części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Buble w a8....(piszcie o takich)

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 28 kwie 2010, 16:33

zanjac pisze:ale gdzie tego shella kupić poza salonem.........to HGW
A ja znalazlem coś takiego:
http://www.olejemidland.pl/sklep/olej-p ... nimatic/90
Wprawdzie nie shell ale spełnia jego normy.No i beczka trochę duża,ale na pewno mają coś mniejszego.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 28 kwie 2010, 18:58

zanjac pisze:Ta sama sytuacja tyczy się np oleju do do skrzyni biegów - A8 D3 130zł za litr i do tej pory nie mogę znaleźć rozwiązania cyt.:
" .........The lubricant, Shell ATF M-1375.4, has been used by ZF to develop a state-of-the-art six speed automatic transmission, which is used in the new , Audi A8, VW Phaeton .......
:evil: ale gdzie tego shella kupić poza salonem.........to HGW.
Wg. mnie profesjonalna firma zajmująca się serwisem automatycznych skrzyń biegów będzie miała taki olej.
Albo po hurtowniach poszukać... osobiście nie miałem takiej potrzeby (szukania oczywiście) ale moim zdaniem chyba każdy olej jest do zdobycia także poza ASO ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 28 kwie 2010, 19:29

FOSS pisze:
zanjac pisze:Ta sama sytuacja tyczy się np oleju do do skrzyni biegów - A8 D3 130zł za litr i do tej pory nie mogę znaleźć rozwiązania cyt.:
" .........The lubricant, Shell ATF M-1375.4, has been used by ZF to develop a state-of-the-art six speed automatic transmission, which is used in the new , Audi A8, VW Phaeton .......
:evil: ale gdzie tego shella kupić poza salonem.........to HGW.
Wg. mnie profesjonalna firma zajmująca się serwisem automatycznych skrzyń biegów będzie miała taki olej.
Albo po hurtowniach poszukać... osobiście nie miałem takiej potrzeby (szukania oczywiście) ale moim zdaniem chyba każdy olej jest do zdobycia także poza ASO ;-)
no właśnie trudno dostać ten olej. Ja szukałem i nie znalazłem, w serwisie od skrzyń nie chcieli się podjąć zalania czegoś innego w trosce o skrzynie-na oleju nie zarabiali.
Ostatecznie płaciłem po 170pln/l, a to i tak z rabatem, bo normalnie 218pln. :/

Marcin A8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 27 kwie 2010, 16:40
Lokalizacja: Skaryszew

Post autor: Marcin A8 » 16 lip 2010, 23:56

Panowie co do skrzyni to w niej olej jest nie wymienny :-) bylłem w 2 serwisach audi i mi to powiedzieli .

Mam problem ze spalonym komputerem hamulca ręcznego , oraz Air Bag na kolano ,
I cos mi skrzypi z tyłu po prawo w kole na dołach .

A i takie pytanie mam jak delikatnie wcisne hamulec to mi bardzo piszczy a jak mocno to nie .
Mam nowe tarcze i klocki ATE .
A8 cos fajnego

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 17 lip 2010, 00:30

Marcin A8 pisze:Panowie co do skrzyni to w niej olej jest nie wymienny :-) bylłem w 2 serwisach audi i mi to powiedzieli
Nie dziwi polityka Audi z tego względu, że mają dzięki temu większy zysk.
Producentem skrzyń m.in dla VAGa jest ZF, który to zaleca wymieniać olej po 90k i następnie co ~60k km
Black Cars Matters

koper86
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2010, 12:57
Lokalizacja: Slough

Post autor: koper86 » 17 lip 2010, 01:07

mi brakuje guzika wylaczajacego nawiewy .... bo czasami jak mam na auto i po odpaleniu auta mam nawuew na maxa musze dusic na minus z 10 sekund zeby ja wylaczyc

Awatar użytkownika
SJake
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 264
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:22
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: SJake » 17 lip 2010, 02:12

koper86 pisze:maxa musze dusic na minus z 10 sekund zeby ja wylaczyc
Ja wylączam zawsze przed gaszeniem auta ;) Polecam na rozwiązanie problemu.
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL

Pers
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
Lokalizacja: Poznań/Suchy Las

Post autor: Pers » 17 lip 2010, 09:32

koper86 pisze:mi brakuje guzika wylaczajacego nawiewy .... bo czasami jak mam na auto i po odpaleniu auta mam nawuew na maxa musze dusic na minus z 10 sekund zeby ja wylaczyc
Bubel?? jak dla mnie to żecz w zasadzie normalna. To wszystkoo zależy jaka masz temperature ustawioną.... Skoro wchodzisz do gorącego samochodu i masz włączoną funkcje auto to samochód chce jak najszybciej schłodzić samochód do żądanej temperatury
Jak czym bardziej sie zbliza do danej tempetarury nym słabiej leci podmuch.... PROSTE. I tak sie dziwie że musisz dusić 10 sekund??? przeciesz wystarczy nadusić na intensywność dmuchawy ze 3 razy i już leci mniej :shock:
Miłość od pierwszego kontaktu :-)

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 17 lip 2010, 10:36

Marcin A8 pisze:Panowie co do skrzyni to w niej olej jest nie wymienny :-) bylłem w 2 serwisach audi
Ło matko ,następnyObrazek
Gdzieś na forum wrzucałem link do amerykańskiego forum skrzyń automatycznych,poszukaj,poczytaj,oni na prawdę wiedzą bardzo dużo na temat automatów.Jakbyś tam rzucił takie stwierdzenie to by połowa forum ze śmiechu umarła :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 17 lip 2010, 16:24 przez gierobiala, łącznie zmieniany 1 raz.

koper86
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2010, 12:57
Lokalizacja: Slough

Post autor: koper86 » 17 lip 2010, 13:01

Poprostu przydal by sie guzik OFF

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 18 lip 2010, 16:05

kolego , apropo nawiewu to ja nie wiem co ty masz za nawiew , ale ja w swojej A8 mam taki przycisk "off" naciskam go raz i się włańcza lub wyłańcza .
Tak że popatrz dobrze tam też powinien być 1 przycisk do wyłańczania klimy

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 18 lip 2010, 18:14

Marcin A8 pisze:Panowie co do skrzyni to w niej olej jest nie wymienny :-) bylłem w 2 serwisach audi i mi to powiedzieli .

Mam problem ze spalonym komputerem hamulca ręcznego , oraz Air Bag na kolano ,
I cos mi skrzypi z tyłu po prawo w kole na dołach .

A i takie pytanie mam jak delikatnie wcisne hamulec to mi bardzo piszczy a jak mocno to nie .
Mam nowe tarcze i klocki ATE .
Kędzior, olej trzeba wymieniać, albo kiedyś wyremontujesz skrzynię.

Co do skrzypienia, to mi przestało skrzypieć po wymianie wahaczy, popękane gumy w tulejach mogą tak skrzypieć, mogą to też być gumki mocowań stabilizatora.
Co do hamulców, to mi klocki ATE też skrzypiały.

koper86
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2010, 12:57
Lokalizacja: Slough

Post autor: koper86 » 18 lip 2010, 18:59

mdamian, oto zdiecie moich nawiewów sorki za jakosc ale znalazlem jakies zdiecie i je powiekszylem ..... tak , że kolego pokażmi guzik off

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 18 lip 2010, 19:52

mdamian pisze:kolego , apropo nawiewu to ja nie wiem co ty masz za nawiew , ale ja w swojej A8 mam taki przycisk "off" naciskam go raz i się włańcza lub wyłańcza .
Tak że popatrz dobrze tam też powinien być 1 przycisk do wyłańczania klimy
Ja mam 98rok i przycisku off już nie ma , żeby wyłączyć nawiew trzeba naciskać minus aż się wyłączy całkowicie
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

JIMM

Post autor: JIMM » 18 lip 2010, 21:21

Bublem według mnie są padające cewki w modelach D3.
ps. To samo nęka inne modele benzynowych V-ek audi po 2003roku. Obrazek
zdjęcie zapożyczone z allegro..............ale ktoś odciął komplet z kablami od silnika :shock: ,pewnie szybko na parkingu :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl