpruć, więc wycinaj od góry, aby spawy były skierowane do podłogi i niewidoczne od spodu.Hesher pisze:mozna to zrobic tak , bedzie estetycznie wyglodać naprawde, kumpel tak zrobil, wyciagnij katy rozetnij ladnie wyciagnij srodki i wspawaj rurki przez ich srodek potem wszystko ladnie zaspawaj , i bedzie ladnie hulalo , pucha nie bedzie pusta w srodku a rurki dadza bezposredni przelot przez uklad nie tworzac niepotrzebnnych rezonansow. nowe katalizatory poprostu sie nie oplaca, tylko jestem ciekaw skad oni ich ceny biora
Bądź dobry jak chleb.
ciac trzeba delikatnie kątowka z cienka tarcza, mocujesz w imadlo , spawasz polautomatem migomat, spawsz wiadomo amperazem mniejszym bo blachy sa cienkie, proby zrob na kawalkach blach 1mm obok, zeby nie zpieprzyc bo dziury latwo porobic , a pozniej to trudno polatac, drut najlepiej nie wiekszy jak 0.8 , powodzenia
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Ale Panowie ja nie chce nic ciąć! Katy mam SPRAWNE, więc jeśli są dobre to ich nie wytnę. Mam TYLKO do wymiany te plecionki przed katami bo się rozsypały i pierdzi jak stary kadet .
Chcę tylko się dowiedzieć czy zawieszenie układu wydechowego a dokładnie katalizatora na powyższym zdjęciu jest ok bo mi się wydaje że nie powinien wystawać spod podwozia. Rozwiązanie jest lipne bo ile przód przez próg przejedzie to kat się do niego przytuli pomimo, że ledwo się toczę.
Wysokie progi powinny być fadromą zrównane a pomysłodawcy przed domem zrobić takich 40 na odcinku 150m <fuck>
Pepi, dolną rozpórkę mam ciut wygiętą i porysowaną, katy od spodu wyczyszczone reszta podwozia nie jest rozdarta.. Wymienię ten drążek na nówkę bo kosztuje coś koło 120zł. Coś w tym jest ale dziwne, że 20-30mm niżej od serii robi takie coś..
Chcę tylko się dowiedzieć czy zawieszenie układu wydechowego a dokładnie katalizatora na powyższym zdjęciu jest ok bo mi się wydaje że nie powinien wystawać spod podwozia. Rozwiązanie jest lipne bo ile przód przez próg przejedzie to kat się do niego przytuli pomimo, że ledwo się toczę.
Wysokie progi powinny być fadromą zrównane a pomysłodawcy przed domem zrobić takich 40 na odcinku 150m <fuck>
Pepi, dolną rozpórkę mam ciut wygiętą i porysowaną, katy od spodu wyczyszczone reszta podwozia nie jest rozdarta.. Wymienię ten drążek na nówkę bo kosztuje coś koło 120zł. Coś w tym jest ale dziwne, że 20-30mm niżej od serii robi takie coś..
-
- Forum Audi A8
- Posty: 50
- Rejestracja: 26 sty 2015, 20:01
- Lokalizacja: Lublin
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Ja chłopaki całkiem co innego zrobiłem mam cztery sondy i ciagle wyskakiwaly bledy ze stan ich krytyczne i ze stwarza niebezpieczenstwo , kumpel powiedzial po diagnozie ze sa okey katy ale jak troche je podgrzeje czyli w deche dam to wyskakuje blad polecil mi Karpia w ZG i przeprogramowal mi kompa i teraz sady juz nie odczytuja tych bledow nie wiem jak on to zrobil , ale zawsze jak mi blad wywalalo to silnik pracowal nierowno , a teraz juz ponad 2000km zrobilem i silniczek rowniutko pracuje zero błedów.
ale mam pytanie czy to co on zrobil to jest prawidlowo zrobione czy czasami glowic nie zniszcze? zielony w tym temacie jestem
ale mam pytanie czy to co on zrobil to jest prawidlowo zrobione czy czasami glowic nie zniszcze? zielony w tym temacie jestem