
Myslalem nad kosztami uzytkowania jednego modelu i drugiego ale nie majac takiego auta ciezko jest spekulowac i szukac kazdej czesci po necie

Wiem ze A8 do tanich nie nalezy ale nie zawsze wszystko trzeba na najdrozszych czesciach nie?
4.2 MPI
Jak wyglada sprawa z rozrzadem, jaka cena? Skrzynia-wymiana oleju.Co do klockow/tarcz/wachaczy/pneumatyki/sprezarki to chyba takie same ceny jak w TDI tak? - jakie? Na korzysc MPI brak turbiny, mozliwy gaz. Jak spalanie?
4.2 TDI
Tak samo rozrzad napewno sie rozni wiec ile? Ta sama skrzynia czy inna bo inny moment? Tutaj sa inne sprawy np turbiny...sa 2 tak? Padaja czesto ? jaka cena +/- , dwumas? Jest DPF...ehh pieprzeni ekolodzy... Kusi wyciac go w ciul i problem z glowy



Moze jeszcze sa jakies inne podzespoly ktory lubia pasc albo cos o czym nie wiem a trzebaby bylo sie nad tym zastanowic?? Wy wiecie bo uzytkujecie wiec piszcie najczestrze problemy.
Panowie nie chodzi o to by biedowac na czesciach i pchac kazde gowno za 5zl...ale tak z glowa

