![]() |
![]() |
![]() |
[D2 02 2.8PB/LPG ] błąd SENSOR (rozwiązany)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
[D2 02 2.8PB/LPG ] błąd SENSOR (rozwiązany)
Witam.
Dziś zrobiłem traskę (600km) i 30km od celu wyświetliła mi się, żółta konewka z napisem sensor.
Pobocze, sprawdzam stan oleju. Fakt trochę mało. Dolałem pół literka do odpowiedniego stanu odpalam i błąd jest dalej.
Podpinam VAG
wyskakuje:
00562 ( Sensor for Oil Level/Temperature G266
Open or Short to B+
Po skasowaniu powraca.
Olej to Castrol EDGE 10W60.
Co podpowiecie? Mam zaczynać się bać?
Czy to po prostu padnięty czujnik G266?
Podpowiedzcie proszę bo w sobotę czeka mnie ten sam odcinek i nie wiem co robić.
EDIT 2015.08.13
Jak nie zniknie problem to spać nie mogę. Wsadzony nowy czujnik. Póki co jest OK. Zobaczymy co będzie dalej.
EDIT 2015.08.20
Jeżeli nie obrazicie się chciałbym kontynuować temat.
Wróciłem do domu. Podróż bez problemów. Wszystko elegancko. Żadnych kontrolek problemów etc.
Zaglądam dziś z rana pod maskę. I kolejny szok.
Oleju praktycznie nie ma na bagnecie. Pusty zbiorniczek od płynu chłodniczego.
Oleju wszedł 1 litr do odpowiedniego stanu. Płynu 1,5 litra trzeba było dolać.
Wykluczam wycieki.
Czyżby jakiś remont silnika mi się szykował?
Dziś zrobiłem traskę (600km) i 30km od celu wyświetliła mi się, żółta konewka z napisem sensor.
Pobocze, sprawdzam stan oleju. Fakt trochę mało. Dolałem pół literka do odpowiedniego stanu odpalam i błąd jest dalej.
Podpinam VAG
wyskakuje:
00562 ( Sensor for Oil Level/Temperature G266
Open or Short to B+
Po skasowaniu powraca.
Olej to Castrol EDGE 10W60.
Co podpowiecie? Mam zaczynać się bać?
Czy to po prostu padnięty czujnik G266?
Podpowiedzcie proszę bo w sobotę czeka mnie ten sam odcinek i nie wiem co robić.
EDIT 2015.08.13
Jak nie zniknie problem to spać nie mogę. Wsadzony nowy czujnik. Póki co jest OK. Zobaczymy co będzie dalej.
EDIT 2015.08.20
Jeżeli nie obrazicie się chciałbym kontynuować temat.
Wróciłem do domu. Podróż bez problemów. Wszystko elegancko. Żadnych kontrolek problemów etc.
Zaglądam dziś z rana pod maskę. I kolejny szok.
Oleju praktycznie nie ma na bagnecie. Pusty zbiorniczek od płynu chłodniczego.
Oleju wszedł 1 litr do odpowiedniego stanu. Płynu 1,5 litra trzeba było dolać.
Wykluczam wycieki.
Czyżby jakiś remont silnika mi się szykował?
Ostatnio zmieniony 20 sie 2015, 12:36 przez szybki-ens, łącznie zmieniany 5 razy.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
Jeżeli nie obrazicie się chciałbym kontynuować temat.
Wróciłem do domu. Podróż bez problemów. Wszystko elegancko. Żadnych kontrolek problemów etc.
Zaglądam dziś z rana pod maskę. I kolejny szok.
Oleju praktycznie nie ma na bagnecie. Pusty zbiorniczek od płynu chłodniczego.
Oleju wszedł 1 litr do odpowiedniego stanu. Płynu 1,5 litra trzeba było dolać.
Wykluczam wycieki.
Czyżby jakiś remont silnika mi się szykował?
Wróciłem do domu. Podróż bez problemów. Wszystko elegancko. Żadnych kontrolek problemów etc.
Zaglądam dziś z rana pod maskę. I kolejny szok.
Oleju praktycznie nie ma na bagnecie. Pusty zbiorniczek od płynu chłodniczego.
Oleju wszedł 1 litr do odpowiedniego stanu. Płynu 1,5 litra trzeba było dolać.
Wykluczam wycieki.
Czyżby jakiś remont silnika mi się szykował?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Zrób test Co2 płynu chłodzącego i będzie wiadomo co i jak
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
Ciekawe gdzie u mnie taki test można zrobić. Muszę popytać.michalwruszak pisze:Zrób test Co2 płynu chłodzącego i będzie wiadomo co i jak
Litr na 700km? No bez przesady.olej to norma
Pompa wody byłą wymieniana miesiąc temu przy okazji wymiany rozrządu.pepi pisze:płynu jak ubyło to albo gdzieś wyciek albo pompa wody
Ostatnio zmieniony 20 sie 2015, 14:41 przez szybki-ens, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... t-1-1-0807
Jeśli to nie głowica to musi być wyciek , może być nawet w takim miejscu ze leci tylko w trakcie jazdy i nawet nie bedziesz w stanie zauważyć
Jeśli to nie głowica to musi być wyciek , może być nawet w takim miejscu ze leci tylko w trakcie jazdy i nawet nie bedziesz w stanie zauważyć
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
michalwruszak, popatrzyłem z kumplem mechanikiem.
I leci płyn chłodniczy. Sączy się gdzieś z okolic alternatora i cieknie dalej po bloku. Trzeba by trochę rozebrać by coś więcej określić. Kropelki są na bloku więc dość żwawo ucieka. Więc pewnie to będzie to. Po niedzieli w poniedziałek będziemy rozbierać. Także pewnie tu mamy winnego.
Natomiast zero jakichkolwiek znaków jeżeli chodzi o wyciek oleju.
Powiedział mi żebym rano przy odpaleniu zobaczył jaki dymek pójdzie z rury i czy nie pachnie olejem.
I leci płyn chłodniczy. Sączy się gdzieś z okolic alternatora i cieknie dalej po bloku. Trzeba by trochę rozebrać by coś więcej określić. Kropelki są na bloku więc dość żwawo ucieka. Więc pewnie to będzie to. Po niedzieli w poniedziałek będziemy rozbierać. Także pewnie tu mamy winnego.
Natomiast zero jakichkolwiek znaków jeżeli chodzi o wyciek oleju.
Powiedział mi żebym rano przy odpaleniu zobaczył jaki dymek pójdzie z rury i czy nie pachnie olejem.